Obserwatorzy

POLECAM

wtorek, 20 maja 2014

Haul Natura czyli kolejna porcja kosmetycznego szaleństwa

Witajcie moi Kochani:)

Jesteście ciekawi co wpadło do mojego koszyka podczas promocji Drogerii Natura -40% na kolorówkę? Przyznam się szczerze, że portfela nie oszczędzałam:) 




Wykupiłam pół szafy essence: lakier biały do stempelków, perełki do kawior mani, wysuszacz do lakieru, lakier topper, lakier glitter, lakier 6 in 1, kredka do oczu, liner w pisaku, płytka do stempli, magnes do lakierów magnetycznych i kępki sztucznych rzęs.
Catrice to dwa cienie w kolorach 400 i 470.
Kobo przyjrzyjcie się bliżej:)
Po pierwsze zakupiłam kasetkę na pojedyncze wypraski cieni w cenie 5,99.
Do tego skompletowałam coś na wzór vintage romance:)
Zakupiłam wypraski cienie w kolorach 203 - raspberry pink, 114 aubergine, 205 golden rose i 210 blueberry violet. Uwielbiam te cienie za kolory, wspaniałą pigmentację i łatwość pracy z nimi:)
A Wy, byłyście w naturze podczas promocji? Co kupiłyście?
Dajcie znać:)
Buziole:*
SW

16 komentarzy:

  1. Tych cieni z Kobo jeszcze nie miałam ale wyglądają kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No niezle:D faktycznie pół szafy:) Ale wyglada ciekawie:)) Teraz czekamy na manicure:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się praca napisze. Wszystko będzie:)

      Usuń
  3. Urocze topy wybrałaś. Pokaż je koniecznie w akcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo super zakupy :-)
    Prosimy o swatche z cieni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Portfel biedny, ja biedna, ale za to jaka szczęśliwa :)

      Usuń
  6. widzę, że poszalałaś :) ciekawa jestem jak sprawdza sie te stempelki z Essenc bo miałam na nie ochotę ale sie powstrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszalałam:) Stemple z essence mam chyba od dwóch lat i jestem zadowolona, ale umiarkowanie. Generalnie wszystko z nimi w porządku, z różnymi lakierami współpracują, tylko że jak zapuszczę szpony, to mi wzorku na cały pazur nie starcza:/ Ale przy krótkich często miałam wzorki:)

      Usuń
  7. Cienie Kobo - dobry wybór ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj muszę w końce się na to Kobo zdecydować, ale natura ciągle nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że CI nie po drodze:) Więcej zaoszczędzisz:) A kobo jest fenomenalne:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.