Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

piątek, 27 czerwca 2014

Haul! 27.06.2014 i produkty godne uwagi.


Witajcie moi Kochani w haulu.
Po pierwsze wróciłam:) Byłam już u Was, jak mogliście zauważyć, a teraz powoli ogarniam ogrom zaległego materiału u mnie.
 I mimo, że powinnam Wam pokazać coś co wyszło ode mnie w miarę kolejności chronologicznej, to jednak chcę Wam pokazać moje dzisiejsze zakupy. A dlaczego? Bo są to produkty pochodzące z aktualnych promocji, które są kultowe lub po prostu świetne, i które teraz możecie zakupić:) 

Po pierwsze jest fajna promocja w hebe dla posiadaczek karty. Pędzle marki Girls best friend - sense&body mozna kupić z 30% zniżką okazując kartę przy kasie. Te pędzle są śmiesznie tanie i bez tej promocji, a teraz bez żałowania ewentualnie wyrzucenia pieniędzy w błoto możemy się na nie skusić.
Kupiłam dwa - duo fiber do zadań specjalnych i jeden podpisany do cieni.  Ten drugi będzie rewelacyjny do korektora oraz do bazy pod cienie. Włosie jest sztywne ale bardzo miękkie i zastanawiam się, czy nie pedałować jutro ponownie i nie kupić drugiego bo już się w nim zakochałam - takiego pędzla mi brakowało! I uwaga uwaga zapłaciłam za niego - 5,59!!! Do cieni też się w sumie mógłby nadać ale mi posłuży głównie do korektora. Duo fiber jest z syntetycznego włosia, jest bardzo miękki i wygląda solidnie. Kosztował 9,59.
Nie było pędzla do pudru i żałuję pioruńsko, a nie skusiłam się na ten do brwi i kresek (tak wszystkie pędzle opisuje zastosowaniem, ale one nie mają numerków ani nic).
Świeca aurelia o zapachu liczi to po prostu zachcianka:) (moja słaba wola woła o pomstę do nieba:/)

Kolejna rzecz to ciekawa promocja w SP. Nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że do 2 lipca jest promocja na lakiery 1 + 1 za grosz. Obejmuje wszystkie lakiery. Wpadłam tam po rozcieńczalnik do lakierów (nareszcie!!!) i na promocję się właśnie natknęłam. A w prezencie ode mnie dla mnie kupiłam sobie essie i SH:)
Essie to przepiękny koralowy odcień czerwieni  too too hot, a Sally Hansen to 370 Commander in Chic. wybrałam takie odcienie, które będę często nosić i które serio wpadły mi w oko:) Oczywiście na essie watermelon zatrzymałam się chwile dłużej - ale dołożyłam moje pazurki do próbnika i okazało się, że to ten sam odcień :) I został ten piękny czerwony:) SH to taki odcień nubuk, taupe czy brudny beż po prostu. W obu kolorach już się zakochałam:) Za oba lakiery zapłaciłam 35 zł!!!
Teraz gratka dla zwolenników SH i essie, dajcie znać jak się u Was spisują i czy dokonałam dobrego wyboru!
Rozcieńczalnik Cree zakupiłam - 8,99 i 90 ml ratunku dla naszych zaschniętych cudeniek!

W ostatni weekend bodajże była również promocja w sklepie colorowo, ja dziś pobiegłam odebrać moją zdobycz:) Za 7,19 upolowałam długo już wyczekiwany lakier:)
Mój Color Alike to cudowny holoś B. A Star. Nie mogę się doczekać użycia tego cuda! Widziałam dzieła z użyciem tego topu i byłam zachwycona! Teraz i ja będę mieć takie cudowne pazurki!

