Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

niedziela, 27 lipca 2014

Oh yes, wait a minute Mr Postman!

Czyli co mi przyniósł ostatnio listonosz:)
Zapuśćcie sobie od razu piosenkę - świetna nuta z dalekiej przeszłości - humor Wam się powinien poprawić.

Lubicie takie stare kawałki? Ja uwielbiam!
A teraz przechodząc do rzeczy:) Poszczęściło mi się (no nie tak aż ostatnio bo wciąż mam tutaj zaległości :/) w kilku rozdaniach, zobaczcie co i gdzie udało mi się wygrać :)

Na początek zestwik:
Zestaw taki przysłała mi Beata z bloga http://rajskiespa.blogspot.com/.
Bardzo dużo dobrego czytałam o kosmetykach NUXE i bardzo chciałam je wypróbować, dlatego szczęście podwójne:) Bardzo Ci dziękuję Kochana za spełnienie małego kosmetycznego marzenia:*

Tak pięknie zapakowane przyszły do mnie: 
...
lakiery do paznokci GR Rich Color w pięciu cudownych pastelowych kolorach:)
Zestaw ten otrzymałam od Ani z bloga http://potejstronielustra.blogspot.com/. Jak ja uwielbiam takie wspaniałe opakowania:) Od razu się człowiekowi buzia cieszy:)
Dziękuję Kochana:* Uwielbiam te lakiery!

Mimo wspomnianych w rozdaniu różu i pędzla dostałam jeszcze mnóstwo prezentów:
Cudowności widoczne na zdjęciach przesłały mi K. & Kasieńka z http://kosmetyko-maniaczki.blogspot.com/.
Wam, moje Drogie dziękuję szczególnie za list, jesteście Wspaniałe!

Peeling polinezyjski i olej arganowy to prezenty od:
 Julii z bloga http://treepsy.blogspot.com/. Czy Wy wiecie, że olej ten ma mnóstwo pozytywnych właściwości? Podobno może też pomóc zapobiegać rakowi skóry. Więcej tu klik. Dziękuję :*

A to zestaw, który od samego odpakowania mam w użyciu:)
 Szczególnie przypadł mi do gustu, nie zdążyłam mu zrobić zdjęć przy odpakowywaniu
, tylko perfumy otworzyłam i wypsikałam na siebie, a do torby zrobiłam natychmiastową przeprowadzkę. Przysłała mi go Joy z bloga http://mybeautyjoy.blogspot.com/. Już wiesz jak bardzo Ci dziękuję i jak bardzo mi się wygrana podoba:)

Powiem Wam, że miałam kumulację:) Aż żałuję, że totka nie puściłam:)
I muszę przyznać, że generalnie mam się za pechowca, jeśli tylko coś może się nie udać, to się nie udaje, jeśli coś nawet nie może się zepsuć to mi się psuje :) Chyba tylko gigantyczne poczucie humoru i jeszcze większy dystans do świata pozwala mi nie zwariować.

No, to się wygadałam na dodatek:)
Wam też szczęście dopisało?
Teraz Wy pokażcie co i gdzie i u kogo :)
Buziole:*
SW

15 komentarzy:

  1. Zestawiku zazdroszcze szalenie, a piosenkę nuciłam jeszcze zanim weszłam na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci się poszczęściło:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile nowości :) Ta paczuszka z lakierami super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja także jestem ciekawa Nuxe, daj znać jak się sprawują :) Gratuluję! Świetne rzeczy Ci wpadły w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  5. no ładnie :D ja tak dawno nic nie wygrałam, że hoho ;D ale gratulacje ;) trzeba bylo w zdrapki chociaz zagrac :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A myślałam, że ja miałam szczęście ale pobiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam straszną ochotę na róż z Burżuła!

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że spodobają Ci się kosmetyki Nuxe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję tylu wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację świetnych paczuszek ! Owocnego testowania ; )

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.