Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

wtorek, 24 lutego 2015

Sleek I - Divine Palette - The Original

Dziś istne szaleństwo i magia kolorów, czyli kultowe już palety cieni od Sleek MakeUp.


W swoim posiadaniu mam już 4 palety - The Original, Au naturel , Garden of eden i Sunset. Moja pierwszą wyszukałam na yt, blogach i zrobiłam zamówienie u znajomej, która własnie zmierzała do Anglii. Wtedy nie byłam aż tak obeznana z paletami i odcieniami, także padło na uniwersalną The Original. Nie żałuję. Wszechstronna paleta, cienie pasują do każdego typu urody, i każdy znajdzie tam coś dla siebie. 



 Paleta składa się z 12 cieni, każdy po 1,1g. 11 cieni metalicznych i jeden matowy - oczywiście czarny. Koszt - ok. 37,50 zł.  
Po kolei od góry od lewej to czarny, fiolet, granat, niebieski, morski, zielony, i drugi rządek - złoty, róż opalizująca na złoty, łososiowy róż, brąz miedziany, brąz i zgniła zieleń opalizująca na złoto.

Przejdźmy do swatchy - w seriach po trzy.

Granat jakby opalizował trochę na czarno, fiolet jest "biskupi" i czerń - jedyny mat. Najsłabsze z tej palety to właśnie czarny i granat, wydają się być najmniej napigmentowane, mimo, że ze zdjęcia to nie do końca wynika . Z jednej strony to bardzo, bardzo dobrze - czarnym nie zrobimy sobie tak szybko krzywdy jak byśmy mogły, z drugiej jednak, kiedy człowiek nie ma zbyt dużo czasu, to kaplica:( bo trzeba się nimi namachać. 
Tu intensywny niebieski, morski i piękna zieleń, już same metaliki o świetnej pigmentacji.
Miedziany brąz, karmelowy brąz i zgniła zieleń opalizująca na złoto, taki subtelny duochrome.
I ostatnia trójka, czyli moje ulubione złoto, róż, który pięknie opalizuje na złoto tak jak na zdjęciu widać i łososiowy róż - wszystkie metaliki. 

W opakowaniu znajduje się solidna pacynka. Całkiem ją lubię, jednak mam je wszystkie powyjmowane z palet i siedzą razem z innymi pędzlami. Czy pacynka jest potrzebna? Otóż, cienie lubią się osypywać niestety, szczególnie przy aplikacji pędzlem. Dlatego właśnie ja najbardziej lubię je nakładać pacynkami. Nawet można nimi delikatnie blendować. W opakowaniu cienie, które już zostały pokruszone lubią brudzić plastik. Pigmentacja jest bardzo, bardzo dobra - co widać na załączonych obrazkach.
 
Jak z trwałością? Otóż to są bardzo dobre cienie. Nałożone na bazę wytrzymają spokojnie cały dzień, czyli jakieś 12 h. Bez bazy na moich mega tłustych powiekach - ok. 15 minut, ale tyle wytrzymują u mnie bez bazy wszystkie cienie:/ Zatem tego w ogóle nie bierzcie pod uwagę. Czy lubię tę paletę? I to bardzo :) Wiem, że nie zawsze spotyka się z sympatią, ale ja serio serio lubię, że jest tak uniwersalna, że znajdę tam prawie wszystkie kolory, a jak nie, to sobie zmieszam i będę miała wszystkie! W końcu za to, że w połączeniu z duraline dają nam efekt folii. Cienie wyglądają wtedy wspaniale!

 I ocena: 9,5/10 i na pewno poznacie inne wersje palet:)
Pochwalcie się swoimi Sleekami:) Jakie palety polecacie?
Buziole:*
SW

8 komentarzy:

  1. Wszystkie kolorki są ładne z tej paletki jednak ja lubię zdecydowanie nudziaki i brązy;) kuszą mnie te paletki ze sleeka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pigmentacja, śliczne kolory ale zupełnie nie moje barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe kolory. uwielbiam paletki Sleek. Sama mam kilka i na pewno będę kupowac nastepne! :D

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory! Mam wersję Oh so Special i jestem zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam ani jednej paletki owej marki, o dziwo! ;) Może jak wykończę te, które posiadam, to skuszę się na jakąś.

    A z powyższych cieni najbardziej podobają mi się te trzy ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kolorystyka, na ogół lubię cienie Sleek'a, na obecną chwilę mam 3 paletki :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.