Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

niedziela, 3 maja 2015

Zmywacz do lakieru w płatkach Ferity Style Pen - cudo, czy udziwniony gadżet?

Witajcie Moi Kochani, dziś o zmywaczu do paznokci w płatkach od Ferity.

Style Pen, Nail Polish Remover pachnący zmywacz w płatkach, bo tak się dokładnie to cudo nazywa zakupiłam z czystek ciekawości daaawno temu w Biedronce za jakieś 3 zł. Opakowanie jest okrągłe, a płatki są 32.


 
  Dla ciekawych i zainteresowanych skład zmywacza w płatkach Ferity.
Płatek zmywacza Ferity ma średnicę ok. 4,5 cm, grubość jakieś 0,2 mm. Jest nasączony aromatycznym płynem - czy to wanilia? Nie do końca jestem przekonana ale pachnie naprawdę ładnie, delikatnie, zupełnie nie jak zmywacz. 
I przechodząc do sedna sprawy. Zmywacz Ferity Style pen remover zmywa tylko i wyłącznie zwykły lakier do paznokci. Kompletnie nie radzi sobie z Jolly jewels, brokatami, velvetami, piaskami i innymi udziwnieniami. Strata czasu. Przynajmniej mnie się nie udało. Dodatkowo, najzacniej by było - gdybyśmy używali jednego płatka na jeden paznokieć - ale wtedy koszt takiego zabiegu byłby piorunujący, a dążymy przecież do redukcji kosztów - w związku z tym ja się staram zamknąć w 3 płatkach na obie ręce. 
Dlaczego sugeruję użycie jednego na jeden palec. Otóż. Zmywacz rozpuszcza nam lakier, i wraz z rozpuszczoną warstwą lakieru wraca na płatek. Tak po zmywaniu jednej ręki mamy całe dłonie np. czerwone (jeśli czerwone paznokcie  lubimy, a ja lubię!:). Dlatego płatek po 1 paznokciu nadaje się wg mnie do wymiany. Ale jeśli zmywamy nudziaki, albo odżywkę powinien nam jeden płatek wystarczyć na jedną dłoń. Tutaj poniżej jak wygląda płatek po zmyciu lakieru z jednego paznokcia!

Płatki pozostawiają na paznokciach i wokół tłusty film ochronny, nie powoduje to przesuszania się skórek i takie tam. Niestety wraz z tym filmem zostają resztki kolorowych lakierów, a tego nie lubię. Generalnie pozytyw na ekstremalne sytuacje - do noszenia w torebce i zmywania w najróżniejszych miejscach w świecie, idealny produkt na wyjazdy (wszak nie martwimy się, że się nam coś gdzieś wyleje i rozleje, nie dźwigamy butli z ilomaś mililitrami zmywacza. Kolejny plus - nie śmierdzi jak zmywacz, także można usunąć lakier bezboleśnie dla nozdrzy. I tyle!

Ocena: 5/10 i dla mnie to już fanaberia:)
Macie, znacie? jakie są Wasze patenty na zmywanie paznokci?

Buziaki :*
SW

11 komentarzy:

  1. Miałam dwie inne wersje zapachowe i bardzo mi odpowiadają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tego typu produkt, ale z biedronki sprawdza się identycznie jak ten. Dla mnie osobiście również jest to dobre rozwiązanie w czasie podróży jednak na co dzień raczej to rzecz niepotrzebna.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu gadżety w podróży, ale na co dzień nie wyobrażam sobie korzystać ze zmywacza w takiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiego w płatakch jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie wolę klasyczne zmywacze do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze widzę takie dziwy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takimi gadżetami, ale ja rzadko maluję paznokcie więc się nie liczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobny produkt pakowany w pojedyncze chusteczki. Podoba mi się to, że lekko natłuszczają skórki dzięki czemu nie trzeba już nakładać oliwki. Niemniej jednak używam ich sporadycznie, kiedy jestem w podróży. Noszę też jedną w torebce "na czarną godzinę". W domu raczej preferuję zwykły zmywacz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki produkt do mnie nie przemawia, chociaż do torebki w sytuacji awaryjnej lub na wyjeździe może się przydać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mimo wszystko używam normalnego zmywaczu :D . Takie płatki są dobre na wyjazd, ale tylko gdy są one skuteczne i coś ścierają :D

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.