Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

niedziela, 25 stycznia 2015

Yankee Candle Cranberry Ice

Witajcie moi Kochani. 
Dziś o moim zapachowym ulubieńcu (jednym zresztą z wielu).


Cranberry ice, czyli mrożona żurawina - tak! 
Uwielbiam ten zapach, nie jest taki oczywisty jakby mógł się wydawać. Pierwsze wrażenie po odpaleniu jest takie, jakbyście wąchali mrożonkę. To taki charakterystyczny zapach mrożonych owoców. Następnie zapach się rozwija jakbyśmy próbowali rzeczywiście mrożonych owoców. Aromat staje się lekko kwaśny, lodowy, z charakterystycznym znów posmakiem mrożonych owoców. I na koniec wyłania się nuta słodyczy. Żurawinowej przyjemności. 
Uwielbiam ten zapach. Za to, że nie jest tak oczywisty i banalny jak by się mogło wydawać. Za to, że Yankee oddało w 100% zapach mrożonki. W końcu za to, że ta nuta, dosłownie ociupinka słodyczy ujawniająca się jako ostatnia całkowicie rozbraja. Kocham ten wosk całą sobą. Nie, kocham ten zapach! Jest rześki, pobudzający, dający kopa, a jednak słodki i w jakiejś małej części uroczy.


Ocena: 10/10 - kocham!
Lubicie Cranberry ice? 
Buziole:*
SW

35 komentarzy:

  1. miałam ten zapach, ale nie w wosku a jako świeca. Przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się zastanawiam nad świecą :) będzie na dłużej:)

      Usuń
  2. Nie miałam tych wosków,ale czytałam o nich dużo dobrych opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny na mojej liści zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety go nie znam, trzeba to szybko nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to trafiłaś w sedno z tym postem, właśnie palę w świecy Cranberry Ice, bo wosk mnie w sobie rozkochał :) jak większość owocowych uwielbiam go.. masz widzę też taki sam kominek jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już dwa kominki, ale myślę nad kolejnym:) potrzebuję coś wyższego :)

      Usuń
  6. Uwielbiam.. szczególnie za tę lekką kwaskowatość. Zdecydowanie na mroźną zimę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zimę i na lato - ja go mogę palić cały rok, tak go uwielbiam :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię ten zapach za słodycz i rześkość. Jest bardzo aromatyczny a jednocześnie nienachalny. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woah! I'm really loving the template/theme of
    this blog. It's simple, yet effective. A lot of times it's difficult to get that "perfect balance" between superb usability and visual appeal.
    I must say you've done a superb job with this. Also, the blog loads
    extremely fast for me on Safari. Excellent Blog!

    Also visit my website; best dating sites

    OdpowiedzUsuń
  9. Bet it smells wooooonderful! Yankee candles are the best! Cute post!

    I see you are very interested in beauty, like me. So maybe I can make you happy with my 100€ hairstyler giveaway!
    xoxo Colli
    Click here to join :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, ale musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam ten zapach i jest on zdecydowanie jednym z moich ulubionych. Ja generalnie chyba lubię zapach żurawiny bo zazwyczaj się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam i bardzo lubię :) Szczerze mówiąc okazał się lepszy niz myslalam :D :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze tego zapachu nie miałam, ale myślę że bardzo by mi się spodobał;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i również bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam woski, ale tego zapachu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.