Obserwatorzy

POLECAM

sobota, 6 września 2014

Haul wakacyjny

Witajcie moi drodzy w haulu wakacyjnym. Zakupy w dużej mierze były spowodowane promocjami w biedronce, jednak wpadły równiez pojedyncze rzeczy z netto, czy rosmanna. Generalnie oceniam moją wolę jako wyjątkowo mało słabą w tych miesiącach:)
Dwa płyny micelarne be beauty - jeden łagodzący i drugi matujący, byłam chyba najbardziej na nie napalona - teraz po przeczytaniu wielu opinii (mocno podzielonych, żeby nie powiedzieć złych) mam bardzo sceptyczne podejście. 
Zestaw już promocyjnych maseł i peelingów Bielenda, które cały czas czekają w kolejce na swój czas. Nie wiem kiedy ja to wszystko zużyję.
Zakupiłam też szampon i odżywkę ARGAN, co ciekawe, ze składu wynika, że olejków więcej jest w szamponie niż odżywce... Dziwne jak dla mnie:)
Zakupiłam również w biedronce maskę złuszczającą do stóp Purederm oraz krem Neutrogena odżywczy.
Le petit Marseillais żel pod prysznic kwiat pomarańczy dostałam w prezencie imieninowym i zużyję z przyjemnością:) W biedronce zaś kupiłam żel be beauty SPA peelingujący Bali.
Marion to jedwabna mgiełka do włosów, uwielbiam tę z gliss kura,  a nie mogłam dorwać jej w żadnej promocji, także wzięłam tę. W rossmannowskiej promocji skusiłam się na żel do higieny intymnej facelle za jakieś 3 zł. 
W Superpharm dostałam kupon lifestyle na zakup tańszej szczoteczki - colgate 360.
W netto zaczyna się "panoszyć" firma marion, zakupiłam dwie maseczki i kurację proteinową ale tę wzięłam szczególnie ze względu na czepek, a mam już ze 3 opakowania zabiegów laminowania...
W Golden Rose będąc skusiłąm się na dwa lakiery z nowej linii Color Expert - żadnego jeszcze nie miałam okazji użyć... Bo nie do końca jestem przekonana czy to są moje kolory... Ten śliczny fiolecik, to jakiś no name chyba firmy Editt zakupiony za grosze w netto.
Na koniec już perełka z Lidla, mianowicie krem AA do cery wrażliwej, na dzień, dla kobiet 20+, w 99% naturalny - za 6 zł!!! To był bardzo dobry interes:) 

O! i to już, nie jest ze mną tak źle:) Mam też pewne tajemne postanowienie, ale o nim dowiecie się jak je zrealizuję:)
Znacie coś z tych nowości? Dajcie znać jak się u Was sprawdziły:)
Buziole:*
SW

56 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam oglądać zakupy :D. Ten krem z AA właśnie używam :). Mam też na noc i także dorwałam w takiej świetnej cenie. Jestem z niego bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam haule:) te posty oglądane u innych mówią mi, że nie jestem w tym szaleństwie sama:)

      Usuń
  2. Miałam arbuzowe masełko do ciała, polubiliśmy się, ale szybko dobiło dna :( wersja Sensitive od Facella mnie nie zadowoliła, zwykła jest według mnie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w ogóle peelingi schodzą:) facelle jest ok, jak na produkt bez slsów strasznie mocno się pieni, chętnie spróbuję wersję tradycyjną:)

      Usuń
  3. Miałam żel pod prysznic LPM i mnie on nie przypadł do gustu :)
    A zakupy spore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie przypadł:) i z przyjemnością zużyję kolejne opakowanie:)

      Usuń
  4. Ja się czaję na te masła do ciała z Bielendy.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że za długo się czaiłaś... już nigdzie ich nie widziałam:(

