Obserwatorzy

POLECAM

niedziela, 29 marca 2015

black cherry yankee candle

Witajcie moi Kochani. 
Dziś o bardzo owocowym i bardzo ciepłym zapachu.

Black Cherry to zapach świeżych, bardzo dojrzałych, soczystych czereśni. 
Jest cudowny, ciepły, słodki, ale nie przytłaczający. Nie spotkałam się z opinią, by komuś zapach tego wosku nie odpowiadał (choć opinie co do świecy są podzielone). 
Wyobraźcie sobie teraz środek lata i miskę dojrzałych polskich czarnych czereśni... Czujecie ten zapach? To dokładnie black cherry zamknięte w wosku Yankee Candle. 
Najlepsze, że ten wosk jest u mnie palony, albo gdy na nic nie mam ochoty w sensie zapachowym, albo gdy mam gorszy dzień. Gdy mi smutno, gdy mi źle właśnie ta czereśnia poprawia mi delikatnie nastrój. Jest dobra na absolutnie każdą okazję, każdy "humor" i do tego bardzo uniwersalna. 


Ocena: 9,5/10 - i mam już kilka tart na gorsze dni:)
Lubicie Black Cherry? 
Buziole:*
SW

11 komentarzy:

  1. Nie miałam tego zapachu, ale może się skuszę jak tylko przejdzie mi katar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam! Wcześniej miałam zapach do samochodu, teraz zakupiłam wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze wosków z YC :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czereśnie i ciekawa jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie chetnie kiedys nabede :)

    OdpowiedzUsuń
  6. raczej nie dla mnie zapach, nie lubię czereśni :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Czereśnie to mój zapach, tak jak większość owoców :). Nie miałam go ale myślę, że by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piękny, ale trochę nudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tego wosku, ale czuję, że przypadłby mi do gustu. Uwielbiam owocowe nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.