Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

wtorek, 2 czerwca 2015

Double sided manicure

Witajcie moi Kochani.
Dziś post bardziej fotograficzny i lekki. Mianowicie, to moja interpretacja mianicure dwustronnego. 
Tak, malujemy płytkę paznokcia z jednej i z drugiej strony. Tylko uwaga! Działa wyłącznie na długich szponach! No, ewentualnie na tipsach, ale takowych nie noszę, więc nie wiem do końca jak się sprawdza.
Inspiracją dla mnie była Adele na Grammy 2012, ale jakoś zawsze mi było nie po drodze z kombinowaniem przy manicure, bo zwyczajnie niespecjalnie mam na wszystkie udziwnienia i zdobienia czas. Ale pewnego razu mi się zebrało:)

Do wykonania zdobienia użyłam dwóch dość kontrastujących ze sobą kolorów - fioletu i ostrego malinowego różu. Dzięki temu mani i efekt jest wyraźniejszy. Jak pewnie zdążyliście się domyśleć, po prostu malujemy płytkę paznokcia normalnie - jak zawsze jednym kolorem, a drugim część wewnętrzną wystającą nam znad opuszka. 
Malowanie wewnętrznej części paznokci jest niesamowicie trudne! Lewą rękę umalowałam jako tako, ale malowanie lewą ręką prawej to istne zło! I szczerze - najlepiej zacząć malowanie od tej właśnie wewnętrznej strony, bo gwarantuję nowicjuszom, że wierzchnią część płytki i tak ubrudzicie. 
Kolejna sprawa to robienie zdjęć - bardzo trudno jest uchwycić obie strony paznokci na raz:) Starałam się Wam to pokazać jak najlepiej wyginając palce w szpon i w różne dziwne strony. 





No i jak Wam się podoba? 
Próbowaliście kiedyś czegoś takiego? 
Może macie swoje sposoby na niekonwencjonalne malowanie paznokci niewielkim wysiłkiem? 
Dajcie znać koniecznie!
Buziole:*
SW

6 komentarzy:

  1. Ale fajny maincure! Tylko paznokcie trzeba mieć dość długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł chociaż nie dla mnie. Przede wszystkim mam za krótkie paznokcie na takie eksperymenty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek i jaka długość paznokci;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.