Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

sobota, 15 listopada 2014

Be beauty Multiodżywczy krem regenerujący

Balsam (a w sumie krem) zakupiłam za sprawą nagłej potrzeby złagodzenia poparzeń słonecznych latem, ubiegłego roku. Wzięłam wtedy ze sobą tylko specyfik po prysznic Nivei i w ogóle nie dawał sobie rady. 

Zakupy zrobiłam wtedy w okolicznej biedronce, sięgnęłam od razu po ten krem bo byłam przekonana, że to garnier:) Po wnikliwej analizie etykiety okazało się, że jednak to nie garnier a be beauty, od porducenta TORF corporation - wrzuciłam do koszyka bez zawahania:)
Dla mniej wtajemniczonych TORF corporation jest producentem Tołpy. 
Ale zacznijmy od początku. Za ok. 7 zł otrzymujemy 300 mL kremu.
Opakowanie jest zafoliowane (folia jednocześnie stanowi etykietę) i zabezpiecza produkt przed paskudnymi macaczami. Jak widać na załączonym wyżej obrazku, niestety folia czasem lubi się urwać nie tam, gdzie powinna i wygląda to już nieestetycznie. 

Opakowanie jest poręczne i wygodne, kosmetyk dobrze się wydobywa ze słoika i myślę, że bez problemu można go zużyć do dna. Forma słoika ma również swoje minusy - niestety jest to najbardziej niehigieniczne rozwiązanie dla kosmetyków.
Dla zainteresowanych skład: 

 I obietnice producenta:
Krem ma standardowy biały kolor i dość intensywny, ale kobiecy zapach, który utrzymuje się kilka dobrych godzin. Konsystencja jest o dziwo lekka - ale nie jest lejąca - mimo to od kremu spodziewałam się konsystencji bardziej kremowej i ciężkiej :) Po rozsmarowaniu zaczyna się robić bardziej bogaty na skórze, taki aksamitny. Mimo to, szybko się wchłania i nie zostawia na skórze filmu
Krem ma właściwości nawilżające i wygładzające skórę. Zmiękcza ją i skóra wydaje się być przyjemniejsza w dotyku, delikatniejsza i nawilżona naprawdę na długo!  
Zakupiłam go na poparzenia słoneczne i w tej roli - nawilżenia i łagodzenia również się sprawdził.
Generalnie jest bardzo dobry i w tej cenie chyba nie ma sobie równych.
Dodatkowo jest niesamowicie wydajny, więc polecam wypróbować każdemu:) 

Ocena: 8,5/10 i pewnie kiedyś do niego wrócę.

Macie, znacie, lubicie? 
Buziole:*
SW

39 komentarzy:

  1. Chętnie go kupię ale dopiero gdy wyjdę z zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam i chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cooka też mam kilka książek ale nie czyta mi się go już tak lekko jak Tess :).
      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. muszę Mikołaja poprosić o pozycje Tess:)
      buziaki Kochana :*

      Usuń
  3. Czuję się skuszona:)
    Szkoda tylko, że parafina już na drugim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Bogu, mojej skórze nie szkodzi:)

      Usuń
  4. Mam niebiesko białą wersję i jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam go jedynie z półek sklepowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ale dobrze wiedzieć, że się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest super jak na produkt w tej cenie:)

      Usuń
  7. muszę wypróbować za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam krem do rąk z tej samej serii i jestem z niego bardzo zadowolona :) A na ten kosmetyk zapewne kiedyś się skuszę, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krem już wykończyłam i byłam bardzo zadowolona:)

      Usuń
  9. Jakoś nigdy nie kusiły mnie produkty tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre są produkowane przez torf corporation!

      Usuń
  10. Nigdy go nie miałam, ale z tej firmy mam krem do rąk. Jest ok, ale szału dla mnie nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się ten krem do rąk bardzo podobał:)

      Usuń
  11. Jakoś nigdy nie zwracałam na niego uwagi, ale może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie maiłam ale dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  13. o dzięki za recenzję, mam zamiar wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj znać jak się u Ciebie sprawdzi:)

      Usuń
  14. to fajnie, że tak dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widać, że i "biedronkowe" kosmetyki są całkiem dobre.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno spróbuję, bo Biedronkowe kosmetyki lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno spróbuję. Lubię Biedronkowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno spróbuję. Lubię Biedronkowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.