Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

sobota, 29 listopada 2014

Haul ogromny... i jeszcze wrześniowy

Witajcie moi Kochani.
Dziś post z zaległym haulem, który spokojnie mógłby być w sumie dwoma lub trzema...
Jak obrabiam zdjęcia z haulami to się zastanawiam, czy to przypadkiem nie choroba...?

Ale jedziemy:) Najpierw Golden Rose...
Kolejny macik do kolekcji, tym razem ciemna czerwień, czy wino:) Do tego konturówka. Błyszczyk zaskoczył mnie pigmentacją - skusiłam się na ciekawą fuksję i vision - pięknie błyszczący i nawilżający kolorek różowo-koralowy:) 

W Superpharm swojego czasu była promocja -40% (albo -50% - poprawcie mnie jak coś pokręciłam) z kartą Life Style na Loreal i Maybelline.
Ja się skusiłam na pewniaki - czyli ulubiony one by one, co mi robi rzęsy jak firanki:) oraz dwa Color tatoo - jeden we fiolecie i klasyk on and on bronze. 
Podczas dni Lifestyle skusiłam się na:
micelek Tołpy, szampon Radical (przez stres to ja kiedyś wyłysieję), maskę biovax ze złotem, szampon evree i carmex klasyczny w sztyfcie (najlepsze lekarstwo na moje usta).

Udało mi się dotrzeć do inglota...
i w końcu trafiłam na 353 za którym no... chodziłam od długiego czasu:)

Można by pomyśleć, że jakieś mnie szaleństwo ogarnęło w naturze...
ale były taaaakie promocje, że aż żal nie korzystać:) 4 cienie my secret z serii pearl (za jakieś 2,99 za szt.), BB catrice w przecenie, baza też i 2 błyszczyki do tego, a jeszcze  dwa cienie, jeden bakłażanowy z klasycznej kolekcji i morski liquid metal. Z essence na przecenie znalazłam tusz do rzęs, kredkę jumbo, i błyszczyk ze zdjęcia niżej (stay with me za 2,99!!!). JEdyny produkt na jaki się skusiłam nie objęty promocją to paletka cieni my secret - dziewczyny, kto jeszcze jej nie ma niech żałuję, te cienie są tak miałkie i satynowe (w formule, nie wykończeniu) i do tego tak fenomenalnie napigmentowane, że to szok!

Wpadłam też kiedyś do Douglasa po coś z nyxa...
 i planowanego zakupu oczywiście nie zrobiłam bo i po co?:) Za to kupiłam mój ulubiony i najlepszy na świecie batiste i pomadkę ochronną greenlandu. Dostałam również próbkę max factor skin illuminizer (tak jak i all day flawless koszmarnie mi ciemnieje - moja skóra wybitnie broni się przed MF) ...

Do Organique wpadłam po wosk - wtedy z nowej zimowej kolekcji i...
akurat go nie mieli... Skusiłam się za to na 4 inne zapachy - mocno letnie i orzeźwiające. Wzięłam również malutki słoiczek masła żurawinowego na spróbę- pachnie wybornie:).

Lubię wyprzedaże blogowe...
bo można trafić na perełki za bezcen:) Tym sposobem u Joasi kupiłam BB krem od AA.

A teraz to, co tygryski lubią najbardziej czyli prezenty:)
Od B. dostałam saszetkę z laminacją do włosów taft, od M. masełko bielendy brzoskwiniowe:).
Sephora organizowała swojego czasu akcję wymiany starego tuszu na nowy...
no i wymieniłam 2000 calorie na clinique high impact, która swoją drogą jest wspaniała!

No i jak myślicie, już choroba, czy jeszcze brak rozsądku?
Znacie coś z moich nowości? Co Wam szczególnie przypadło do gustu:)
Dajcie znać koniecznie:)
Buziole:*
SW

36 komentarzy:

  1. Ha ha ha, nooo ja widzę, że nie ja jedna mam taką chorobę :P Bardzo fajne zakupy :) Chyba też się wybiorę do Natury...dawno mnie tam nie było :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja jak wpadłam to się nie mogłam opamiętać :) dobrze, że nie mam jej nigdzie po drodze:)

      Usuń
  2. E jak jeszcze z września to nie ma tego tak dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to tylko z września:) nie od września:)

      Usuń
  3. Faktycznie poszalałaś :D Ja HI Clinique nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah faktycznie trochę zaległy haul, ja to już nie pamiętała co kupiłam :P
    Sporo kolorówki Ci wpadło. Szkoda, że nie wiedziałam o akcji w Sephorze, bo mam odłożonych kilka maskar właśnie na taką akcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, wszędzie o niej trąbili i nawet powiadomienie na maila dostałam:) ja maskar nie mam odłożonych, ale oddałam im tę, która nie bardzo mi odpowiada:)

      Usuń
  5. Spooro tego :D Dużo kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też lubię ten tusz One by one choć dawno go już nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zużyłam dwa opakowania i co jakiś czas do niego wracam:)

      Usuń
  7. Lubię te błyszczyki golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo tego, świetne produkty:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, dużo tego! Ja bardzo lubię te matowe pomadki z GR, ostatnio do mojej kolekcji dołączyła piękna, świąteczna czerwień z bardzo subtelnym shimmerem - nr 19. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to już moja czwarta w kolekcji:) moja ulubiona to 02 :)

      Usuń
  10. Ja tez mam na liście zakupowej od dawien dawna Inglota 353.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie mogłam na niego trafić - to bardzo popularny kolor:)

      Usuń
  11. ale nowości,masz testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż za szaleństwo zakupowe! :D Miałam ten krem BB z Catrice i był nawet dobry ;)

    I przypomniałaś mi jak ja dawno nie byłam w Drogerii Natura ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja właśnie czytałam różnorodne opinie o tym BB.

      Usuń
  13. Mam Biovaxa Gold i lubię :) A szampon Radical polecił mi lekarz :) Jestem ciekawa jak się sprawdzi u Ciebie. bo jeszcze nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałaś już szamponu evree?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, ale ten właśnie będzie następny:) dam znać co i jak:)

      Usuń
  15. nie wiem co ta Natura w sobie ma, ale też często wychodze obkupiona od nich :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie maskara Clinique High Impact nie zachwyciła. Miałam 2 różne (z różnych akcji) i niestety obydwa egzemplarze mnie zawiodły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się sprawdza bardzo dobrze:) mało tego, jest niesamowicie delikatna dla wrażliwych oczu!

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.