Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

czwartek, 8 maja 2014

Oriflame feet up spray Arctic Scandinavia czyli jak zadbać o świeżość stóp?

Witajcie moi Kochani po majowym weekendzie:) Udał się Wam tak jak i mnie? :)

Zapraszam dziś na recenzję sprayu do stóp od Orfilame feet up Arctic Scandinavia.

Zacznijmy od kwestii jak zwykle technicznych:)
Cena: 150 mL za 11,90 do 22 zł
Opakowanie klasyczne dezodorantowe, atomizer wygodny, rozpylacz się nie zacina.
Co pisze producent?
Błyskawiczne orzeźwienie dla stóp o każdej porze dnia! Orzeźwiający spray z dezodorującymi składnikami, które odświeżają i rewitalizują zmęczoną skórę stóp. Olej z nasion rokitnika zwyczajnego chroni i nawilża, a wyciąg z arktycznego wrzosu pomaga zmiękczać skórę.
Co do stosowania to można go stosować tak często jak tylko dusza ma na to ochotę.
Zapach jest świeży, orzeźwiający, jak się człowiek zaciągnie to trochę duszący (ale nie polecam :). Co do wydajności to mogłaby być lepsza. 
Przy codziennym używaniu szybko się kończyNa bardzo duży plus - ma właściwości przeciw grzybicze dlatego jest idealny dla aktywnych pań biegających na fitness, jogę czy pływalnie. 
Teraz trochę o działaniu. Spray spełnia swoje zadanie w 100% procentach. Wspaniale odświeża stopy, zmniejsza ich potliwość, eliminuje przykry zapach i co najdziwniejsze - wydaje mi się, że zmniejsza podatność stópek na otarcia i pęcherze. Czy nawilża? Serio? Spray na alkoholu? 
W każdym bądź razie spisuje się znakomicie:)
Ocena: 9/10 - bo wolałabym jakiś cytrusowy na przykład zapach :)
Znacie ten spray? Czym odświeżacie swoje stópki?
Dajcie znać:)
Buziole :*
SW


7 komentarzy:

  1. Bardzo podobny produkt kupuję w Rossmannie z FussWohl :) Jest trzy razy tańszy i też świetnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ten właśnie używamy z narzeczonym i musze przyznac, ze nieczego sobie jest :)

      Usuń
    2. Jak zużyję te co mam, wypróbuję ten Rossmannowski:)

      Usuń
  2. Ja jakos nie lubie takich preparatow. Wole kremy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy to trzeba czekać aż się wchłoną:( Tylko na noc używam odżywcze czy zmiękczające:)

      Usuń
  3. Nie używałam nigdy tego typu produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę skuteczny i to nie tylko moja opinia:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.