Obserwatorzy

POLECAM

środa, 28 maja 2014

Weekendowy Haul z LAdymakeup.pl (uwaga, zdjęcia pościelove)


Witajcie moi Kochani.Jeszcze nie zdążyłam dobrze pokazać Wam promocji w Rossie, a tu proszę, kolejne zakupy.

Wybaczcie zdjęcia pościelove, przez chaos i bałagan związany z piszącą się pracą mgr nie wiem gdzie moje magiczne tło się podziało, a nie miałam czasu by poszukać:) Efekt chyba w końcu nie jest wcale zły:)
 Tak, znowu internetowo, tym razem jak widzicie z ladymakeup.pl. 


Otóż w weekend z okazji dnia matki na Ladymakeup.pl możny było kupować z darmową wysyłką. Bardzo lubię ich sklep bo oferta jest baaardzo szeroka, produktów jest dosłownie mnóstwo, są to produkty również u nas w kraju niedostępne, i do tego cena jest mocno konkurencyjna.
Paczuszka jak zwykle solidnie zapakowana i zabezpieczona przed zniszczeniem, popękaniem i w ogóle:)
 Po otwarciu i rozwinięciu kilometrów folii bąbelkowej, wysypała się zawartość. 
Do pazurków kupiłam zmywacz essence ponieważ wiele z Was go chwali, może będzie lepszy do zmywania glitterów i topperów niż ten isany. 
Do koszyka wpadł też długo wyszukiwany przeze mnie lakier Miss Match od Ferity w kolorze chocolate kiss. Ma zmieniać kolor z czekoladowego na czerwonawy.
 Do makijażu kupiłam korektor HEAN High Definition zachęcona recenzją Justyny z bloga Makijażowo. Na jego korzyść przemawia także niska cena.
Kredka essence to kaprys, bo mam nudowych już 3 ale co tam!
 Powiększyła się kolekcja moich pędzli. Zakupiłam ostatnio (choć może i całkiem już dawno) dwa żelowe eyelinery i pędzle dołączane do produktu nie koniecznie są najlepszej jakości. Zatem Hakuro h85 (szeroki, ścięty do brwi) i Kozłowski pędzel do eyelinera EB 975 (cieniutki do linera).
 
 Jako ostatni pokazują Wam Batiste suchy szampon dla szatynek. Zużyłam mini batiste, salon selectiveness (jak napiszę mgra, obiecuję recenzję) i skusiłam się tym razem na wersję podobno mniej widoczną na włosach. Ciekawe jak będzie w praktyce:)
 I to już wszystko na co skusiłam się podczas tej promocji. Czy Wy skorzystałyście z tej oferty? A w ogóle może polecacie jakieś inne sklepy internetowe z dużą ilością promocji?
Znacie moje nowości? Coś u Was szczególnie się sprawdziło lub też nie?

  Pamiętacie o projekcie Make-a-Dent?
Jeśli masz problem z zużywaniem kolorówki koniecznie zgłoś się do projektu:) Razem będzie nam raźniej zużywać:) Chcę ruszyć oficjalnie z projektem 1 czerwca także niewiele czasu już zostało, a chcę publikować także Wasze rezultaty:) Zgłosić się możecie pod tym postem, albo przez formularz kontaktowy z boku strony:)
Dajcie znać w komentarzach co i jak:) 
Buziole:*
SW

14 komentarzy:

  1. Hehe zdjęcia pościelowe;) fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż mam napisać - świetne zakupy ;D Rzeczywiście wiele sklepów oferowało w tym czasie darmową przesyłkę, ale ja nie skorzystałam. Sama ciągle szukam jakiegoś fajnego sklepu internetowego, bo póki co mam tak, że pewne produkty które mnie interesują są w asortymencie jednego sklepu, a pozostałe np. w innym. A może to mała wymówka, żeby nie zamawiać ? :-) Osobiście jestem ciekawa kredki z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie też tak mam, że jak coś jest w jednym sklepie to w drugim jest inna rzecz koniecznie mi niezbędna...:) Ale promocje na dostawy skutecznie skracają moją listę:)

      Usuń
  3. Też chciałam złożyć zamówienie ale się opamiętałam bo bym nie miała za co żyć do 10tego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mnie ciekawi mnie ten korektor Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy. Muszę się w końcu skusić na suchy szampon Batiste :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kredka z Essence, koniecznie daj znać jak się sprawdza :) Batiste uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy :) Szampony z Batiste to ja bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat nic nie kupiłam ale znam sklep Ladymakeup i rzeczywiście wybór jest tam ogromny i ceny także przyzwoite:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zakupy, lubię ten sklep mają wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego korektora Hean, bo czytałam o nim już kilka pozytywnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy :) Mam w planach taki pędzelek hakuro, mój o podobnym kształcie z sephory zaraz dokona żywota ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzelki Hakuro marzą mi się od dawna, chętnie przeglądnę ofertę sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.