Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

środa, 4 lutego 2015

Haul, część kolejna...

Witajcie moi kochani w haulu:)
Zakupów dokonałam jeszcze w ubiegłym roku (ach ten refleks), dlatego bez zbędnych ceregieli przechodzimy do rzeczy.
 

Promocja w SP na kosmetyki LRP (dla klubowiczów Lifestyle -40%) skłoniła mnie w końcu do zakupów ich kosmetyków - wzięłam oba Effaclary oraz jeden Rosaliac, za 3 kremy zpłaciłam jakieś 110-120 zł:)
W biedronce wpadły mi do koszyka algi za 1 zł i peeling Bielendy za 0,50 gr - interes życia!
Teraz już zakupy z Rossmanna, promocja 1+1 za grosz obfitowała w 2 lakiery SH - brudny nudziaczek i piękną, intensywną malinę.
Z kolorówki skusiłam się na podkład Revlon nearly naked, ale musi poczekać na swoją kolej, i hóż edisją velve od burżuja w kolorze 8, który nie jest tak ciemny jak chciałam:/
W dzień darmowej dostawy skusiłam się w moim ulubionym sklepie ladymakeup na Iconic3 (jakie wspaniałe kolory!!!), rozświetlacz wypiekany również MUR, matowy top od GR (z mojego starego zrobił się glut, i trafił do denka) i miał być seche vite, a dostałam seche clear:/ 
Żeby było zabawniej zorientowałam się dopiero jak pomalowałam nim paznokcie i za cholerę nie chciały wyschnąć:(
I jako ostatnie dwa essiaki - oba kolory nieokreślone i nieoczywiste:) jeden to jakby szarość (smokin hot), ale przełamana fioletem, drugi to wyblakła czerwień (in stitches).


I to już, tylko tyle, albo aż:) Muszę przystopować w końcu z zakupami:)
Dajcie znać, czy coś super się Wam sprawdziło, lub też wyjątkowo nie - ostrzeżcie mnie przed bublem:) 
Buziole :*
SW



37 komentarzy:

  1. Tez zamierzam skusić sie na cos z LRP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto czekać na promocję:) u mnie w SP teraz ceny sięgają nawet 80 zł!!!

      Usuń
  2. Widzę kilka produktów, które sama lubię :) zwłaszcza Effaclar, za to peeling z Bielendy w ogóle się u mnie nie sprawdził. Nienawidzę tłustej warstwy którą zostawia i której nie mogę zmyć... ble

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio go właśnie używałam - koszmar! stosuję go tak, że najpierw peeling, potem mycie gąbką i jakoś ujdzie:) fajnie peelinguje, ale ta warstwa z parafiny - okropna!

      Usuń
  3. Ciekawi mnie ten podkład revlon. Lubię ich podkłady, pamiętają o bladolicych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne Essie, chętnie zobaczę je na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, zapisuję żeby pamiętać i je pokazać:)

      Usuń
  5. Ile fajnych nowości, szczególnie lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przyjemne zakupy:) Te algi z biedry już miałam w łapach, ale gapa je odłożyłam.. teraz nie wiem, kiedy będę miała okazję;)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będą za 1 zł to bierz:) opłaca się:)
      buziaki Kochana :*

      Usuń
  7. Fajne lakiery i kosmetyki z MUR :D Effaclar sama mam i polecam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się przyznać, że na razie MUR nie ruszałam:)

      Usuń
  8. Ha ten peeling z biedy kupiłam jakoś latem za 1.50 zł i myślałam że to interes życia. Teraz widzę ze przepłacilam trzykrotnie. Az żal mi tych co dali za niego 5 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kupiłam wersję winogronową w pełnej cenie:/

      Usuń
  9. Serio peeling za 50 groszy ? ;o Faktycznie interes życia .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie go wykończyłam i nie jest wart tych 50 groszy:/

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Taka promocja, że kupiłam wszystkie, które mnie interesowały:)

      Usuń
  11. fajne Esiaki i lakiery Sally Hansen

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten bardziej beżowy lakier z Sally - fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twoich zakupów mam tylko tę paletkę cieni ale jeszcze jej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. mnie też, bo jeszcze nie miałam okazji go użyć :)

      Usuń
  15. uwielbiam essie. Świetny blog - zapraszam do jego bezpłatnej promocji na mojej platformie (rejestracja zajmuję chwilę) - bo jest tego wart.
    Najciekawsze posty udostępniamy również na naszym profilu na facebooku.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna okazja z lakierami SH. ;]
    Czekam na swatch i recenzję szminki Bourjois.

    OdpowiedzUsuń
  17. Iconic 3 ma super kolory, polubiłam je bardzo więc kupiłam Naked 3 :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.