Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

piątek, 13 czerwca 2014

TAG TMI - czyli, że zdradzam dużo o sobie:)

Witajcie moi Drodzy, dziś TAG Too Much Information i aż 50 pytań więc można mnie trochę poznać. Odpowiadaliście już u siebie? Dajcie linki w kom:)
Zapraszam:)

1. Co masz na sobie?
 Odpowiem słowami piosenki: "ja noszę dres" ;p
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak
3.Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Nie
4.Ile masz wzrostu?
173 cm
5. Ile ważysz?
Za dużo :/
6.  Jakieś tatuaże?
Nie.
7. Jakiś piercing? 
5 dziurek w uszach.
8. Jakaś ulubiona para serialowa filmowa?
Sookie i Eric<3, Serena i Dan, Chuck i Blair, Aidan i Carrie, Ross i Rachel, Lexie i Sloan, Damon i Elena i ja generalnie bardzo dużo seriali oglądam... za dużo...
9. Ulubiony program/serial?
True blood, Gossip Girl, Friends, SATC, Grey's anatomy, Vampire Diares, lubię też amerykańszczańskie wersje ANTM i Masterchef.
10. Ulubione zespoły?
Muse, Metric, Mumford&Sons, ponadczasowi Queen, Guns'n'Roses, Aerosmith, Def Leppard.
11. Coś czego Ci brakuje?
Czasu!!!
12. Ulubiona piosenka?
Jedna? Tylko jedna? Jeżeli miałabym czegoś słuchać do końca życia niech to będzie ta extended version November Rain.
13. Ile masz lat?
23 jeszcze przez chwilę:)
14.Znak zodiaku?
Rak
15. Czego szukasz u partnera?
Zrozumienia, akceptacji, szacunku, wsparcia... No i cm :D (wzrostu oczywiście).
16. Ulubiony cytat?
"Nie porzucaj nadzieje,
Jakoć się kolwiek dzieje:
Bo nie już słońce ostatnie zachodzi,
A po złej chwili piękny dzień przychodzi"
Jan Kochanowski
"
Tak wzrastamy, idziemy przez czas i kochanie.
Bogu nie dowierzamy, ludzie kłamią nam.
Jeszcze rok, jeszcze życie, a co pozostanie,
kiedy u blasku przystaniemy bram?
Nikt z nas nie jest bez winy."
Krzysztof K. Baczyński
17. Ulubiony aktor?
Aleksander Skaarsgard, Ryan Reynolds, Nicolas Cage, Mel Gibson, Hugh Jackman
18. Ulubiony kolor?
Wszystkie odcienie czerwieni:) Nie ma brzydkiego czerwonego, a najpiękniejszy jej odcień to odcień krwi :)
19. Głośna muzyka czy cicha?
Zależy, ale raczej głośna
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna.
Na spacer - długi spacer z piesełem. 
21.Jak długo zajmuje Ci prysznic?
5 min.
22. Jak dużo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Zależy - dwa rekordy - najdłuższy 4h i najkrótszy 3 min. Zazwyczaj to 45 min do godziny.
23. Czy kiedykolwiek brałaś udział w bójce?
Na rękoczyny, słowa? Z braćmi się liczy?
24. Co Ci się podoba u chłopaków?
Wzrost, szerokie plecy (że ramiona), zadbanie, dobre buty.
25. Co Ci się nie podoba u chłopaków?
Zaniedbanie - ale to  u wszystkich.
26. Powód, dla którego dołączyłaś do blogspotu?
Brat mnie przekonał, a ja znalazłam ujście mojej pasji:)
27. Czego się boisz?
Robactwa, wszelkiego, wszystkich owadów (tak, biedronek i motyli też), i tych innych dżdżownic i glist bleeeh... 
28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Dziś - kryzysowa sytuacja:/
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Kilka dni temu.
30. Co oznacza Twój blogspot name?
No, że niby kobieta nauki:) 
31. Ostatnia przeczytana książka?
Ślub Amandy chyba... Zawsze mam problem z tytułami...
32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Artykuły naukowe do mgra się liczą? 
33. Co ostatnio oglądałaś?
Przyjaciół :)
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś? 
Z bratem
35. Relacje między Tobą a osobą, do której wysłałaś sms?
Wciąż brat
36. Ulubiona potrawa?
Tatar :D I generalnie mięcho w każdej postaci:)
37. Miejsce, które chciałabyś odwiedzić?
Nowy Jork, Paryż, Portugalskie plaże:)
38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Ale że poza domem czy w ogóle? Majowy wypad do Wa-wy się liczy?
39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Nie
40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Pieseła niedawno:) 
41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Tak w twarz prosto? Daaawno - koleżanka powiedziała mi, że jestem bezczelna i to podobno był komplement!
42. Ulubiony smak słodki?
Czekolada, kokos, kawa :)
43. Na jakich instrumentach grasz?
Wiolonczela, gitarra, fortepian.
44. Ulubiona część biżuterii?
Buty mogą być?
45. Ostatnio uprawiany sport? 
Spacer  z piesełem się liczy? Albo o wiem, pisanie mgra na czas :P
46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Birdy - wings, hole in my soul - aerosmith
47. Ulubiony tekst na podryw?
Ja raczej nie podrywam :p
48. Czy kiedykolwiek używałaś tego tekstu?
Jak wyżej :)
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z laptopem...

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Kto chce:)


Buziole:*

SW

17 komentarzy:

  1. Ja mam 4 dziurki w uszach :D.
    Bardzo fajny tag :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Tatar! <3 Kobiety tak rzadko go lubią... :D

    Chyba odpowiem u siebie, bo ciekawe pytania. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a nie wiem czemu - jest taki pyszny!

      Usuń
  3. Też stanowczo za dużo seriali oglądam, aż nie jestem w stanie być z wszystkimi na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny TAG:)
    Ja też się boję motyli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekolada, kokos, kawa ♥ :) Też się boję owadów, w przeciwieństwie do pozostałych członków mojej rodzinki, którzy podziwiają motylki :-) A glisty i dżdżownice powodują u mnie prawie omdlenie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. glisty i dżdżownice zniosę - nie lata toto, nie wejdzie mi gdzieś za kołnierz... te latające i chodzące są dużo groźniejsze :p

      Usuń
  6. Przypomniały mi się tzw. złote myśli z czasów podstawówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam taki jeden wielki zeszyt - człowiek wyrzucił, a tu taka by była pamiątka i ściągawka :)

      Usuń
  7. Uważam, że wszystkich bloggerów czekają takie "fakty o sobie" , kolej przyjdzie i na mnie! :P
    Fantastyczny blog! Obserwujemy? takimamkaprys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się buty jako element biżuterii ;) widzę, że myślimy podobnie :D

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.