Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

wtorek, 7 października 2014

Ziaja krem nawilżający matujący 25+

Witajcie moi Kochani tym razem w recenzji.
 Dziś chcę Wam przedstawić krem nawilżający matujący 25+ firmy Ziaja

Zazwyczaj z kremami matującymi mam problem, że przesuszały mi skórę i po jakimś czasie nawet lekki makijaż podkreślał suche skórki. Dlatego też na jakiś czas przerzuciłam się na kremy supernawilżające. 
Zdziwienie kiedy czytałam o nim na blogach - niewymierne! Matuje i nawilża? Nie przesusza i nie zapycha? I do tego nadaje się pod makijaż? Dodatkowo jest na trzecim miejscu na wizażu w swojej kategorii. Tak więc zwykła ciekawość no i promocja skusiła mnie do wypróbowania tego produktu
Opakowanie jest plastikowe, klasyczne, tradycyjne, nie zmienne od lat. Lekkie, poręczne, praktyczne. 
Cena: 50 mL - 10,20 zł (w promocji od 9 zł).
Krem przeznaczony jest do cery normalnej i mieszanej.
Co obiecuje producent:
 

I skład na dodatek:
Krem ma dość gęstą ale przy tym lekką konsystencję i kolor kremowy (tudzież ecru). Ma delikatny, bardzo elegancki zapach. Lekko się rozprowadza, jest mocno wydajny, nie jest tłusty ale nie ma też typowej konsystencji dla matujących kremów. Na wchłonięcie potrzebuje jakieś 3 minuty. Skóra jest nawilżona ale i matowa.
Opakowanie zbliża się do dna i mam kurczę, mieszane uczucia. Fajnie nawilża - choć mógłby ciut bardziej. Matuje na jakieś 3 godziny? Po tym czasie świecę się w strefie T jak psu... no wiecie co :) Nadaje się pod makijaż. Nie zapycha i nie tłuści skóry. Nie przesusza i delikatnie jakby zmniejsza pory (przynajmniej moje są mniej widoczne i mniej tworzą się wągry). 
Ocena: 6,5/10 i to break up.
Będę dalej szukać ideału:)
Znacie ten krem? A jaki jest Wasz ulubiony? 
Może wśród Waszych propozycji znajdę perełkę!

Buziole:*
SW

41 komentarzy:

  1. Czytałam o tym kremie dużo pozytywnych opinii :). Pewnie kiedyś wypróbuję by zobaczyć jak na mnie działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rzeczywiście musimy. Szkoda, że dziewczyny nie piszą na blogach o takim spotkaniu. Poszłabym tylko po prostu by je poznać, a nie po jakieś kosmetyki. Ale no, już drugi raz nie było mi dane uczestniczyć w takim spotkaniu.
      Ale płakać nie będę ;)

      Usuń
    2. ja będę szukać swojego ideału:)

      Usuń
  2. Nie mam mocno przetłuszczającej się cery i dla mnie sprawdza się idealnie. Gdy nie wiem jaki krem sobie kupić to sięgam po niego. Bardziej mi zależy na nawilżeniu niż na matowieniu a on daje radę, jest tani i co najważniejsze - nie zapycha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie matować - nie matuje, a nawilżać też mógłby lepiej...

      Usuń
  3. Mam go w zapasach i jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zużywam zapasy :) przynajmniej robię co mogę:)

      Usuń
  4. Wiele dobrego o nim słyszałam sama nie używam gdyż to nie mój przedział wiekowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm no ciekawe, ciągle o nim czytam. Ciekawe jakby było u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Natrafiłam już na wiele pozytywnych opinii o tym kremie, gdyby nie to, że w przypadku pielęgnacji twarzy staram się stosować kremy przeznaczone typowo do cery naczynkowej, to bym po niego sięgnęła. Ale nie mówię ostatecznie 'nie' :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam niestety naczynkową, ale ten krem jest w sumie nawilżający:)

      Usuń
  7. Nie przepadam za kosmetykami z ziaja ;-(

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazje używać i fajnie się sprawdził, chociaż jakość jest adekwatna do ceny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest zły - nawilża, nadaje się pod makijaż, nie zapycha, ale to nie to... :)

      Usuń
  9. Miałam go i na pewno do niego kiedyś wrócę bo go polubiłam. Mimo, że nie matuje w dosłownym tego słowa znaczeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie próbowałam, ale czytałam o nim sporo dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wart spróbowania - szczególnie w tej cenie:)

      Usuń
  11. Czytałam o nim wiele dobrego, ale jeszcze go w mojej mieścinie nie spotkałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę go mieć i wypróbować w końcu. tyle o nim już czytałam i słyszałam, że chyba czas najwyższy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ale ciekawa jestem czy by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie się niestety nie sprawdzają kremy tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kilka wypróbowałam i wszystkie sprawdzają się właśnie w jakichś 65%

      Usuń
  15. Mnie niestety po jakimś czasie zaczął zapychać, dlatego musiałam go odstawić :/

    OdpowiedzUsuń
  16. miałam i jak dla mnie był takim małym przeciętniakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedziałam, że z tej serii jest krem matujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest, polecam wstąpić do sklepu ziaja dla Ciebie - tam mają prawie wszystkie linie i produkty:) każdy znajdzie coś dla siebie:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.