Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

niedziela, 9 listopada 2014

8 niezbędników makijażowych


Czyli 8 makijażowych must have, które według mnie każda kobieta powinna posiadać w swojej kosmetyczce, lub też te produkty stanowią absolutne minimum by wyglądać każdego dnia flawless :)

Szminka/błyszczyk w wyraźnym kolorze
Niezależnie jak kompletny (bądź też niekompletny) będzie Twój makijaż, ona będzie pasować do wszystkiego i sprawdzi się przy każdej okazji. 
Mój wybór: NYX soft matte lip cream 08 San Paulo, Manhattan long lasting gloss glide 45K. .


Czarny liner/kredka
Obok korektora u mnie stanowi podstawę makijażu, razem z tuszem tworzy nierozłączną parę. Definiuje oko, nadaje spojrzeniu pazura, zagęszcza rzęsy i umiejętnie używany/a koryguje kształt oczu. 
Mój wybór: Oriflame eyeliner stylo, INGLOT khol pencil, essence I love smokey.

Paleta cieni do powiek
Po pierwsze - jeden producent zapewni, że wszystkie cienie z palety będą się wspaniale ze sobą łączyć, po drugie taka większa paleta będzie nam służyć na każdą okazję, znajdziemy tam od dzienniaków, po połyskujące i ciemne cienie na wieczór.
Mój wybór: Sleek Au naturel, MUA Undressed, Collection work the color 

Rozświetlacz
Jednym ruchem orzeźwia spojrzenie i nadaje mu "wyspany" wygląd. Kolejny ruch uzmysłowi nasze usta, kiedy to nałożymy rozświetlacz na łuk kupidyna. Podkreślimy kości policzkowe i odświeżymy całą cerę, sprawiając, że będzie wyglądać na wypoczętą i zdrową. No i skutecznie wymodelujemy twarz!
Mój wybór: Ladycode highlighter glow skin powder, Oriflame Giordani Gold dreamy moments

Bronzer
Dzięki niemu twarz nabiera kształtu, możemy wyszczuplić nos, skrócić zbyt wysokie czoło, ukryć wystający podbródek. Jednak jak nic przedłuża lato i może udawać opaleniznę cały rok!
Mój wybór: W7 Honolulu, Flormar duo 115

Maskara
Chyba jedyny kosmetyk, który otwiera oczy (oczywiście oprócz sztucznych rzęs i kępek). Idealnie rozdzielone i pogrubione firany rzęs przyciągają spojrzenia i kokietują bez dwóch zdań!
Mój wybór: Clinique high impact, Oriflame Very me extendalash mascara

Korektor
Mój must have nawet jak nocą idę z psem czy jadę do lasu na grzyby. Nie chcę straszyć nikogo i niczego co spotkam. Zakrywa sińce pod oczami dzięki czemu wyglądam na wypoczętą. Do tego pomaga zakryć pewne niespodzianki czy też trwałe przebarwienia. 
Mój wybór: Maybelline affinitone, NYX HD

Baza
Poprawia wygląd skóry jeszcze przed nałożeniem podkładu, zmniejsza widoczność porów, wygładza skórę, lekko ją napina i przygotowuje cerę do nałożenia reszty "szpachli" :) Podkład trzyma się lepiej, dłużej i lepiej kryje. Dodatkowo, jeśli baza ma filtr - zapewniamy skórze ochronę przed promieniami UV, a tym samym chronimy ją przed nowotworami czy po prostu starzeniem. 
Mój wybór: DAX cashmere secrets, Oriflame Perfecting Face Primer

A co jest Must have w Twoim makijażu?
Buziole :*
SW

35 komentarzy:

  1. Dla mnie must have to: podkład + róż + brązer + eyeliner + tusz + cielista kredka na linię wodną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja z racji cery naczynkowej na policzkach unikam róży na co dzień:)

      Usuń
  2. Bronzer Honolulu mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajny, przyzwyczaiłam się do niego, jak wykończę te dwa (albo choć jeden) to kupię róż nyxa taupe - zobaczę jak się będzie spisywać u mnie szary odcień brązu:)

      Usuń
  3. U mnie Must Have to zdecydowanie maskara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze ze dwa lata temu też była, teraz choćbym nic nie miała na twarzy, muszę zakryć cienie pod oczami korektorem:)

