Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

poniedziałek, 9 lutego 2015

Denko i minirecenzje cz. 10

Witajcie moi Kochani w denku:)
Najtrudniej właśnie przychodzi mi opisywanie pustaków i obiecuję sobie, że w końcu będę to robić regularnie. 
Zaczynamy od pielęgnacji twarzy:
 
Ulubiony przeze mnie micelarny żel nawilżający, więcej w recenzji:) 
ziaja ulga płyn micelarny demakijaż oczyszczanie, 200 ml - od 6,99 
Bardzo dobry płyn micelarny, jednak ostatnio przy stosowaniu garniera, robię się wybredna :/ Odsyłam do recenzji :)

Pielęgnacja ciała
Oriflame elvie dezodorant w kulce, 50 mL  - od 5,90
Mój ulubiony antyperspirant! Używam od kiedy wszystkie drogeryjne mnie zawiodły!
Dove, supreme fine silk, mydło w płynie, 1L - od 5,99 
Gdyby nie to, że zapach mnie męczył niemiłosiernie - bardzo mocny i bardzo intensywny, i bardzo długo się utrzymywał, to pewnie pokochałabym to mydło nad życie  :) Na co dzień jednak tak intensywny zapach mi przeszkadzał. Mydło spełniało swoje zadanie w 100%, do tego było bardzo delikatne i nie ma mowy o wysuszaniu dłoni.

Paznokcie
Life odżywka do paznokci, 10 mL - ok. 6 zł (ja kupiłam za 9,99 odzywka+top)
Jako baza pod lakier - przyzwoita. Jako odżywka nie robiła dosłownie nic:( Więcej nie kupię. 
essence, nail art zmywacz do paznokci, 150 mL - ok. 6 zł
Najlepszy jaki do tej pory miałam! Po więcej odsyłam do recenzji:) 

Włosy


Batiste, suchy szampon, włosy średnie i brązowe, 150 mL, ok, 15 zł
Najlepszy jaki w życiu miałam, używałam bardzo często i bardzo gęsto:) Bardzo lubię za zapach, za odświeżenie i objętość włosów jaką daje :)
L'biotica biovax maska do włosów, 20 mL - ok. 1,99
Przyzwoita maska, która pachnie jak perfumy little black dress od avon. Włosy są sypkie, odżywione, miękkie i delikatnie pachnące. 
Farmona, herbal care szampon do włosów, skrzyp polny, 300 mL - ok. 8 zł
Ten szampon nie do końca przypadł mi do gustu, trochę plątał moje długie włosy, pozostawiał je suche i bez życia, bez odzywki ani rusz. Mimo, że dość dobrze oczyszczał, już do niego raczej nie wrócę:/ 

Kolorówka
essence, stay natural, korektor do twarzy, 1,5 mL - ok. 12 zł
Jak na tę cenę - bardzo dobry korektor! Kryje cienie pod oczami, delikatnie rozświetla skórę wokół oczu, przyzwoicie kryje niedoskonałości, a to wszystko w promocji za 10 zł :) Bez promocji też się w sumie opłaca:)
L'oreal. lumi magique, korektor rozświetlający, 1,5 mL - ok. 40 zł
Spodziewałam się czegoś więcej i tu nie chodzi o porównanie jednego z drugim (ani półki cenowej, ani po prostu cudów wianków po nim nie oczekiwałam), po prostu mój LM się jakoś dziwnie ważył na mojej cerze i na moim kremie (ten sam pod oczy co zawsze - nonique) i nie dawał efektu prawie wcale, już nie mówiąc o rozświetleniu. W związku z tym, schodziło go bardzo dużo, i był drogi, i do tego niewydajny!

Znacie produkty z moich zużyć? Dajcie znać jak się u Was spisały :)
Buziole:*
SW

37 komentarzy:

  1. Kupiłam ostatnio ten żel micelarny z Biedronki mam nadzieje, że u mnie też się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie najlepszy:) choć mam teraz loveny do cery suchej i wrażliwej i stanowi dla micelarnego poważną konkurencję - bo zwyczajnie się pieni, a ja lubię delikatną piankę:)

      Usuń
  2. Gratuluje zuzyc, bardzo ladnie Ci poszlo :) Zadnego z Twoich wydenkowanych nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zużyć, z denka nic nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel z biedronki też bardzo lubię!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie ten żel z Biedronki zupełnie się nie sprawdza :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie jest bardzo dobry:) a jaki polecasz?

      Usuń
  6. tylko Batiste jest mi znany ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie używam tego żelu micelarnego z Biedronki, na kolana mnie nie rzucił, ale całkiem zły też nie jest :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie prawie wszystkie pioruńsko wysuszały, ten jest pierwszym od jakiś 12 lat (czyli tyle ile żele do twarzy używam, a raczej próbowałam ich używać), który tego nie robi i od razu stał się moim ulubieńcem:)

      Usuń
  8. Ładnie, Ładnie :D
    Nie wiem jak dla Ciebie, ale dla mnie każdy zużyty produkt, to powód do dumy.
    Obecnie mimo to szukam peelingu na twarz i płynu micelarnego... Spacer do Biedronki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peeling polecam Lirene, aż mam w saszetce to Ci dam:) micel koniecznie biedronkowy! choć lepszy ten z garniera - ale trzeba czekać na promocje:)

      Usuń
  9. Nie miałam przyjemności z żadnym wyżej wymienionych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie korektor z L'Oreal się sprawdził, tyle że nie o tej porze roku. Aktualnie mam większe cienie i potrzebuję już nie tyle efektu rozświetlającego, a bardziej kryjącego produktu. Suchy szampon Batiste mam zawsze w zapasach, ale inną wersję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie L'oreal się dziwnie zachowywał - jakby się ważył po rozcieraniu? coś dziwnego się z nim działo:/

      Usuń
  11. kiedyś bardzo lubiłam ten żel micelarny, ale teraz jakoś gorzej sobie radzi z demakijażem, więc używam go tylko rano :) ♥ jego zapach

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Twojego denka znam tylko Ulgę ;) O korektorze L'Oreal`a czytałam same pozytywne opinie, szkoda że u Ciebie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  13. z tego miałam tylko żel Be Beauty i Btiste, ale w innej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a który batiste się u Ciebie najlepiej sprawdza?

      Usuń
  14. Jak na złość nie znam żadnej z tych rzeczy ;) A posty denkowe uwielbiam pisać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie trudno wychodzą spod paluszków:)

      Usuń
  15. Micelarny żel z Biedronki to i mój wielki ulubieniec, dawno go nie miałam, muszę do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Korektor z Essence kiedyś miałam, nie był zły :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.