Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

niedziela, 7 grudnia 2014

Denko i minirecenzje część 9.

Witajcie moi Kochani w denku - wciąż nadrabiam zaległości (przy tym dorabiam się nowych) więc trudno mi powiedzieć z kiedy pochodzą dane produkty, ale podejrzewam, że coś koło września... No może października :) 

Zaczniemy od pielęgnacji twarzy.

Ziaja krem nawilżający matujący 25+ 50mL - ok. 10 zł  Dobry, ale bez szału. Może kiedyś do niego wrócę. Recenzja tu. 
Eveline precyzja lasera, krem na dzień, 50 mL - ok 15 zł  Krem zużyła mama, bardzo jej się spodobał. Oczywiście nie ma mowy o żadnej likwidacji zmarszczek, natomiast dobrze nawilżał i odżywiał dojrzałą cerę mojej mamy, nie podrażniał, nie powodował alergii i uczuleń. Mama poleca :)

Pielęgnacja ciała
Luksja płyn do kąpieli Choco Orange, 1000mL - od 6,99 w promocji Zapach cudownych delicji jednak delikatnie mnie przesuszał. Gęsta i całkiem długo utrzymująca się piana. Przyjemny, ale znudził mi się... Kąpiel biorę rzadko i ostatecznie zużyłam go jako mydło do rąk i żel pod prysznic.
Oriflame Fairy city lights, antyperspirant roll on, 50 mL - od ok. 4 do 10zł Uwielbiam wszelkie kulki Oriflame. Ten miał wspaniały zapach, delikatny, owocowo - karmelowy. w sumie chyba mój ulubiony jeśli chodzi o kulki. Jeśli chodzi o skuteczność, to wszystkie są tak samo dobre:)
Bath room serduszka do kąpieli (mydło w płatkach) - w zasadzie to nawet nie wiem ile kosztuje lub ile tego było... Kto mnie obserwuje na insta to już je widział w akcji, kto nie widział to klika i obserwuje:) Fajny, ładnie wyglądający gadżet, nic więcej do kąpieli nie wnosi. 

Zapachy i włosy
FM, 292 50 mL - 55,20zł Wspaniały zapach na lato, charakterystyczne nuty dla escady. Bo to w sumie odpowiednik ocean lounge. Trwałość bardzo dobra, zapach intensywny, ale nie duszący. Kupię na pewno ponownie, jak tylko zużyję te dziesiątki pootwieranych flakonów:)
Chi, farouk, jedwab 15 mL - ok. 5 zł Najlepszy jedwab do włosów na świecie. Doskonale zabezpiecza końcówki, pięknie pachnie, nabłyszcza i wygładza włosy, a do tego ich nie obciąża. Moje włosy go kochają!

Dłonie i stopy 
Eveline, odżywka do paznokci 9 w 1, 12 mL - ok. 14 zł Była przyzwoita, ale moje pazurki się domagają chyba większego stężenia formaldehydu - muszę wrócić do 8 w 1. Ta była dobra, ale po to żeby paznokcie utrzymać w dobrej kondycji, w ogóle nie nadawała się do naprawiania ewentualnych szkód:/ Recenzja tu.
Lovely, top coat matujący, 8 mL - ok 7,20 zł To chyba pierwszy w życiu lakier jaki mi zasechł na kamień! Nigdy nie zostawiłam go niedomkniętego czy coś, po prostu pewnego pięknego razu, zapragnęłam matu na pazurkach, wyjęłam go i okazało się, że lakier jest do wyrzucenia. Mniejsza... Trochę się trudno rozprowadzał, ale spełniał swoje zadanie w 100 %. 
Avon Foot works peeling do stóp  75 mL - ok. 10 zł Jak do stóp to baaaardzo delikatny zdzierak, sprawdzał się bardzo słabo, zapach przyzwoity, miętowy - orzeźwiający - był świetny latem:) 
Be beauty zmywacz do paznokci z lanoliną i gliceryną, 150 mL - ok. 8 zł Generalnie dobry, plus za mniejsze wysuszanie pazurów niż zazwyczaj, jednak zmywał słabiej niż np. isana czy essence.

Kolorówka
Oriflame bueauty conceal kit, 1,5 g  - od ok. 20 zł do 29,9 zł Rewelacyjny korektor w przystępnej cenie. Powiedziałabym, że nawet kamuflaż. Rewelacyjnie kryje wszystkie niedoskonałości, zielony kolorek zawiera w sobie wyciąg z zielonej herbaty i leczy niedoskonałości. Trzy kolory umożliwiają uzyskanie każdego koloru - trzeba je ze sobą wymieszać i każdy dowolny odcień da się nim uzyskać. U mnie nie sprawdzał się pod oczy - zbierał mi się w zmarszczkach, ale i tak go uwielbiam:)
Rimmel Wake Me Up podkład, 30 mL - ok. 39 zł  No nie. Nie polubilśmy się. Po pierwsze - czemu najjaśniejszy kolor jest tak ciemny??? Po drugie - nie współgrał z moją cerą i ważył się w okolicach nosa, na czole i na brodzie. Po rozczarowaniu z match perfection (którego wersję w żelu kocham) i tym bublu więcej do podkładów rimmela nie wrócę.
e.l.f. baza pod cienie, 5 mL - ok. 9 zł Moja ulubiona! uwielbiam tę bazę, mimo że ta wersja (pearl) miała drobinki. Recenzja tu.
PAESE puder bambusowy z jedwabiem, minis z boxa,  30 mL - 27 zł Genialny puder. Wróć. Najlepszy puder na świecie. Idealny pod oczy, do przyprószenia korektora, albo do delikatnego matowienia cery. Transparentny, dyskretny, matowił, ale nie podkreślał suchych skórek i nie wysuszał cery. Wręcz przeciwnie - mam wrażenie, że ją nawilżał. Wrócę na 100% do niego!
PAESE, maskara do rzęs adore volume lash - 29,9 zł Na początku - tragedia, za rzadka by cokolwiek z nią zrobić. Jak odstała i odczekała swoje - genialna! Taaaaakie mi firany rzęs robiła za jednym - dwoma pociągnięciami. Niestety, tuż po tym jak nabrała właściwości kosmetyku, który można używać, tusz zaczął tracić swoje właściwości i sypał się z rzęs robiąc pandę po około 6 h:( Niestety do niego nie wrócę:(

