Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

sobota, 23 maja 2015

Haul marcowy

Witajcie moi Kochani w haulu:)
Dziś pokażę Wam nowości kosmetyczne z marca i okolic.
Zaczynamy od zakupów z netto. Okazało się, że mają tam mój ukochany płyn micelarny bez żadnych promocji za 13 zł. Dostępne były wszystkie wersje, ale nauczona doświadczeniem, wzięłam ten, który sprawdzał się u mnie bez zarzutu. Dalej dwa opakowania nasączanych płatków do demakijażu - ma nadzieję na dobrą alternatywę dla chusteczek, które zawsze mam przy łóżku i zmywam nimi makijaż, kiedy już brak mi mocy na te wszystkie cyrki z dwoma micelami.

Dalej sławna kuleczka z biedronki, która czeka na otwarcie, bowiem negatywne recenzje zniechęciły mnie do testów:/ Dwa kremiki dostałam za subskrypcję l'occitane. Kremy są bardzo dobre, nie można im odmówić, ale cena pełnowymiarowych opakowań jednak odstrasza.
I zaczynamy łupy z promocji dni LifeStyle w Superpharm. Tam dorwałam pastę blanx za jakieś 13 zł i system biała perła za 40zł. Pasta sprawdza się przeciętnie w kierunku --> są lepsze i tańsze, a systemu wybielającego jeszcze nie użyłam. Jakoś się nie mogę zebrać w sobie. 
Kupiłam również serum do rzęs Long4lashes. Tzn w sumie nie, kupiłam najpierw do brwi i sierota się zorientowałam w domu, że to nie to. Dzwoniłam do Pań czy wymieniają produkty i Pani kierownik była tak miła, że bez problemu wymieniła mi produkt. Takie rzeczy tylko w moim ukochanym SP w manufakturze:) Seche vite to już obowiązkowa pozycja. Od kiedy kupiłam posche, nie wyobrażam sobie mani bez wysuszacza. Jak ja mogłam w ogóle bez niego żyć 24 lata???

Kolejna pozycja to krem La Roche Posay rosaliac UV riche na moje naczynka - muszę wrócić do kremów dedykowanych cerze naczynkowej i nakładać choćby na poliki, bo znowu zaczynam wyglądać jak świnka:( Wtedy trwała promocja -40% na kosmetyki LRP, ale wydaje mi się, że nie wyszedł mnie szczególnie tanio... SP ma dość wysokie ceny bez promocji. Podkład AA to już ostatnia pozycja. Padło na sztukę wypełniającą zmarszczki (w co nie wierzę), ponieważ kosmetyk daje niesamowicie gładkie wykończenie, cera jest jakby jedwabista. A! no i kosmetyki AA były wtedy w promocji - 50%. Także za ten podkład zapłaciłam 12 zł:)

I to już wszystko! Ograniczam się i to bardzo:) Dajcie znać, czy macie i lubicie coś z moich nowości. 
A co nowego wpadło ostatnio do Twojej kosmetyczki?
Buziole:*

SW

16 komentarzy:

  1. Nie specjalnie polowałam na promocje więc u mnie prawie nic nie przybyło:) ładne, nastrojowe fotki w poście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszałam, że biała perła nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  3. Seche Vite miałam, ale zbyt szybko gęstnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię L4L :) moje rzęsy wyglądają po nim sto razy lepiej :) a bez wysuszacza też już nie wyobrażam sobie życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy ciekawe, sama nic nie miałam, ale muszę się skusić na Garniera. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego kremu z LRP nie miałam, mam rózwnież problem z cera naczynkową; ciekawe jak sie sprawdzi, o mialam inny, chyba juz wycofany i pamiętam, ze był koszmarny i strasznie sie lepik ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. No to podkład za 12zł to super okazja do przetestowania :) Szkoda, że nie trafiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam te kremiki l'occitane i bardzo polubiłam, ale dopóki moje dłonie nie są jakość szczególnie wymagające szkoda mi pieniędzy na pełnowymiarowe opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  9. Garnier lubię :)

    Blanx masz rację są lepsze w dużo niższej cenie a z Białej Perły nie byłam zadowolona. Daje efekty ale na miesiąc góra dwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ochotę na Białą Perłę, ciekawe czy się sprawdzi? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te kremki L'Occitane, szkoda że faktycznie cena jest z kosmosu...

    OdpowiedzUsuń
  12. Białą Perłę miałam kiedyś i nawet dała radę, mimo mojej naturalnie ciemnej kości :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.