Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

środa, 27 sierpnia 2014

Haul urodzinowy

Witajcie moi Kochani w haulu urodzinowym:)
Co prawda urodziny miałam już dawno, ale brak czasu skutecznie nie pozwala mi się wyrabiać z materiałem na bieżąco. Dziś pokażę Wam co i gdzie kupiłam sobie w prezencie. 

Odwiedziłam Port Łódzki, kompletnie przypadkiem i bez szczególnego zamiaru zakupów, ale stwierdziłam, że skoro będę mieć urodziny wypada sobie coś kupić, tak ode mnie - dla mnie:)
Wpadłam zatem do Douglasa - jakież szczęście, że tam w Douglasie nie ma MACa - coś czuję, że ta wyprawa skończyłaby się zupełnie inaczej:) Ja postawiłam na NYXa, do koszyka wpadła biała kredka, korektor HD i matowa pomadka w płynie (ach ta trwałość!) :)
Po drodze gdzieś się przewinął INGLOT i poszłam tam po cienie ale oczywiście akurat tych, które miałam upatrzone nie było:/ Ale skusiłam się na kohl w kolorze cielistym (ludzie to są chyba najlepsze kredki na świecie!) i duraline, który z przyjemnością wykreśliłam z chciejlisty:)
Najbardziej obawiałam się wizyty w Sephora - wiadomo, moja słaba wola mogłaby tam przegrać z kretesem i portfel by opustoszał, ale w końcu zrobiłam dość rozsądne zakupy:) Wzięłam dwa cienie Sephora w promocji za 10 zł każdy - jeden w kolorze ciemnej fuksji - metalik i również metaliczny morski. Lakier O.P.I. pokazywałam Wam już na fejsie (kto jeszcze nie lubi - polecam kliknąć po prawej stronie:) jest fenomenalny! I kolor, i trwałość i wykończenie! To niby jest piasek ale zwykłego piasku w niczym nie przypomina - jest tak biżuteryjny, że nawet na wielką okazję się nada już bez żadnych innych dodatków. No i ostatnia to miniaturka kultowego tuszu benefit they're real i aż się boję go użyć, bo, a nóż, widelec będzie cudowny i co ja wtedy biedna zrobię :)
Nie byłabym sobą gdybym nie zahaczyła o Golden Rose tam zostałam oczarowana kolorem lakieru Holiday - czyż ten łosoś nie jest cudowny? Wzięłam też matowy róż na usta, ale nie jestem przekonana czy będę w ogóle nosić taki kolor...
Oczywiście w Douglasie i Sephorze przy zakupach dostałam próbki, oczywiście wszędzie pytałam o próbkę all about eyes ale jak zwykle nigdzie nic nie mieli:(
I na sam już koniec, pozwólcie, że wyleję swoje żale, mianowicie bardzo, ale to bardzo nie podoba mi się polityka Sephora. Zorientowanie na sprzedaż, a nie na klienta odstrasza mnie za każdym razem gdy tam idę. Tym razem Pani posuwała się stanowczo za daleko usiłując mi wcisnąć korektor ze 3 tony ciemniejszy od mojego koloru skóry (mojego koloru nie było), bo "przecież jak się opalę to nie będzie widać", "słońce mnie złapie czy tego chcę czy nie i będzie idealny" i jeszcze "jak go dobrze nałożę to nie będzie widać" ?!? Seriously??? Tak zdobywacie klientów??? Wyobraźmy sobie podobną sytuację w obuwniczym - "co z tego, że te buty są na Panią za małe, jak Pani wciśnie nogi to będą dobre", albo w aptece "niestety nie mam środka na wymioty ale proszę wziąć ten na ból głowy - przynajmniej głowa Panią nie rozboli" absurd kobiety (i mężczyźni), absurd!!! Sama byłam sprzedawcą przez długi, naprawdę długi czas ale nie zdarzyło mi się jeszcze by namawiać kogoś do czegoś, co było dla niego złe tylko dla mojego zysku albo, bo polityka firmy tak mówiła. Zupełnie tego nie rozumiem, przecież jeśli klient wychodzi ze sklepu i czuje że jest oszukiwany (albo miał być oszukany) to nie wróci tam tak szybko, aniżeli jak Pani by mnie grzecznie poinformowała, że korektor będzie nie wiem, za dwa tygodnie i zaprosiła w tym czasie. Poszłabym do Sephory ponownie? Poszłabym. Nawet jeśli korektora by nie było, pewnie niestety kupiłabym co innego, tymczasem omijam Sephorę szerokim łukiem. Zatem brawa dla tej Pani! 
No, to się wygadałam:)
Dajcie znać w komentarzach co znacie z moich zakupów i jak te produkty się u Was spisały. Napiszcie mi też jakie recenzje szczególnie Was interesują:)
I czy Wy też macie takie doświadczenia w Sephorze?
Buziole:*
SW

27 komentarzy:

  1. Do Inglota rzadko zaglądam i nie wiedziałam, że znajdę tam kohl ;) Koniecznie muszę nadrobić tą zaległość. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czarny jest nie do zdarcia! polecam wszystkim:)

      Usuń
  2. U mnie ta kredka Milk z NYXa spisuje się średnio i raczej jestem nią zawiedziona... Co nie zmienia faktu, że korektor HD kusi mnie jak cholera :D Ostatnio go macałam w Douglasie i chyba w końcu go kupię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja się na niego skusiłam za "namową" digitalgirl13 czyli Hani Knopińskiej:)

      Usuń
    2. Właśnie z tego powodu mam na niego ochotę :D Ale po jej teście na żywo w korektorem z KOBO chyba najpierw się skuszę na niego :-)

      Usuń
  3. Świętowanie chyba należało do udanych z takimi prezentami urodzinowymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości, cienie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się bez bicia, że ich jeszcze nie macałam:(

      Usuń
  5. Super zakupy, gratulacje.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy :) Ja nie przepadam za sprzedawczyniami w sephorze, ostatnio jedna mocno mnie podkurzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety to nie był mój taki pierwszy raz i co widzę nowe twarze to podchodzę właśnie do nich z nadzieją, że może one takie nie będą, ale niestety... To chyba wymóg sephory...

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe zakupy:) no i lakier piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. który masz na myśli?
      Nieważne, wszystkie są świetne:)

      Usuń
  8. Ten piaseczek z GR jest przepiękny, przypomniałaś mi, że mam go w kolekcji, muszę wygrzebać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczny:) ja się zakochałam w tym kolorze:)

      Usuń
  9. Piasek z OPI mam , ale w fiolecie i bardzo go lubię, z \GR mam niebieski i w sumie o nim jakoś zapomniałam ostatnio :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Ci się sprawuje? bo ja jestem zachwycona:)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. ja się naoglądałam tyle recenzji i testów na yt, że stwierdziłam, że muszę go mieć:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.