Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

czwartek, 10 lipca 2014

Ambasadorka Le Petit Marseillais



Jest mi niezmiernie miło poinformować Was, że zostałam Ambasadorką Le Petit Marseillais.
Je suis l’ambassadrice du Petit Marseillais
Informowałam Was już o tym na facebooku - jeśli jeszcze o tym nie wiecie, informuję i tu:)
A żeby być bardziej na bieżąco zachęcam do kliknięcia po prawej stronie Lubię to - tam jest bardziej na bieżąco jeśli chodzi o doniesienia, na blogu niestety z braku czasu wszystko pojawia się z delikatnym opóźnieniem, a nie spamuję tablicy 4 razy dziennie, tylko raz dziennie coś tam wrzucę, czy o czymś Wam donoszę:)

Tak więc ślubuję:

jako Ambasadorka Le Petit Marseillais każdego dnia znajdę chwilę wytchnienia i relaksu dla siebie. Dochowam wierności samej sobie troszcząc się o kondycję mojej skóry. Będę strzegła kobiecych sekretów i nauczę najbliższych czym jest prawdziwe joie de vivre. 
Będę spacerowała boso po trawie, piknikowała z najbliższymi, cieszyła się rozmową z przyjaciółkami. Będę szczęśliwa i młoda duchem, na wieki!
SW
Paczka dotarła do mnie wczoraj, sporych rozmiarów kartonowe pudełko.
Już jak rozcięłam taśmę byłam pozytywnie zaskoczona - cudowne białe pudło wewnątrz i śliczna wstążeczka:)

Po wyjęciu oczom moim ukazało się takie oto pudło:) Zadbali o nas, prawda?
Cudownie zapakowane, porządny, elegancki karton.
A w środku list:)
Całość zabezpieczona bibułką - bardzo ekskluzywny pakunek :)
i po rozwinięciu bibułki pokazywała nam się zawartość. 
Żel pod prysznic o wspaniałym zapachu kwiatu pomarańczy i mleczko do ciała z przeważającą nutą zapachową migdałów - idealny zestaw do letniej pielęgnacji. W pudełku znalazły się też saszetki - po 20 z mleczkiem i żelem. 
Zbliżenie na żel...
i na mleczko :)
Do paczuchy dołączona była także książeczka z przewodnikiem po świecie Le Petit Marseillais.

Całością jestem niezmiernie zadowolona, moja przyjaciółka aż piszczała z radości:)
A której z Was udało się zostać ambasadorką? Dajcie znać :) 
Buziaki:*
SW
#AmbasadorkaLPM

26 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Tylko pozazdrościć tak fajnej przesyłki, a jak ładnie i profesjonalnie zapakowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też do mnie dotarła taka paczuszka :) Jestem bardzo zadowolona, prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję kochana! ;) Ja kupiłam ostatnio właśnie tą wersję mleczka i póki co jestem z niej zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję ! Ja też zostałam Ambasadorką LPM

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) Śliczne zapakowana ta paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to wszystko pięknie wygląda:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje ;) mi niestety się nie udało :) więc chętnie poczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawią mnie te ich mleczka do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Super paczucha :)
    Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się załapałam do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też udało mi się zostać ambasadorką LPM :) Czekam tylko aż w niedzielę pojadę do domu i otworzę swoją paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też bardzo spodobała się oprawa paczki :) Byłam miło zaskoczona! Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się nie udało, ale nieszczególnie o to zabiegałam:)Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Profesjonalnie przygotowana paczuszka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje i życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.