Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

czwartek, 15 stycznia 2015

Yankee Candle Strawberry Buttercream

Witajcie moi Drodzy. Dziś Yankee Candle o zapachu truskawek z bitą śmietaną. 

Zapach jest dokładnie taki jak przedstawia go nam producent. To tak jak w deserze. Najpierw rozkoszujemy się cudowną słodyczą bitej śmietany, po czym wgryzamy się w kwaskowe truskawki. 
Jeśli chodzi o intenywność to w skali pięciopunktowej (gdzie 5 dusi zapachem a przy 4 da się ledwo wytrzymać) dostaje mocną 3 - zapach jest wyczuwalny, intensywny, ale nie przeszkadza i nie drażni. Po całym domu delikatnie się roznosi i pobudza apetyt.
Na raz palę jakąś 1/6 wosku i to w zupełności na mój bardzo duży pokój wystarcza. Jeśli chcę by pachniało w całym domu, daję dwa razy więcej. 
Ocena: 9,5/10 - bardzo go lubię:)
 A jakie są Wasze ulubione woski? 
Buziaki:*
SW

38 komentarzy:

  1. Ja ostatnio chyba najbardziej lubię fluffy towels :) tego jeszcze nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fluffy zakupiłam, ale jeszcze nie odpalałam:)

      Usuń
  2. Bardzo lubię kwiatowe i owocowe:) tego nie miałam jeszcze okazji poznać, ale zachęca bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi pachnieć cudownie, ale jak pobudza apetyt to trochę niebezpiecznie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszkę pobudza:) jest bardzo apetyczny!

      Usuń
  4. Mam, ale jeszcze nie paliłam i uświadomiłaś mi, że powinnam to zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za świeczkami zapachowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojj ja również go chce zapachu musi być niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już wiesz za tym zapachem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zapach tego wosku. I była to jedna z pierwszych tart Yankee Candle, na jaką się skusiłam :)

    A sama uwielbiam "Waikiki Melon" i "Red Velvet" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, red Velvet u mnie się nie sprawdził i nie wiem, czy to wina atmosfery u mnie w pokoju, czy kominka - bo ten sam wosk palony u mojej siostry bardzo mi się podobał!

      Usuń
  9. Ojj a ja go akurat bardzo nie lubię. Mam wrażenie, jakby było z nim coś nie tak i bardziej wyczuwam zapach samego wosku, niż olejków zapachowych, o truskawkach nie wspominając :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że Twojemu nosowi nie przypadł do gustu:(

      Usuń
  10. Zapach na pewno przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego zapachu jeszcze nie miałam [aż dziwne], zawsze kusiłam się na coś innego, mimo, że lubię słodkie i owocowe zapachy, będę musiała go powąchać następnym razem jak będę w sklepie, bo nawet już nie pamiętam jak pachniał ten wosk ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem czy pod postacią wosku ten zapach by mi się spodobał, ale smaka to sobie narobiłam ;) truskawki z bitą śmietaną ! Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zjadłabym truskawki z bitą śmietaną.... o jaaaa! Mogłabym mieć ten zapach :) A moim ulubionym zapachem jest wosk z Ecoeuphoria.com - Touch of Elf, ale dostępny tylko na terenie GB ;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż mi ślinka poleciała na myśl o truskawkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ohhh truskawki z bitą śmietaną - to musi być wyśmienite dla nosa...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tego zapachu akurat nie lubię, ale świece YC są moimi ulubionymi:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe czy by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę nigdy nie zwróciłam na niego uwagi, muszę nadrobić zaległości bo tęsknię za truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze jestem w trakcie rozpachnywania się w moich prezentach urodzinowych :D
    Faworyt jeszcze nie został wybrany. Za dobrze dobrany zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Truskawki uwielbiam a z bitą śmietaną zwłaszcza, Sądzę że polubiłabym się z tym akurat woskiem;*

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.