Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

piątek, 20 lutego 2015

Zarabianie w domu bez wysiłku

Witajcie moi Drodzy.
Już kiedyś pisałam taki post... Pojawiło się pod nim kilka komentarzy niedowiarków, a ja już wiem, że...

nie mieli racji! 

Powiedzcie mi, kto z Was nie schyliłby się na ulicy po 50 zł? Kto przeszedłby obojętnie? Wiem, że to nie jest zatrważająca kwota, ale kochane urodomaniaczki - rozświetlacz The Balm prawie gratis, a może pomadka rouge edition velvet od Bourjois? Nikogo nie kusi?

Sama straciłam zapał po kilku komentarzach i wyszukiwaniu opinii na forach, jednak przekonałam się na własnej skórze, że portal  Qassa (tu link), czyli były Money Millionare jest wypłacalny - na dowód przedkładam Wam print screeny z zasłoniętymi odpowiednimi moimi danymi, a Was zapraszam do wspólnej zabawy klikając w linki.
Jaka jest generalna zasada? Otóż pieniądze zbiera się tylko klikając w maile, korzystając ze sklepów internetowych (kobitki - z Douglasa!!!) czy biorąc udział w grach i zabawach. Oprócz ekstra 50 zł co jakiś czas oferują jeszcze kody rabatowe do sklepów internetowych. 

Najpierw trzeba było oczywiście uzbierać odpowiednią ilość pereł - 1 000 000. Następnie przechodzimy do bocznej zakładki wymiana Qoins i wypełniamy formularz (można wybrać różne opcje - ja postawiłam na przelew na moje konto:).
Potem trzeba formularz uwierzytelnić wpisując jakieś dziwne kody, które nam wysyłają.
I na końcu dostajemy takie oto potwierdzenie, że nasze zgłoszenie zostało przyjęte i zweryfikowane, a na pieniążki będziemy czekać ok. 4 tygodni. Jednak  ja na pieniądze czekałam niecały tydzień - także jestem bardzo zadowolona z transakcji!


 A tu dla niedowiarków - screen z potwierdzenia przelewu na konto - okrągłe 50 zł wpłynęło niecały tydzień po zleceniu na moje konto. Pieniądze te już zdążyłam zresztą wydać :)


Jak chcecie dołączyć - proszę śmiało, jak nie chcecie - jesteście teoretyczne 50 zł w plecy!
Ja z przyjemnością sprawdziłam portal, a pieniążki już zdążyłam wydać :P
KLIK
Buziaki:*
SW

17 komentarzy:

  1. Ciekawe, nigdy o tym nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. tez zaczełam to jakis czas temu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa sprawa:) A jak często trzeba klikać w te maile? Rozumiem,żę skrzynka cała zawalona?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tragedii. I reguły w sumie też nie.Od dwóch do 6 dziennie, średnio 3-4.

      Usuń
  4. Dla mnie wszystkie tego typu strony są podejrzane i raczej nie bawię się w cos takiego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie dla mnie też było podejrzane! Cierpliwie zbierałam, zleciłam wypłatę i okazało się, że nie ma tu nic podejrzanego:) Wręcz przeciwnie! Portal jest wypłacalny w 100% :)

      Usuń
  5. ja jestem zdania, że nic nie ma za darmo, szczególnie kasy :D
    wolę sama zarobić, własną pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz :) wysiłek chyba duży nie jest a zawsze te pieniążki można wydać na siebie albo przekazać, np. Jakiejś fundacji.
    Zastanowię się. Na 100% nie ma żadnych haczyków? Ile czasu zajęło Ci to wszystko aż do tej wypłaty?
    Poproszę o odp na maila :) bizarre-case@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana sprawdź,czy ten adres co podałaś jest ok,Bonnie ciągle wyskakuje błąd z komunikatem, że wysyłanie nie powiodło się i się nie powiedzie przy kolejnych próbach.

      Usuń
  7. Też tam klikam ;) i jeszcze tu http://centrumreklamy.com/pages/index.php?refid=kamea87 (jeśli masz ochotę zostać moim poleconym to zapraszam pod ten adres, jeśli nie, to po prostu skopiuj go sobie do .com). Też już wypłacałam z niego i nie było żadnych problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. weszłam w to centrum reklamy, ale denerwowało mnie, że adblocki muszę odinstalować, avasta przestawiać bo mi się nic nie wyświetlało, a potem jeszcze trzeba było na stronie klikać, gdzie nie było linków w ogóle - i raz przyznawanie 1 gr, innym razem nie... nie, to nie dla mnie:/

      Usuń
  8. Założyłam tam konto już jakiś czas temu, ale niestety liczba pereł wzrasta naprawdę powoli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwość zostanie Ci wynagrodzona:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.