Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

środa, 17 czerwca 2015

Essie big spender

Witajcie moi Kochani. Dziś kolejny lakier essie, który pokochałam... uzależnienie wyczuwam:)

W związku ze zmianą adresu url bloga na
make-up-and-break-up.blogspot.com mam problem z dotarciem do Was wszystkich. Zatem jeśli już tu dotarłeś/dotarłaś - kliknij raz jeszcze w obserwowanie bloga (wyżej) zajmie to chwilę, a na pewno samo przeniesie Cię na właściwy adres url:)

Wraz z nadejściem wiosny malowałam nim namiętnie paznokcie, zdradzając go raz, czy dwa na jakąś klasykę. Mowa o big spender.

Czyż on nie jest piękny?

Cena lakieru essie: ok 35 zł - 15 mL
Pędzelek jest idealny. Szeroki, i zaokrąglony na czubku. Maluje całe pazury raz-dwa i dokładnie kryje przy skórkach nie brudząc ich. Opakowanie jest standardowe dla lakierów essie - prostopadłościenna butelka z  białym trzonkiem. Lakier nakłada się bardzo łatwo i sprawnie, nie tworzy smug ani prześwitów. Do tego ma fantastyczne krycie! Ponadto wysycha w kilka chwil (dosłownie po 5 minutach pojedyncza warstwa)!


Big spender to wspaniała, klasyczna fuksja. Kolor mimo tego, że mógłby się wydawać ekstrawagancki, to na zadbanych dłoniach może znaleźć się na paznokciach elegantki. Jak widzicie, to dość zimny odcień dlatego nie każdemu może pasować. Co do trwałości - przy tym kolorze padł rekord dla essie - 10 dni:) Po takim czasie lakier nie odprysł! Jedynie czubki się przytarły.
 Ocena: 10/10 i kiedyś na pewno odkupię sobie ten kolor.
Znacie lakiery essie? Który kolor jest Twoim ulubionym?
Buziole:*
SW

5 komentarzy:

  1. bardzo ładne paznokcie i kolor lakieru

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny kolorek :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy mają Essie a ja jeszcze ani jednego :P Chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobny z kolekcji flowerista :). Bardzo go polubiłam, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne i długie pazurki ;) . Ja wolę jasne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.