Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

środa, 18 lutego 2015

Projekt Make-A-Dent 2015 - start!

No więc ruszamy!
O całym projekcie pisałam już tu - odsyłam zainteresowanych. Zaczynam z projektem z pełną parą, moja wola jest coraz silniejsza i otwieram znacznie mniej kosmetyków! Sumiennie zużywam nawet kolorówkę, czego dowody znajdziecie w denkach:)


Moja lista kosmetyków to: 

Podkład Maybelline whitestay UV, 
podkład mineralny PAESE
puder Synergen,
baza Oriflame Perfecting Face Primer,
korektor WIBO paletka 4ech korektorów (tak generalnie, to macie jakieś sposoby na ten zielony i różowy odcień? Ja wypróbowuję te kolory jako bazę pod cienie i jest nadzieja, że się sprawdzi:),

tusz do rzęs Oriflame very me,
cienie do powiek Oriflame potrójne cienie do powiek beauty smokey collection (prostokątna, trzykolorowa wypraska po prawej z poprzedniej edycji), my secret cielaczek na całą powiekę (wyjęty z opakowania), 
kredki Oriflame dramatize (brązowa czerń), cielista khol Oriflame i avon color trend dwustronna brązowo-czarna, 
odżywka do rzęs Eveline advance volumere, 
korektor do brwi Eveline w kolorze Brown,
róż to Wibo your fantasy (kwadratowa wypraska po lewej, z poprzedniej edycji),
 bronzer W7 honolulu, 

pomadka ochronna wiśniowy Carmex z poprzedniej edycji,
 i błyszczyk do ust  Oriflame Lisolette Watkins również z poprzedniej edycji. 
Dla tych dwóch produktów to teraz albo nigdy, bowiem jeśli do kwietnia nie uda mi się ich zużyć wylądują w koszu! Tj. w denku:) 
Do wesołej gromadki zamierzam dorzucić jeszcze:
Czyli 1/16 zbiorów próbek - na razie wyjazdy się nie zapowiadają, zatem muszę na bieżąco zacząć je zużywać w domu:)

Zapraszam do dołączenia do zabawy:) Razem będzie nam raźniej zużywać kolorówkę:)
Planuję również pielęgnacyjny Make-A-Dent, jednak zaczęłam zużywać kosmetyki w miarę regularnie, nie otwieram nowych produktów (no prawie), taka akcja zatem nie jest mi niezbędna:)

Trzymajcie kciuki!

Buziole:*
SW

12 komentarzy:

  1. Powodzenia, ja się chyba nie nadaję do tego projektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też postanowiłam zużywać produkty, bo po co zbierać :D Lepiej wykorzystać i kupić sobie coś fajnieszego :3

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę podobieństwo do mojej kosmetyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tą paletę korektorów Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ;) u mnie kolorówka idzie jak krew z nosa, a do tego ciągle coś dokupuję :D więc udziału nie wezmę bo wstyd by był :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia;) u mnie strasznie powoli idzie zużywanie kolorówki,więc nawet nie biorę się za publiczne pokazywanie zużycia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam taki plan jak ty - obserwuje wiec co sie bedzie działo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna akcja, przyjemnie się obserwuje, jak Ci idzie, trzymam kciuki! Ale sama nie dołączę - gdybym miała czegoś używać na siłę, byle skończyć, to już wolę oddać koleżance, zresztą co jakiś czas robimy akcję wymiany ciuchów i kosmetyków i zawsze się znajdzie ktoś, komu dana rzecz pasuje :)
    A ten zielony korektor nie jest przypadkiem na wypryski?

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :) U mnie ze zużywaniem kolorówki jest bardzo ciężko :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.