Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

czwartek, 22 maja 2014

Haul z promocji -49% w Rossmannie na podkłady i takie tam :)

Witajcie moi Kochani. 

Pamiętam jak dziś, to był pierwszy etap promocji i na zakupy poszłam sama do rossmanna na promocję -49% na produkty do makijażu twarzy.

I tu już popełniłam dwa błędy. Pierwszy kiedy zdecydowałam się tam w ogóle iść, drugi, że wybrałam się tam jednak sama:( Było, nie było - zakupy się udały! A Co wpadło do mojego koszyka?

Pudry
Eveline - szukałam jakiegoś ładnego opakowania z lusterkiem by do torebki wrzucić, ale sam puder zapowiada się bardzo dobrze:)
Rimmel stay matte - to już Wasz wpływ:) Naczytałam się o nim wiele dobrego.
Synergen - no za 4,49 żal było nie wziąć! Mam jeden, używam i lubię:)
Podkłady:
Revlon color stay - M. pożyczyła mi bym wypróbowała przed zakupem i się zakochałam:)
Eveline - BB 10 in 1 - w ubiegłe lato zużyłam 8 w 1 i byłam bardzo zadowolona, tego teraz nie mogę się doczekać:)
Korektory:
Revlon photofinish - zmacałam go jeszcze przed promocją - Wow!
Maybelline Affinitone - u wielu z Was sprawdził się pod oczami, może i u mnie się sprawdzi?
L'oreal lumi magique - wszyscy go chwalą więc musiałam go dorwać by przetestować pod oczami!
L'oreal true match perfect match - miałam okazję go użyć. Krycie ma jak na moje potrzeby średnie, ale nie zbierał się paskudnie w zmarszczkach:)

A Wy jakie produkty kupiłyście w pierwszym tygodniu promocji?
Znacie coś z moich wyborów?
Czekam na Wasze opinie:)
Buziole:* 
SW

12 komentarzy:

  1. Ja najbardziej lubie kupować sama:D swoje zakupy juz dawno pokazywałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja potrzebuję kogoś by mnie trzymał za portfel:)

      Usuń
  2. Gdyby w moim Rossmannie była szafa Revlonu to też bym polowała na Color Stay :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety była:) Gdyby nie fakt, że nie było mojego koloru kupiłabym jeden więcej korktor.

      Usuń
  3. Dobry wybór! :) I ja wziełam dla bratowej ten puder :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem tego korektora Lumi Magique, bo mam podkład z tej serii i rewelacyjny to on nie jest :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go dopiero raz i nie wiem czy to coś z nim jest nie tak czy ze mną. Bardzo dziwna konsystencja, a brałam na pewno nowy, nieotwarty. Zobaczymy jak się dalej spisze.

      Usuń
  5. uwielbiam revlona :)
    Zapraszam do siebie na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie:) Ja też polubiłam:)

      Usuń
  6. Spore zakupy:) Miłego używania. Mam nadzieję, że produkty się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gigantyczne wręcz! Też mam taką nadzieję:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.