Obserwatorzy

POLECAM

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Golden Rose Rich Color 52

Witajcie moi Drodzy. Dziś o delikatnym pastelku. Idealny na każdą okazję.

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam linię Rich Color od Golden Rose. To najlepsze drogeryjne lakiery z jakimi miałam okazję się spotkać. Dziś pokażę Wam kolor niebanalny, bardzo elegancki, nr 52.
 Cena: 6 zł - 10,5 mL
Pędzelek ma szeroki - dokładnie taki jak lubię. Opakowanie jest standardowe z eleganckim trzonkiem. 
Lakier bardzo dobrze się rozprowadza, nie smuży i ładnie schnie. Może nie w minutę ani dwie, ale dwie cienkie warstwy po 20 minutach są suche całkowicie.
Generalnie ta linia lakierów do paznokci charakteryzuje się tym, że są one dobrze napigmentowane i zazwyczaj wystarczy jedna warstwa. No i to się sprawdza w większości kolorów, z którymi miałam do czynienia, jednak jasne kolory chyba wszystkich dostępnych i znanych mi marek są po prostu gorzej kryjące.  Dlatego w tym przypadku konieczne są dwie warstwy. I te dwie warstwy są na zdjęciach.
Kolor jest bardzo ciekawy. Delikatny, pastelowy róż z niezmiernie subtelnym shimmerkiem. Generalnie - zupełnie nie mój, wolę się nosić w jakiś czerwieniach, różach czy kolorach taupe. Mimo to, ten lakier bardzo mi przypadł do gustu, jest elegancki, ponadczasowy, będzie się nadawał na rozmowę kwalifikacyjną, egzamin, czy też na co dzień. 
Pięknie pokrywa płytkę, przy dwóch warstwach nie tworzy prześwitów. Oczywiście jak każdy lakier z tej serii ma piękne, błyszczące, "bogate" wykończenie.
Lakier utrzymuje się 3 dni bez ścierania i odprysków i to dobry wynik. Traci trochę ten połysk po dwóch dniach ale wciąż jest wspaniały.
 Ocena: 8/10 mimo, że nie jestem fanką takich jasnych odcieni.
A jakie Wy macie odcienie z linii Rich Color?
Buziole:*
SW

66 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ich lakiery, no i kolorek jest bardzo ładny ;) muszę go poszukać na następnych zakupach

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kolor tego lakieru, też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny jest:) a jak u Ciebie z kryciem?

      Usuń
  3. mam 3 lakiery ale wszystkie jeszcze nowe nieotwierane, z tego względu, że i tak mam obcięte paznokcie, więc będą się brzydko prezentować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na małej (krótkiej) płytce bardzo fajnie się prezentują jasne lakiery:) na większej (
      dłuższej) ciemne - może spróbuj pomalować jasnym:)

      Usuń
  4. Śliczny kolorek. Przy najbliższej okazji muszę się za nim rozejrzeć w jakiejś drogerii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepiej w GR:) chyba, że gdzieś w drogeriach mają GR, szczerze, u siebie (w Łodzi) raz widziałam w sklepie produkty GR - i do tego w spożywczym!

      Usuń
  5. Piękny kolorek :) Mam kilka odcieni z Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam kilka i moja kolekcja co rusz się powiększa:)

      Usuń
  6. Bardzo piękny, taki elegancki i wysmakowany. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie nie do końca:/ wolę ciemne kolory na pazurkach, mimo to, ten kolor polubiłam bardzo:)

      Usuń
  8. Rewelacyjny kolor:) Prawie cały rok mam takie paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pewnie większość czasu jednak czerwienie/róże gościły na pazurkach:)

      Usuń
  9. Z tej serii jeszcze nie mam żadnego lakieru, ale tą firmę bardzo lubię. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny. I piękna płytkę masz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekny kolor,bylby przeze mnie rozchwytywany 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 6,90 możesz go chwycić w GR i będzie Twój :)

      Usuń
  12. Zaskakująco ładny efekt tego lakieru! ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. to moja ulubiona seria, odkrycie roku 2013 :D mam 3 kolory, ale tylko dlatego, że ograniczam siłą kupowanie nowych lakierów do paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tę serię lubię najbardziej:) mam mnóstwo kolorów - z tej serii 10 co najmniej:)

      Usuń
  14. Bardzo lubię lakiery z tej serii ;)
    Ale mam zaledwie dwa: czerwień i fuksję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi bardzo kolor się podoba, gdyż zwykle takie odcienie nie kryją dobrze płytki paznokciowej, a ten robi to super :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery GR to mój numer jeden, zwłaszcza te z tej serii :) Tego koloru jeszcze nie mam, ale pewnie kiedyś będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się w ubiegłym roku zakochałam w essie i sally hansen, i nawet chyba w SH bardziej, co nie zmienia faktu, że rich color bardzo lubię:)

      Usuń
  17. piękny kolor ! Uwielbiam takie odcienie na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się bardziej podobają u kogoś niż u mnie:)

      Usuń
  18. Bardzo ładnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, uwielbiam takie kolorki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ten odcień. Jasny, delikatny, dziewczęcy. Jakoś ujmuje za serducho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie - delikatny, dziewczęcy, elegancki <3 :)

      Usuń
  21. Śliczny kolorek :) uwielbiam lakiery GR :) jednak różowych mam już za dużo i postawiłam na oliwkę:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dostałam 10 lakierów z tej serii od chłopaka, lecz tego koloru nie posiadam, a jest prześliczny. *.*

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.