Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

niedziela, 8 marca 2015

Ziaja ulga płyn micelarny

Witajcie moi Kochani, dziś krótko, zwięźle i na temat, ale zanim...

Kochane Kobitki, w tym dniu szczególnym chcę Wam życzyć wszystkiego najpiękniejszego! Obyśmy zawsze były dumne z tego, że jesteśmy Kobietami:) 
No i żeby takie słodkości "szły w cycki" hihi :D
Wracając do rzeczy...

Ulga dla skóry wrażliwej - tak kosmetyk nazwali producenci. Czy tak jest w rzeczywistości? 

Butla plastikowa o pojemności 200 mL. W promocji można zakupić go za jakieś 7 zł. Butelka wygodna, zamykanie praktyczne. Produkt jest bezzapachowy.

Jak działa na skórę?
Jest zdecydowanie delikatniejszy od wszelkich toników (mleczek praktycznie nie używam), a jednocześnie jest bardzo skuteczny. Dokładnie usuwa makijaż, nawet ten z oczu (włącznie z tuszem), nie podrażnia, nie uczula, nie zostawia tłustego filmu, nie powoduje ściągnięcia skóry. Dobry także do pielęgnacji szyi i dekoltu. Jest wydajny - ja stosuję dwa razy dziennie i spokojnie starczył mi na jakieś dwa miesiące. Teraz kończę chyba jego trzecią, czy czwartą butlę, a kolejne mam w zapasach.

Ocena 10/10 - na pewno do niego wrócę.

A Wy czego używacie do usuwania makijażu? Znacie, lubicie?
Buziaki :*
SW

27 komentarzy:

  1. Cała rodzina uwielbiamy Ziaje: Aktualnie do demakijażu używam. Płyn milelarny Biały Jeleń: *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chętnie wypróbowuję nowe produkt, jednak wracam do niego już po raz kolejny:)

      Usuń
  2. Ziajowego micela jeszcze nie miałam,ale kto wie może będąc w PL skuszę się na butelkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam, strasznie szczypał, powodowal czerwone plamy na twarzy, poszedł do zlewu, fuj, nigdy więcej, bubel nad bublami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził:( ale właśnie czytałam o nim same skrajne opinie - u jednych, że bardzo dobry, delikatny, wręcz kojący, z drugiej strony, że szczypał niemiłosiernie:/ U mnie sprawuje się bardzo dobrze:)

      Usuń
    2. wiem, koleżanka używa, właśnie jej pasował, mnie podrażnił, ale za to maseczki ziaji i ich płyn do higieny intymnej to the best:)

      Usuń
    3. masek ziaji nie używałam jeszcze, ale coś mi świta, że mam jakąś w zapasach:)

      Usuń
  4. dla mnie to starszny bubel. Szczypał, palił i rozmazywał zamiast zmywać. Grzecznie wróciłam do mojej ukochanej biodermy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi, że miałaś z nim tak niemiłe doświadczenia:(

      Usuń
  5. Miałam go i strasznie mnie szczypał :) eyelinera też nie dał rady usunąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie dobrze sobie radzi ze wszystkim:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. w promocji się opłaca na niego skusić:)

      Usuń
  7. Nigdy go nie próbowałam. Cały czas siegam po micel z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakby słodkości szły w cycki, to moja dieta bogata byłaby w czekoladę;))))
    Co do płynu - nie miałam go, ale skoro tak świetnie się spisuje to może po niego sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja by się na niej głównie opierała:)

      Usuń
  9. Też lubię ziaje a tej ulgi jeszcze nie miałam. Muszę spróbować, bo cena zachęca☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej serii nic nie miałam, ale widzę ze warto:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakoś za Ziajką nie przepadam, ale moja mama namiętnie kupuje od nich kremy, płyny i micele. Muszą więc być chyba fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe "słodkości w cycki" prawidłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba kupię i wypróbuję :)
    A słodkości w cycki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go jakiś czas temu i niestety u mnie nie do końca się sprawdzał, mam strasznie wrażliwe oczy i wiele produktów je podrażnia. Aktualnie używam przemiennie miceli z Biodermy i Garniera, oba bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Ziaję, ale z tym płynem się nie polubiliśmy. "Skrzypiał" na twarzy, niedomywał, zostawiał lepką warstwę- niestety nie wrócę :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubię dwufaze z ziaji tego miałem ale różnie reagowa ly na niego klientki

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię kosmetyki marki Ziaja. Jednak ich płyny do demakijażu w ogóle nie sprawdzają się u mnie. Kiepsko usuwają makijaż, podrażniają oczy... Nie są odpowiednie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.