Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

wtorek, 15 lipca 2014

Promocja na szminki i lakiery w Rossie -49%

Witajcie moi Drodzy.
Pamiętacie promocję w Rossmannie na produkty do ust i paznokci?
Otóż przedstawiam Wam jej zdobycze - miałam iść po 4 konkretne produkty, jednak w sklepie skusiłam się na więcej:) Ehhhh ta moja słaba wola...

Lakiery:
5 szt. bardzo lubianych przeze mnie Rimmel 60 sec.
I reszta totalnie na spróbę:) 
Wibo: Express growth, Extreme nails, Celebrity nails
Lovely: Baltic sand, 
Rimmel: Salon Pro,
oraz odżywka Eveline z diamentem.

Do ust zakupiłam same nowości (no przynajmniej dla mnie:)
2 x Maybelline color whisperer, 
Wibo eliksir, 
Błyszczyk Rimmel apocalipse, 
Lovely pomadka w pisaku, 
Miss sporty pomadka w kredce.


Znacie jakieś produkty z moich zakupów? Podzielcie się wrażeniami:)

Buziaki:*
SW

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam odżywkę z Eveline :-)
    Chyba też się przejdę do rossa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o lakiery to też nie umiem się powstrzymać:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tego nudziaka WIbo i byłam bardzo zadowolona, zużyłam go do końca :)
    Ale Color Whisper nie przypadły mi do gustu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha słaba silna wola, ja skusiłam sie wtedy na Wibo i Astor

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze strasznie kuszą mnie te lakiery z Rimmela 60 sec. i chyba muszę je wypróbować.
    Pozdrawiam ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. No to poszalałaś! U mnie też tak to się kończy
    Jak tylko zobaczyłam twój post to pierwsza myśl ,,Znowu jest promocja i ja o tym nie wiem?''

    OdpowiedzUsuń
  7. błyszczyk Rimmel na pewno zakupię

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam Eliksiry Wibo na tej promocji, za ok. 4zł aż żal było nie brać :) Kredkę z Lovely kupiłam już bez promocji ale na razie nie zachwyciła mnie więc nie sięgam po nią często.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja lakierów o dziwo prawie wcale nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny kolorek Wibo :) Jestem ciekawa jak będzie się prezentował na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jakiś egzemplarz z każdej serii, którą pokazujesz:). A podczas promocji po raz pierwszy kupiłam pomadki w kredce z Miss Sporty oraz pomadkę Maybelline:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A już myślałam, że teraz jest jakaś promocja i chciałam lecieć :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Twoich zakupów mam jedynie Rimmel Apocalips i wibo eliksir, pozostałych nie miałam jeszcze przyjemności używać ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.