Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

czwartek, 2 lipca 2015

Nie widzicie mnie na liście czytelniczej?

Oczywiście, że nie! Tym mniej uważnym podpowiem, że zmieniłam adres url bloga. Jest troszkę dłuższy, ale taki miał być od początku, jednak wtedy chyba nie dało się wprowadzić myślników w adresach (albo to był jakiś błąd u mnie). 

W związku ze zmianą adresu url bloga na 
make-up-and-break-up.blogspot.com mam problem z dotarciem do Was wszystkich. Zatem jeśli już tu dotarłeś/dotarłaś - kliknij raz jeszcze w obserwowanie bloga (wyżej) zajmie to chwilę, a na pewno samo przeniesie Cię na właściwy adres url:)

Nowym adresem jest więc make-up-and-break-up.blogspot.com

Dlaczego to takie istotne? Otóż ostatni post ma zabójcze dwa wyświetlenia, a już troszkę stoi na blogu :(. Miałam cichą nadzieję, że ta zmiana Was, moi najdrożsi, nie dotknie. Jak widać, nadzieja matką głupich, a blogger swoje :p. 

Nie do końca ogarniam również, w jaki sposób i na jakiej zasadzie ten blogger działa. Poprzedni post musiał normalnie widnieć w liście czytelniczej (podczas gdy ja go nie widziałam), ten natomiast jest widoczny dla mnie, a dla Was już nie. W każdym bądź razie znalazłam mam nadzieję rozwiązanie na juststayclassy.com.pl 


Kasia podsunęła swoim czytelnikom takie rozwiązanie i pozwoliła skorzystać z grafiki potrzebującym.

I teraz tak, na razie, żeby post się Wam pokazał wracam na jakieś 3-5 dni do starego adresu - postaram się dotrzeć do Was wieloma kanałami, na fb, ig itd.:) Proszę byście zgodnie z instrukcją zmienili adres url w liście czytelniczej na taki: make-up-and-break-up.blogspot.com i dali feedback, czy widzieliście moje posty przed zmianą? Czy widzicie mnie po zmianie? I jaki ostatni post widzieliście?
Z góry dziękuję za współpracę:)
Buziole:* 
SW

4 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że dotrzesz to wszystkich czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blogger lubi czasami tak wkurzać, moje posty też się nie zawsze wyświetlają.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się marzy adres pl,ale tylko domena a tak pozostanę na blogerze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na nowo dodam do obserwowanych blogów, to najlepiej działa xD

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.