Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

wtorek, 6 maja 2014

Złuszczamy! Joanna Peeling myjący wygładzający z czarną porzeczką.

Witajcie moi Drodzy w recenzji peelingu i eksplozji zapachu jaki funduje nam Joanna.

To już moja któraś buteleczka tego delikatnego i bardzo przyjemnego peelingu. Na promocjach można go dostać za bezcen, ale cena regularna jest również do przyjęcia i do tego te obłędne zapachy :)
Od początku: 100 mL produktu otrzymujemy za ok. 4 zł.
Opakowanie to mała plastikowa buteleczka z wygodnym zamknięciem typu klik. Przez przeźroczyste opakowanie kontrolujemy ilość zużywanego produktu.
Konsystencja niezbyt zbita. Przez to niezbyt wydajna... no i 100 mL to mało.
Po pierwsze: wspaniale pachnie! Te obłędne, owocowe zapachy odświeżają zmysły!
Po drugie: skóra jest delikatnie, ale dokładnie złuszczona. Drobinki nie rozpuszczają się, przez co masaż może trwać tyle ile chcemy. Nie są też zbyt ostre, więc krzywdy sobie nim nie zrobimy. Skóra po takim masażu jest delikatna, gładka i miękka w dotyku. Jeśli po zastosowaniu nie zastosuję balsamu, niestety troszkę ściąga moją skórę:(
Ale generalnie: polecam:)
Ocena: 8/10 (odjęłam za niską wydajność) bo balsamy przecież i tak stosuję:)
Znacie peelingi Joanny? Pytanie! Kto ich nie zna:) 
Dajcie znać jak się u Was sprawdzał:)
Buziole:*
SW

51 komentarzy:

  1. miałam go- bardzo fajny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś go miałam:)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wszyscy go kiedyś mieli :) może niekoniecznie w tej wersji zapachowej:)

      Usuń
  3. uwielbiam je!! ale akurat tej wersji zapachowej jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo tanie, bardzo skuteczne:) Ja też je uwielbiam:)

      Usuń
  4. Chyba wszyscy je znają i kochają :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam takiego samego tylko truskawkowego i jestem w nim zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. znam znam, lubię te zapachy :) aktualnie mam odżywkę do włosów w identycznej mini buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanny? Nie zwróciłam uwagi:) Też tak obłędnie pachną?

      Usuń
  7. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam peelingi Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aktualnie mam truskawkowy i kiwi, lubię je :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niegdyś miałam w łazience całe zestawy tych peelingów ale teraz dużo rzadziej po nie sięgam, najbardziej lubiłam zapach kiwi, kawy, jagody:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię peelingi Joanny :) Waniliowy pachnie cudownie, ale w zapasach mam też grejpfrutowy :) Tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grejpfrutowy też mi umknął. Skąd Wy dziewczyny bierzecie takie świetne zapachy? U mnie w SP same tradycyjne: kiwi, żurawina, ten, truskawka i już:(

      Usuń
  11. Lubię te peelingi, mają duże spektrum zapachów i kolorów i są przyjemne w użyciu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pozytywny dodatek do łazienki:)

      Usuń
  12. Lubię je za niesamowite zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:) Mała porcja energii od rana:)

      Usuń
  13. Ja bardzo lubię te peelingi, pieknie pachną i dobrze ścierają - ale ja używam ich do twarzy, bo do ciała są kompletnie nieopłacalne. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię wszystkie wersje zapachowe tych peelingów :-) często je kupuję, bo bardzo dobrze się u mnie sprawdzają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też się spisują:) No i na promocjach są prawie za darmo :)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już wiele wersji zapachowych tego peelingu, to był nigdyś mój numer 1 :)

      Usuń
    2. Mój nr 1 zamierzam Wam przedstawić ale jest dwa razy droższy od tego, dlatego po ten sięgam częściej z czystej oszczędności (tak jakbym nie wydawała na kosmetyki setek złotówek:)

      Usuń
  16. mam go, znam go:) jest przyzwoity.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest przyzwoity:) Zadanie spełnia ale cycków nie urywa :D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  17. Uwielbiam te małe pachnidełka od Joanny! :) Aktualnie kocham się w pomarańczy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczy też nie było:/ Seriously, SP powinien zadbać o lepsze zaopatrzenie :/

      Usuń
  18. tego zapachu nie mialam,ale lubie te peelingi :)
    szkoda,ze male i szybko się kończą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe i szybko się kończą ale są całkiem tanie dlatego i tak je lubię:)

      Usuń
  19. Bardzo peelingi z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam pytanie! Jakiego balsamu używasz po tym peelingu - bo jak wspomniałaś, ściąga ci się skóra.... Mam podobny problem i byłabym wdzięczna za odpowiedź :x
    Super post (y)
    Zapraszam do mnie, na trochę artystyki : o-r-o.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziaja mleczko do ciała do skóry wrażliwej bio olejek z pestek winogron :) ufff długa nazwa :) Ale jest fenomenalne:)

      Usuń
    2. dokładnie ten http://www.ziaja-sklep.pl/index.php?p460,ziaja-bio-olejki-mleczko-do-skory-wrazliwej-malo-elastycznej-z-olejkiem-z-pestek-winogron

      Usuń
    3. Dziękuję Ci! A nie wiesz czy jest on dobry dla skóry alergicznej? Miałam różne i niezbyt dobrze mi działały na skórę... :(

      Usuń
    4. Pytasz o balsam? To ten ma w składzie parfum, więc może uczulać, jeśli z ziaji mam Ci polecić coś bardzo dobrego, nie uczulającego to będzie to Ziaja med, kuracja lipidowa, z tej linii: http://ziaja.com/ziaja-med/1953,fizjoderm-balsam
      Zapach jest nie jest fajny, ale produkt jest skuteczny i nie podrażnia skóry wrażliwej, alergicznej, a nawet tej atopowej.

      Usuń
    5. Dziękuję, właśnie o to mi chodziło, posiadam skóre atopową, i staram się bardzo ostrożnie dobierać kosmetyki ;__; Dziękuję!

      Usuń
  21. Bardzo ciekawy peeling. Nie widziałam go w drogeriach. Chyba muszę dokładniej szukać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy, owszem:) Zapachy też fenomenalne:) Teraz w SP widziałam w innych butelkach, także szukaj uważnie.

      Usuń
  22. Zawsze go kupuje i dobrze sie sprawdza.Nie podraznia skory, delikatnie zmywa z niej wszystko i przy okazji sa ladne zapachy m.in truskawka, kiwi,pomarancza.

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.