Próbki
W tamtym okresie, zużywanie saszetek mi nie szło. Po pierwsze chusteczka samoopalająca Kolastyna poszła do śmieci, bo się zwyczajnie przedawniła.   Iwostin Purritin żel do mycia twarzy bardzo dobrze wspominam. Wspaniale się pienił, był delikatny i świetnie oczyszczał jednocześnie nie przesuszając mojej cery i nie ściągając jej po myciu. Dermedic linum emiolient do skóry suchej fajnie nawilżał. Troszkę się robił tłusty na buzi, mimo to dobrze przygotowywał ją do makijażu. 


W Wielkiej akcji zerowania pokazałam Wam 5 z tych produktów.
Aktualizacja: 39/68. No, udało się wykończyć chociaż połowę:)

A jak te produkty się u Was sprawdziły?
Buziole:*SW

31 komentarzy:

  1. Spore denko! U mnei trochę ciężko w tym temacie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się cieszę, że kolorówkę w końcu ruszyłam:) a myślałam, że to niemożliwe:)

      Usuń
  2. Bardzo lubiłam tą Luksję, ten wariant bardzo mi się podoba ;) Jeśli chodzi o odżywki Eveline to niestety mnie praktycznie pozbawiły paznokci i w ogóle mam uraz do tej marki od tego czasu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie odżywki Eveline się sprawdzają, natomiast Luksja tak mi się potwornie znudziła... musiałam już ją zużyć :)

      Usuń
  3. Nie lubie podkładów, ale na ten Rimmela kiedys sie skusiłam :/ masakra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem zamiast podkładu stosuję sam puder - ale tylko wtedy kiedy moja cera ma dobry humor:)

      Usuń
  4. Spore to denko. :) Ja mam braki w denkowaniu produktów, ehhh... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś się nazbierało:) wykańczanie pootwieranych produktów sprzyja denkowaniu:)

      Usuń
  5. Spore to denko. :) Ja mam braki w denkowaniu produktów, ehhh... :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wolę 8w1 od 9w1.
    Zastanawiam się nad tym podkładem, ale jakoś nie jestem przekonana do podkładów Rimmela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kochałam match perfection rimmela ale tę wersję żelową, w słoiczku - to mój hit nr 1, ale niestety wycofany już dawno:(

      Usuń
  7. Też bardzo lubię perfumy FM :) Tego zapachu nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. często są trwalsze od oryginałów :)

      Usuń
  8. u mnie rimmel wake me up sprawdza się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie po pierwsze za ciemny, po drugie za ciemny, a po trzecie za ciemny:)

      Usuń
  9. u mnie w tamtym miesiacu bylo duzo ale juz nie zbieram tylko wyrzucam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wyrzucaj! ja tak uwielbiam czytać denka!

      Usuń
  10. Miałam ten krem Ziaji 25+ i dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był w porządku, ale ja potrzebuję od kremu czegoś więcej, albo po prostu czegoś:) ani nie matowił tak jak bym tego chciała, ani dostatecznie nawilżał:/

      Usuń
  11. Mam ten matowy top Lovely i na szczęście jeszcze mi nie wysechł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no kurdę był świetny długo, długo i potem nagle kamień... uważaj na niego :)

      Usuń
  12. Widzę denko idzie pełną parą, gratulacje :)
    Z denka miałam tylko płyn z Luksji i też zużywałam jako mydło do mycia rąk i żel pod prysznic, bo zapach mi się znudził, muszę chyba sobie kupić go znowu, bo dobrze właśnie ten zapach wspominam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja mam upolowane już inne zapachy płynów do kąpieli, ale już nie popełnię tego błędu i nie kupię litrowych opakowań... małe będę mogła częściej zmieniać :)

      Usuń
  13. Spore denko, ja również nie polubiłam podkładu Rimmela, miałam tylko jeden i wystarczyło :P zbieram opakowania od wakacji jakoś, i z tego, co widzę najsłabiej zużywam produkty do pielęgnacji dłoni i stóp :P jeszcze żadna tubka po takich kosmetykach się u mnie nie pojawiła w pudełku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie pielęgnacja dłoni i stóp idzie:) co prawda ostatnio dłoni mniej, bo zużywam 7 otwartych balsamów właśnie do kremowanie dłoni w ciągu dnia i czasem stóp :)

      Usuń
  14. Na puder ryżowy lub bambusowy Paese się czaję od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam osobiście bambusowy - ryżowy trochę może przesuszać :)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.