Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

czwartek, 5 marca 2015

Mariella rossi around the globe żel pod prysznic

Witajcie moi Kochani.

Dziś o żelu pod prysznic, który Trafił w moje ręce zupełnie przypadkiem. Kupiłam go dosłownie z braku laku w hebe podczas zakupów. 

  
Zaczniemy od opakowania, które jest duże (aż 600 mL) i poręczne ze względu na niesamowicie praktyczną pompkę. Sama butla cieszy oko w łazience. Pompka jest superpraktyczna i bardzo higieniczna, jednak dozuje dużą ilość produktu. 
Konsystencja jest idealna - żel nie jest za rzadki, nie przelatuje przez palce. Kolor to perłowobiały. Zapach jest cudowny i intensywny - kto nie wąchał kwitnącej wiśni niech powącha, a do żelu dodano jeszcze orientalną nutę. Całość jest wspaniała, delikatnie słodka i niesamowicie elegancka. Po kąpieli z użyciem tego specyfiku łazienka jeszcze długo pachniała. 
Dostępny jest na pewno w hebe i jak do tej pory to nigdzie więcej ich nie widziałam. Jest do wyboru kilka wersji zapachowych, jednak mnie ta najbardziej przypadła do gustu. Pojemność to 600 mL i można ją dostać za ok. 12 zł. To dobra cena jak za taką pojemność, a w promocji można go dostać jeszcze taniej. Poniżej na zdjęciu opis producenta i skład.
Żel bardzo dobrze się pieni, przy użyciu zwykłej kąpielowej gąbki i niepełnej pompki można umyć całe ciało. Najważniejsze, że żel nie przesusza i nie ściąga skóry, pomimo obecności SLSu. I to tyle! Zdecydowanie godny uwagi!
Ocena: 10/10 i pewnie na promocjach się na niego skuszę:)
A Wy, znacie żele Mariella rossi?
Buziole:*
SW

10 komentarzy:

  1. Nie miałam, ale czuję się skuszona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś podobne chyba widziałam w biedronce ! Ale to raczej była edycja limitowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy zel w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie ma bardzo ładne. Jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super opakowanie , skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Butelka przyciąga wzrok i tak zastanawiałam się dlaczego jeszcze nigdzie jej nie zauważyłam.
    Hebe i wszystko jasne - nie mam w pobliżu:-)
    A szkoda,bo żel jest kuszący:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. opakowanie przykuwa i kocham pompki,ale nie moja nuta zapachowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy żel w dobrej cenie a do tego samo opakowanie przykuwa uwagę. :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.