Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

piątek, 4 września 2015

Dove mydło w płynie Fine Silk

Witajcie moi Kochani. Dziś chcę Wam przybliżyć mydło Dove Supreme Fine Silk.


Na początek standardowo, komunikat: 
W związku ze zmianą adresu url bloga na
make-up-and-break-up.blogspot.com mam problem z dotarciem do Was wszystkich. Zatem jeśli już tu dotarłeś/dotarłaś - kliknij raz jeszcze w obserwowanie bloga (wyżej) zajmie to chwilę, a na pewno samo przeniesie Cię na właściwy adres url:)

Kupione w jakiejś cudownej promocji w Superpharm- 2 za 1 za jakieś 6 lub 8 zł. Cena regularna ok. 8 zł za opakowanie 500 mL.
Opakowanie jest ekologiczne w folii z dzióbkiem. I takie lubię, nie płacę dodatkowo za pojemnik plastikowy z dozownikiem, więcej takich opakowań zmieści się w transporcie i zwyczajnie takie mydło wychodzi taniej. 
 

Konsystencja - bardzo gęsta i kremowa jak standardowe mydło w płynie. Kolor ma ecru, perłowy. Pieni się bardzo dobrze i bardzo obficie. Zapach jest bardzo intensywny, perfumeryjny i miał być orchideowy (chyba coś źle odmieniłam). Bardzo długo się utrzymuje i po jakimś czasie nawet zaczął mnie denerwować. Niestety po jakimś czasie nie wiem, czy przez te dodatki zapachowe, czy też przez po prostu właściwości zaczęło wysuszać mi skórę i ją ściągać.
Mydło Dove jest niesamowicie wydajne, gęste i nie przelewa się przez palce. Wystarczy dosłownie odrobinka, by umyć się lub tylko swoje dłonie. 
Ocena: 6/10 i raczej już do niego nie wrócę
Lubicie mydła w płynie Dove? 
Buziole:*
SW

4 komentarze:

  1. Też zdecydowanie po niego nie sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to w ogóle za mydłami Dove nie przepadam. Jakoś do mydła mało uwagi przywiązuje - lubię te zwyczajne w płynie bierdonkowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takie mydełka przelewam zaraz do opakowań z pompką :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.