Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

piątek, 10 kwietnia 2015

Jestem Ekspertką Sally Hansen Miracle Gel!

Kto mnie śledzi na fb lub insta ten juz wie, że testuję nowe lakiery Sally Hansen Miracle Gel.
Paczkę ekspercką (bo tak, teraz jestem ekspertką!) otrzymałam już tydzień temu. Od tamtego czasu noszę na paznokciach najnowszy wynalazek Sally Hansen Miracle Gel. Jeśli chodzi o lakiery, to niedługo proszę się spodziewać recenzji - pojawi się w bliżej nieokreślonym czasie, a dlaczego?
Pora na prywatę: około miesiąc temu zepsuł mi się komputer mój prywatny. Zatem zostałam z tabletem. Nie jest źle, ale jest mnie zdecydowanie mniej w internetach. Cały czas szukam i wybieram swój nowy komputer idealny by długo mi służył i bym była z niego zadowolona. Ale co się zdecyduję to oddaję, bo coś mi nie pasuje, za wolno chodzi, za głośno i ot:( Przepraszam, że nie ma mnie tu, że nie odpowiadam na komentarze, że jest mnie mniej u Was, że fb marnieje, ale zwyczajnie nie mam jak tego zrobić:( 

Wracając do głównego wątku - Pakiet Ekspertki przyszedł w cieszącym oko, wesołym  i zgrabnym pudełku. W środku znalazły się lakiery 240 B Girl oraz 560 Spice Age, który to od razu trafił na paznokcie i jak na razie trzyma się bez większych uszczerbków pełne 7 dni oraz oczywiście utwardzający top (który swoją drogą mam nadzieję będzie się spisywał w połączeniu z innymi lakierami :), ale na razie nie próbowałam. Miętę położę na paznokcie jak ten kolorek zmyję, także bliżej nieokreślony czas, bo ten się zadziwiająco dobrze trzyma!
Producent od razu załączył instrukcję obsługi:
Prawdziwy żelowy manicure, który możesz wykonać w domu. 2 proste kroki bez lampy UV. Wybieraj spośród 12 odcieni. To rewolucja w manicure. 
Krok 1: Nałóż 2 warstwy lakieru Miracle Gel
Krok 2: Nałóż 1 warstwę Top Coat Miracle Gel
Naturalne światło zapewni utwardzenie i trwałość!

Oraz kupony zniżkowe, które zdążyłam już porozdawać koleżankom.
Kto z Was też jest Ekspertką Sally Hansen Miracle Gel? Pochwalcie się!
Jesteście zadowolone? Ja jak na razie bardzo:)

Buziaki:*
SW
#OMGel
#BeGelicious
#MiracleMani

12 komentarzy:

  1. Jakoś przegapiłam tę akcję :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje gratulacje, ja nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również testuję. :) Jak na razie trzeci dzień w stanie idealnym. ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że ja nigdy nie umiem załapać się na takie akcje :D Jak Wy to robicie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj w klubie ! to jest jakas top sicret blog:)

      Usuń
  5. Też testuję, niedługo o tym napiszę u siebie. Mam nadzieję, że się sprawdzą :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie ja tez ciągle przegapiam taki e akcje :) a kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. widziałam na pazurkach ten brąz z miedzią na jednym z blogów i prezentował się super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przegapiłam tą akcję, ale podoba mi się ten miętowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszyscy się dostali tylko ja nie :( Zawsze taki pech haha. Ciekawa jestem jak się będą trzymały.

    OdpowiedzUsuń
  10. udanego testowania. Osobocie nia znam tych lakierów...

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.