Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

piątek, 27 lutego 2015

Haul ostatni z 2014 roku

Witajcie moi Kochani. To już ostatni haul z ubiegłego roku:) 
Spieszę, by się z Wami rozliczyć z zakupów i prezentów.


Najpierw przedwczesny prezent Mikołajowy od brata i przyszłej bratowej:) Dzięki Wam bardzo raz jeszcze :*  Paletka Diora w srebrze i niebieskim. My precious!
Teraz korektor do brwi Eveline i lakier zamszowy z essence dorwany na promocji na kolorówkę (1+1 za grosz) w Superpharm. Korektor jest taki sobie, lakier natomiast nie macany:) Ale kolor jak na niebieski (bo normalnie nie bardzo lubię niebieski na paznokciach) bardzo mi się podoba!
Arbuzowy peeling do ciała Bielendy za kolejne "pisiont" groszy :) Mam nadzieję, że będzie się lepiej spisywać niż wersja pomarańczowa... No i cień inglota dodany do jakiegoś babskiego magazynu - instyle, tudzież glamour. 
Żel do twarzy ultra nawilżenie od AA wzięłam przy okazji zakupów za 6 zł (wydaj 35 i wybierz coś taniej:). Krem do rąk evree trafił do mnie w podobnej promocji też za jakieś grosze (3zł). 
Pędzle z biedronki zostały zakupione dzień przed tym jak je przecenili na 5 zł, w związku z tym, moje kosztowały 10 zł. Włosie jest mięciutkie i delikatne, ale jest go małe i pędzle są mało zbite. Ale czego można chcieć za 10 zł :) Bardzo fajne jako uniwersalny zestaw wyjazdowy. 

Jako ostatni już żel be beauty z linii SPA. Chciałam ten co miałam go w próbce kiedyś, dawno, dawno temu (BALI chyba) ale już nie było tamtej linii, skusiłam się zatem na ten podczas dni promocji -25 lub -30% na wszystkie żele pod prysznic. Wyszedł mnie wtedy jakieś 3 zł. 

I to już! Nareszcie! 


Dajcie znać, jak się u Was sprawdzały wyżej przedstawione produkty, co szczególnie polubiliście?
Buziole :*
SW

24 komentarze:

  1. Ja ten korektor do brwi polubiłam.
    Polowałam na pędzle z Biedronki, ale u mnie ich nie było

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ten korektor średnio się sprawdza:/

      Usuń
  2. Krem do rąk Evree bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie te pędzle szybko zniknęły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ich na oczy w żadnej biedronce nie widziała, dopiero brat mi znalazł gdzieś u siebie:)

      Usuń
  4. Krem Evree jest fajny, właśnie o nim pisałam,. mam też te pędzle z biedronki też dałam 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się kremik średnio spisuje - tyłka nie urywa:)

      Usuń
  5. Mam te pędzle z biedronki, kupowałam w zeszłym roku za ponad 20zł...
    Dobre jak dla osób, które dopiero zaznajmiają się z pędzlami jak ja ;)
    Ciekawi mnie jeszcze ten korektor z eveline oraz cień z inglota;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam pędzelki by mieć coś na wyjazdy do małej kosmetyczki, by nie musieć kufra brać:)

      Usuń
  6. paletka diora super ze ja nie mam jeszcze bratowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam masło z tej arbuzowej linii Bielendy i bardzo je polubiłam, peeling też bym chapnęła, ale nie dane mi było na niego trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że nie dałaś rady kupić peelingu - mam wrażenie, że arbuzowa wersja jest jeszcze gorsza od tej w pomarańczowym opakowaniu (papaja?)

      Usuń
  8. Ja nie załapałam się na pędzelki Biedronki ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są przeciętne - nie ma czego żałować:)

      Usuń
  9. Paletka diora to super prezent :) ucieszyłabym się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kupować te pędzelki w Biedronce, ale po dłuższym zastanowieniu się dałam sobie spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne nowości, cienie wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Korektor do brwi strasznie przypomina korektor do brwi La Luxe, coraz bardziej zaczynam podejrzewać, iż jest to ta sama firma co Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te pędzelki są fajne :) A Bielendę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie w Biedronce nie było tych pędzli... Ale na razie wystarczają mi te, które mam. ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Peeling arbuzowy ładnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.