      Usuń
  5. Spore denko :-D
    Widzę że zaopatrzyłaś się dość mocno ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kremy z AA często są na dobrych promocjach :-) Ale mnie jakoś nie zachwycił. Z odżywką w sprayu z Mariona się polubiłam, za to micel łagodzący z BeBeauty niemiłosiernie mnie podrażnił :( Mam wersję matującą w zapasie i nie mam odwagi po nią sięgnąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja się naczytałam u Was niepochlebnych opinii i teraz boję się użyć tych micelków:/

      Usuń
  7. Bardzo lubię micele z Biedronki, zwłaszcza do demakijażu oczu :)
    Na skarpetki też się skusiłam, ale nie mam odwagi ich użyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się bać:) ja już jestem po jednym zabiegu:)

      Usuń
  8. ho ho sporo tego :D fajne produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z promocji Biedronkowych skusiłam się tylko na arbuzowe masełko, które zresztą bardzo polubiłam. Na szczęście z aktualnie obowiązujących gazetek kosmetycznych nic nie wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masełka bielendy generalnie są bardzo dobre:) teraz w biedronce też nic nie kupiłam:)

      Usuń
  10. Ale dobroci. :) Mam te masła i peelingi z biedronki, ale jeszcze ich nie używałam, czekają na swoją kolej. Lubię micel BeBeauty, ale testowałam tylko tą podstawową wersję, a słyszałam że dwie pozostałe podrażniają i jakoś tak się nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie a ja zamiast wziąć tę podstawową to mi sie eksperymentów zachciało, mam tylko nadzieję, że u mnie nie wyrządzi szkód i że się sprawdzi.

      Usuń
  11. spore zakupy , ja się ograniczam, bo szafki mi się nie domykają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z natury jestem bałaganiarą, mam tyle kosmetyków, że już dwa razy robiłam porządki, żeby tylko kosmetyki mi się zmieściły, myślę że już osiągnęłam zenit, nie mam więcej miejsca na kosmetyki:/

      Usuń
  12. Miałam sobie kupić właśnie te masełka i peelingi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj już chyba nie kupisz:( nigdzie ich nie widziałam, a były w super przecenach po 1 zł.

      Usuń
  13. Niezłe zakupy, ale dla mnie większość nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie dla mnie też prawie wszystkie to nowości:)

      Usuń
  14. Widzę tu sporo znajomych produktów;) tez nie wiem kiedy to wszystko zużyje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszy mnie, że nie jestem w tym szaleństwie sama:)

      Usuń
  15. Lubię kosmetyki firmy Marion, ale tych jeszcze nie miałam :) Jedynie odżywki w sprayu (brzoskwiniową, a obecnie niebieską) i bardzo dobrze rozczesuje mi się po nich włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam olejki marion do włosów! Działają o niebo lepiej niż jedwab, nie obciążają włosów i świetnie je zabezpieczają.

      Usuń
  16. lubię lakiery golden rose :-) ja w tym miesiącu mało kupowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej Rich color, ale o tych też czytałam dobre opinie:)

      Usuń
  17. A u mnie Bali już nie ma od jakiegoś czasu czego strasznie żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdzieś indziej uda Ci się dostać:) Super są te żele:)

      Usuń
  18. mam kilka z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czaję się na micela Bb jest niedrogi a jak się spisze to się okaże na mojej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  20. podobno łagodzący płyn BeBeauty jest dużo gorszy od matującego a kremu z AA to nawet za darmo bym nie wzięła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie się aa sprawdza, przynajmniej do tychczas:)

      Usuń
  21. Miałam kiedyś ten micel i mi nie podpasował :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Arbuzowe masło do ciałą lubię, micela be beauty nie lubię, a skarpetki złuszczające są ok :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja micela lubię, masło lubię ale skarpetek nie lubię

      Usuń
  23. Kilka z tych kosmetyków znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo nowości ;) Żele LPM są genialne !

    OdpowiedzUsuń
  25. kilka z tych produktów bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej kusi mnie ta złuszczająca maska do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie do końca się u mnie sprawdziła...

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.