To już wszystko - generalnie bez szaleństw, ale swoje wydałam :) Ja się chyba w życiu nie nauczę oszczędzać :/ Ale nie żałuję:) 

Wiedziałyście o promocjach pokazanych wyżej? Skusiłyście się na coś?
A może znacie i używacie te produkty? Dajcie znać koniecznie:)
Buziole:*
SW 

45 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma mnie w Poznaniu, jak zwykle omijają mnie najciekawsze promocje. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych pędzli, ale za taką cenę są godne uwagi! Muszę się im przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbuję się oprzeć pokusie skorzystania z promocji a SP.
    Za to czekam na paczkę z colorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też próbowałam, nie dałam rady :)

      Usuń
  4. Bardzo fajne zakupy. Szczególnie do gustu przypadły mi pędzle. Essie ma ładny kolor :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za tymi pędzlami już się rozglądałam jakiś czas, tylko nigdy jakoś nie wpadły w moje ręce, a tu proszę - taka okazja:) musiałam je mieć:)

      Usuń
  5. Essie i SH nie mam jeszcze ani jednego ale na takiej promocji bym się prędzej na nie skusiła :) Pędzelek "skunks" już od jakiegoś czasu za mną chodzi, a lakierów kupiłabym pewnie więcej niż jeden ale byłam podczas tej promocji w pracy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj szkoda:( w tej promocji się naprawdę opłacało:(

      Usuń
  6. Oczywiście najbardziej spodobał mi się Colour Alike, ostatnio uwielbiam holo lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mój pierwszy! tym bardziej jestem zachwycona:)

      Usuń
  7. Ja mam właśnie pędzelek do pudru z Hebe i naprawdę jak za tak śmieszną kwotę sprawuje się całkiem nieźle. Myślę, że w przyszłości kupię jeszcze płaski do nakładania podkładu, który kupiła moja przyjaciółka i również jest zadowolona. Jestem kolekcjonerką pędzli i nigdy mi nie żal wydawać na nie kasy - szczególnie na te tańsze a dobre egzemplarze. Tylko Hebe jakoś mi nie po drodze ale to może i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tego do pudru niestety nie było:( te płaskie, języczkowate do podkładu mnie w ogóle nie przekonują

      Usuń
    2. Ja sama nimi się nie maluję (no może baaaardzo sporadycznie) ale dobrze mi się nimi pracuje na kimś. Ten oczywiście chciałabym sama przetestować :)

      Usuń
    3. usiłowałam jako nastolatka takimi języczkami coś zmalować ale się nie polubiliśmy :/ może kiedyś wrócę - kto wie :)

      Usuń
  8. mam identyczny lakier z Sally Hansen :) jeszcze nie zdążyłam go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh wygrał essie u mnie:) ale około środy powinnam położyć na pazurki ten:)

      Usuń
  9. Od niedawna mam 4 pędzle Sence&body i jestem z nich zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich jakość zdecydowanie przewyższa cenę:)

      Usuń
  10. Niestety, ale do obu tych sklepów mi nie po drodze:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam lakiery Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem tego topu Colour Alike, pokaż go koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeczuszka przykuła moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie powaliła mnie na kolana, choć wiązałam z nią duże nadzieje:)

      Usuń
  14. Fajna ta promocja z lakierami w SuperPharm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam pędzel z Revlon do korektora i jestem bardzo niezadowolona, jest tragiczny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że dajesz znać - będe omijać szerokim łukiem:)

      Usuń
  16. Bardzo polubiłam lakiery Colour Alike.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze nie położyłam na pazurki, essie na razie się rozgościł:)

      Usuń
    2. Nie mam tego koloru, ale inne są świetne.

      BTW. Wciągnął mnie Twój drugi blog. Ciekawy pomysł! Mam nadzieję, że będziesz go rozwijać! Będziesz, prawda?

      Usuń
    3. Będę:) Nauka to moje życie, jednak żeby napisać coś rzetelnego, prawdziwego i w miarę aktualnego potrzeba więcej czasu niż na pisanie recenzji kosmetyków czy haulu:) Dlatego tamten projekt wciąż raczkuje:) Ale raczkuje - nie stoi w miejscu:)

      Usuń
  17. szkoda, że do Hebe mam 140 km i mogę odwiedzać ten sklep raz na jakiś czas :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaoszczędzisz:) ja się cieszę, że mam daleko naturę (no może nie 140 km, ale po drugiej stronie centrum i mi nie po drodze:)

      Usuń
  18. Też ma ten top z Colour Alike, jest wspaniały! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się od kiedy go zobaczyłam! Przepięknie upgraduje wszystkie lakiery.

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.