      Usuń
  4. Muszę sobie sprawić jakąś paletkę cieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie masz żadnej?!? jak Ty funkcjonujesz? ja nie znoszę grzebać rano i szukać, jednego cienia, drugiego, trzeciego... nie - to zdecydowanie nie dla mnie :)

      Usuń
  5. U mnie niezbędnikiem jest korektor pod oczy i maskara:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie totalnym must have:) to duet wszech czasów:)

      Usuń
  6. ostatnio trafily do mnie róz rozswietlacz i bronzer i ja nie rozumiem jak ja wczesniej moglam uwazac, że mam pelny makijaz bez nich :O zdecydowanie zgadzam się co do tuszu, czarnej kredki i pomadki bo to chyba takie minimum, które kazda powinna miec :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sobie teraz nie wyobrażam życia bez bronzera! a swój pierwszy zakupiłam chyba rok temu :) w takim razie jak ja mogłam 23 lata żyć bez niego i konturowania twarzy!

      Usuń
  7. Bazy pod makijaż używam bardzo rzadko, właściwie tylko na jakieś super ważne imprezy :) Co do pozostałych kosmetyków to w pełni się zgadzam, chociaż bez bronzera mogłabym żyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jak mam lepszy dzień (a w zasadzie moja cera go ma) używam tylko bazy i odrobinę pudru:) ostatnio moja cera ma gorszy chyba kwartał niestety i muszę używać codziennie bazę pod podkład bo mi strasznie oksyduje na twarzy:/

      Usuń
  8. U mnie to na pewno baza pod cienie, coś do brwi, ale pod kątem malowania innycg typy będą inne, może sama zrobię kiedyś taki post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie baza pod cienie u mnie jest niezbędna jeśli maluję się cieniami - to u mnie duet nierozłączny:) ale nie zawsze maluję się cieniami, a jak już po nie sięgam, to właśnie po palety:)

      Usuń
  9. Dla mnie obowiązkowo to podkład, puder sypki, tusz, cienie w naturalnym złotym, nude lub brązowym kolorze i baza pod cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero ostatnio polubiłam się z pudrami sypkimi:) zakochałam się w bambusie:)

      Usuń
  10. Moim must have'm podczas wykonywania makijażu to oczywiście podkład, (nie zawsze )korektor, puder, czarna kredka, maskara, bronzer i róż. Jeśli rano starcza mi czasu to zaczynam zabawę się w pełen makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ostatnio brakuje czasu na ten pełen makijaż oka:) ale stawiam na pełne konturowanie i rozświetlenie - cera wygląda idealnie:)

      Usuń
  11. U mnie must have to podkład, korektor pod oczy, puder sypki, róż i coś do brwi :) i szminka oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja brwi nie poprawiam na co dzień - grzywka mi je zasłania:)

      Usuń
  12. U mnie tusz do rzęs, czarna kredka na linię wodną i cień na brwi. ;] Jeżeli mam więcej czasu, delikatnie podkreślam czymś jasnym usta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. linię wodną lubię podkreślać cielistą lub białą kredką:)

      Usuń
  13. Ciekawy post:) U mnie musi być kredka do oczu, korektor i puder:)

    OdpowiedzUsuń
  14. kredka, puder, cienie i eyeliner i perfumy to musi byc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no, bez perfum nie ruszam się z domu:)

      Usuń
  15. U mnie nie ma rozświetlacza i bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam bronzer z W7 i jest świetny :) dzięki za komentarz i serdecznie zapraszam do obserwacji, ja już to zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. honolulu jest fajny, czasem jednak wydaje mi się być trochę za ciepły:)

      Usuń
  17. Moje kosmetyczne "Must have" prezentuje się podobnie do Twojego. Choć ja odjęłabym bronzer, a dodała puder matujący i róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja różu używam od święta i wieeelkiej imprezy - na co dzień ani mi się nie podoba, ani nie nakładam aż tyle "tapety" żeby móc go nosić - mam cerę naczynkową i tu i ówdzie mi prześwitują, do tego dołożony róż i wyglądam koszmarnie:)

      Usuń
  18. Bardzo podobnie się u mnie to kształtuje, ale ja póki co nie używam bazy regularnie- raczej na specjalne okazje ;) A i u mnie musi być róż ;))

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.