Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

niedziela, 22 lutego 2015

Vaseline - zapowiedź recenzji

Jest mi niezmiernie miło Was poinformować, że zostałam wybrana do testów produktów Vaseline przez portal wizaz.pl :)

Kto mnie obserwuje na Insta to już pewnie wie:), kto nie obserwuje - niech żałuje! Na insta zazwyczaj wcześniej wrzucam fotki, więc tam jest małe preview tego, co znajdziecie na blogasku, albo zwyczajnie więcej prywaty. 


Paczka dotarła do mnie w poniedziałek. Byłam zdumiona telefonem od kuriera, ponieważ niczego się nie spodziewałam! Aż wypytywałam skąd paczka została nadana:). Odebrałam przesyłkę i niecierpliwie zaczęłam rozdzierać kartonowe pudełko i oczom moim ukazał się mega przyjemny zestaw produktów Vaseline!

Do testów otrzymałam balsam oraz wazelinę kosmetyczną - bardzo jestem zadowolona z produktów, ponieważ na co dzień ich używam. Balsam, ma nawilżać na dłużej niż od mycia do mycia (codziennego, żeby nie było) i takiego produktu właśnie szukałam! Niebawem możecie się spodziewać recenzji :)

Kto się jeszcze załapał do testów? Dajcie znać czy lubicie te produkty!

Buziaki:*
SW

11 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów, ale fajnie że ci się udało.

    OdpowiedzUsuń
  2. wazelina zawsze spoko, na zakatarzony, suchy nos, na spękane usta, super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ich nie znam, udanych testów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wazelinę tej firmy z JoyBoxa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, wazelinę mam najzwyklejsza z Ziaji, ale spotkałam sie z dobrymi opiniami nt tych produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo mam tą wazelinę, ale jeszcze jej nie używałam :)
    Zapraszam na rozdanie lub konkurs http://bluebrush87.blogspot.com/2015/02/konkurs-twoj-wiosenny-kolor-trend-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam na razie tylko ze sklepowych półek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę miłego testowania :) Jestem ciekawa jak spisze się balsam owej marki.

    OdpowiedzUsuń
  9. No to miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Besides instagram followers hack on Twitter, it is feasible to
    obtain sorts on Facebook and also other popular social networking websites.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.