Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

środa, 14 maja 2014

TAG: Mój zwierzęcy przyjaciel

Witajcie moi Kochani w TAGu. Dziś o moim najkochańszym samcu na świecie:)

 Zobaczyć go mogliście tutaj, przy okazji pokazywania Wam zakupów. Biedny chodził wtedy jeszcze w kołnierzu, bo był mocno chory:) Teraz już mu lepiej:) Ale przechodzimy do rzeczy:
1. Jak nazywa się Twój zwierzak?
Puzon. Tak, wszystkie pieski dookoła się z niego śmieją, ale już było za późno na zmianę imienia i na nic innego wówczas nie reagował.
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy?
 To pies i to typowy mieszaniec:) Ja się doszukuję cech owczarka australijskiego i rys goldena retrievera:) 

3. Jak długo jest już z Tobą?
 W lipcu minie 7 lat. 
4. Jak dostałaś swojego zwierzaka?
 Dostałam jako prezent urodzinowy. Osobie od której go dostałam bardzo się spodobał i na początku miał zostać u niej, potem sobie o czymś przypomniała i stwierdziła, że jednak musi mi go oddać. Ot dziwna historia. 
5. Ile ma lat?
13 maja (wczoraj) skończył 7 lat:)
6. Co jest dziwnego w charakterze Twojego zwierzaka?
Po pierwsze wydaje mu się, że wciąż ma 2 miesiące i waży 4 kg. Pcha się na kolana i każe się głaskać.

Tak, to mój pies, wpakował się na kolana podczas gdy pisałam pracę przy biurku. To nic, że nie mieści się nawet w połowie. To nic, że łeb i tyłek mu zwisa! Najważniejsze, że jest na kolanach:) Maluszek:)
Ale nie do końca wiem czy to dziwne, podobno wszystkie psy tak mają:)
Ta kluska ma tu właśnie 2 miesiące:)
  Bardzo lubi się też przytulać. Serio, jak dziecko. Wchodzi na kolana i przytula łebek do cyca! :D Tak jak na zdjęciu poniżej.

A po ostatnim chorowaniu nauczył się brać tabletki z ręki:) Łyka normalnie jakby to był najlepszy przysmak na świecie:) Oooo! Już wiem co jest w nim dziwne! Za każdym razem jak wychodzę z nim na dwór swoje kroki kieruje do samochodu (wnioskuję z tego, że bardzo lubi jeździć samochodem) - bardzo ochoczo do niego wskakuje i ponagla żeby odpalić silnik (jeśli już jednak gdzieś jedziemy), po czym już w trasie urządza mi horror. Wyje, szczeka i piszczy jakbym go za każdym razem co najmniej na kastrację wiozła! 
Z innej beczki: lubi wyglądać przez okno:)

O i jeszcze jedno - to stworzenie jest wszystkożerne! Dosłownie! Uwielbia nawet cytrusy (tak, grejpfruty też), ogórki kwaszone i kapustę kwaszoną. Za prawdziwy smakołyk zaś przychodzi do tego, kto mu go dał i dziękuje dając buzi w nos:)
Ciekawa jest również jego relacja z innym psem - samcem:) Nigdy nie byłam świadkiem takiej psiej samczo- samczej przyjaźni:) Te do dziś jak się widzą to się cieszą, skaczą i bawią:)
A tak poza tym to bardzo złośliwy pies jest, ale ma to po mnie więc nie mam mu tego za złe. Na ten przykład, wylizał sobie łapkę do krwi, to mu zasypałam preparatem przyspieszającym gojenie ran i zakleiłam opatrunkiem - Puzon chodził w tym opatrunku aż 4 dni i nic z nim nie zrobił, do czasu. 4 -tego dnia został skarcony za jakiś drobny występek. Jako zemstę zgryzł sobie opatrunek i znowu rozlizał rankę. Gad jeden :p 
7. Co Twoje relacje ze zwierzakiem dla Ciebie znaczą?
 Jeśli (nie daj Bóg) mu się coś stanie to winowajcę zabiję gołymi rękoma. Tyle w temacie.
8. Ulubione chwile?
Przytulanie:) Taki ludzki odruch zwierzęcia:)
Wszędzie dobrze, ale na kolanach najlepiej:)
9. Jak nazywasz swojego zwierzaka?  
 Czasem niestety po imieniu:) ale często z przekąsem: Gadzie :p, Misiu, Moje Kochane lub po prostu Pies:) Co dziwne reaguje też na "Bydlaku":)
Kto wytrwał do końca, ten przybija high5!
Dajcie poznać też Wasze zwierzaki! Taguję wszystkich, którzy je mają :)


Wy macie zwierzęta? Też są tak pokręcone i kochane jak mój? Czekam na info w komentarzach :)


Buziole:*

SW

15 komentarzy:

  1. Fajny jest:) ja mam psa i papugę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale uroczy! Widzę, że instynkt mordercy nie tylko we mnie się odzywa jak ktoś miałby skrzywdzić mojego psa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to ubrałaś w słowa:) instynkt mordercy:)

      Usuń
  3. Ale słodziak :) Ja już robiłam ten Tag, ale uwielbiam je oglądać na innych blogach ;)
    Mój też przybija piątaka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piątka to jego najpóźniejsza sztuczka:) Uczyłam go razem z "Wstydź się" ale się nie wstydzi :/
      Dziękujemy za komplement:) Idę buszować do Ciebie:)

      Usuń
  4. Wspaniały ten Twój Puzon. Moja sunia też pach się na kolana, ale jest o połowę mniejsza.
    Za to podgryza zabawki synka, a on ją ;) i jest rewanż

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syn sunię? Dzielny:) Co do tych kolan... Znajomi mają doga niemieckiego, i on też nie widzi w tym żadnego problemu, żeby wejść im na kolana, mimo, że jest od nich po prosttu większy :D Chyba wszystkie psy tak mają, i małe, a zwłaszcza, te duże:)

      Usuń
  5. Niestety teraz nie mam, ale mam obiecanego psa i kota :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam, że będziesz miała wesoło :)

      Usuń
  6. Mój też cały czas na kolana się ładuje, tylko teraz mieści mu się już tylko głowa :) Jakby nie było to dorosły owczarek kaukaski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy jest! Kocham psy i nie wyobrażam sobie bez nich życia! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy:) Też je kocham wszystkie:) Ale mojego najbardziej:)

      Usuń
  8. Jest cudowny! :) Pasiaki są kochane :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.