Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

czwartek, 30 października 2014

Rossmann mnie zaskoczył! Nowe szafy, nowe marki

Dzisiejszy post dedykowany głównie do łódzkich czytelniczek, ale może i gdzieś jeszcze w świecie zaszły takie zmiany:) 


Zaszłam dziś do Rossmanna - zupełnie jako osoba towarzysząca:) bez zamiaru kupna (i tu trzeba pochwalić moją wolę - niczego tam w sumie nie kupiłam).


Mowa konkretnie o sklepie w manufakturze łódzkiej. Zmiany jakie zaszły są no... konkretne! Nie było mnie tam z miesiąc, ewentualnie półtora i miło mnie zaskoczyli.

Na wejście - kasy samoobsługowe, podobne do tych co je można  w Tesco spotkać:) Kasjerki są również i normalne kasy, ale 3 kasy samoobsługowe skutecznie zapobiegają kolejkom:)

I druga rewelacja, a mianowicie nowe marki, które są dostępne w Rosmannie:)
werble proszę....

Essence (jedna szafa)
Catrice (jedna szafa)
Deborah (jedna szafa) i...
Make Up Factory!

Byłyście już, widziałyście? A może to news sprzed miesiąca, a ja jak zwykle przespałam rewelację?
Dajcie znać :)
Buziole:*
SW



39 komentarzy:

  1. Oo, dawno nie byłam w Rossmannie w Manu :D Muszę się wybrać i obczaić ;)
    Kas samoobsługowych w ogóle nie widziałam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też dawno nie byłam - zaszłam, a tam taaaaka niespodzianka!

      Usuń
  2. w moim rossie te szafy były juz we wrześniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłam w rossie na początku września i nie było widać nawet nadchodzących zmian, na wizażu też nikt nic nie pisał, ani na blogach nie widziałam żadnej info, stąd mój post i zdziwienie:) na drugi raz podziel się informacją:)

      Usuń
  3. u mnie też te szafy były jakoś w połowie września ;) ale nie w każdym jeszcze są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie w galerii łódzkiej pod koniec września chyba też nie było

      Usuń
  4. Ciekawe czy w moim są byłabym szczęśliwa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już widziałam poczynione oczami wyobraźni zakupy na promocji -40% :)

      Usuń
  5. O super:) zajdę tam jak będę w manu:) ten rossman w Manu w ogóle jest największym w Europie to teraz moze rownież najnowocześniejszym;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie to ominęło, nic nie wiem :D ale już z ciekawością lecę do Rossa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ogólnie chyba w cały woj.łódzkim wprowadzili te zmiany, u mnie(skierniewice) pojawiło sie tez sporo marek, revlon, sally hansen, ale co do makijazu musze sprawdzic następnym razem czy jest maku up factory! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w manu revlon i sally hansen są od baaaardzo dawna!

      Usuń
  8. Mam nadzieję, że te szafy pojawią się również w moim Ross !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja mam nadzieję, że na tym rossmann nie skończy:)

      Usuń
  9. Niestety nie jestem z Łodzi :P
    Ostatnio jak byłam w Rossku, to nie widziałam żadnych nowych szaf :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim Rossmannie jedyną zmianą jest usunięcie szafy Manhattan i zastąpienie ją Lovely.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie przypominam sobie szafy manhattanu, a dam sobie rękę uciąć, że kiedyś była:)

      Usuń
  11. Ooo, to będę czekać, aż w moim Rossmannie też wprowadzą takie zmiany. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, nie widziałam jeszcze takich zmian w żadnym z "moich" Rossmanów! Też bym chciała kasy samoobsługowe, bo bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, ze u mnie nie ma Catrice i Essence ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. Brzmi świetnie! ja w poniedziałek lecę obczaić czy w moim Rossku są już pędzle Real Techniques :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kompletnie zapomniałam o pędzlach - zmienili trochę rozmieszczenie i w ogóle nie wpadły mi w oko... przy kolejnej wizycie z pewnością się za nimi rozejrzę:)

      Usuń
  15. Świetne wiadomości!! Super, mega sie cieszę:D i gratuluje silnej woli:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, coś czuję że w tygodniu wybiorę się do Rossmanna ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. z jednej strony to szkoda, ale z drugiej - dziewczyno, ile zaoszczędzisz!!!

      Usuń
  18. Catrice i Essence w Rossmannie? Ale Ci się udało. ;] Teraz chyba nie potrzebne są żadne inne drogerie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brakuje mi tam pierre rene albo MIYO i KOBO - ale wtedy to byłby chyba istny szał!

      Usuń
  19. u mnie Make up factory nie ma ;-)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.