Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

sobota, 24 maja 2014

Haul Hebe i pielęgnacja Rossmann

Witajcie moi Drodzy.
Stwierdzam wszem i wobec, że mnie to powinni jednak zamknąć w zakładzie bez drzwi i okien na czas promocji. Oferty są dla mnie tak kuszące, że nie mogę się oprzeć.

Tym razem popatrzcie co zakupiłam w Hebe i Rossmanie z pielęgnacji.

Na pierwszy ogień idzie hebe:
W promocji dostałam tam krem matujący nawilżający ziaja 25+ - nie wiem czy przeczytałam o nim choć jedną niepochlebną opinię i polowałam na jego promocję już od dawna.
Z racji, że skończył mi się Etiaxil, a koleżanka niegdyś w pracy chwaliła ziaję jako tańszy odpowiednik, musiałam się skusić na bloker anty-perspirant.
L'biotica aktywne serum do rzęs zakupiłam by podtrzymać efekt jaki mam teraz, plus jestem zachwycona marką za sprawą masek do włosów:) Ciekawa jestem czy do rzęs produkty też się sprawdzą.
Poluję oczywiście też na limitkę pędzli essence, ale tym razem została tylko gąbka. Czyż nie jest urocza?
No i z biedronki zniknęły świece Larissa, z ikei zniknęły świece Tindra, a ja zostałam bez ulubionych zapachów:) Nie na długo, bo w hebe w cenie 4,49 za sztukę są świece Aurelia, które pachną nieziemsko (swoją drogą to tymi szklankami to mogę zacząć już handlować :).

Teraz czas na pielęgnację z Rossa.
Zacznijmy od prawej strony czyli od startera AA który jest niesamowity! Pisałam już o nim tu, i dalej jestem nim zachwycona. Długo czekałam na niego aż będzie w promocji no i był:) za 14,99:)
Maska oczyszczająca to saszetka od Ziaji też wyhaczona na promocji. Natknęłam się na kilka postów u Was i mnie przekonałyście no i cena sprzyjała wypróbowaniu.
Żel pod prysznic Isana była za całe 2,49 za 300 mL! Tańszego do dziś chyba nie używałam:) Wybrałam wersję z oliwką bo boję się przesuszenia.
I jako ostatnie to masło do ciała od Bielendy, na które namówiła mnie Moja Najlepsza czyli M. Moja skóra co prawda nie jest dojrzała, ale ma skłonności do przesuszania, dlatego padło na wersję z arganem. Ponadto to masło jest w promocji podobno tylko raz w roku w cenie 8,99 :D.

Znacie te produkty? Jak się u Was spisały? A może wiecie gdzie dopaść resztę pędzli z limitki essence?
Dajcie znać!
Buziole:*
SW

12 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, znam tylko serum do rzęs. U mnie nie działało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się spotykam ze skrajnymi opiniami. Ciekawe jak będzie u mnie.

      Usuń
  2. Miałam jedynie bloker i maseczkę Ziaji :) Z obydwu produktów byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już się nie mogę doczekać używania:)

      Usuń
  3. Krem z Ziaji od niedawna używam i jestem zadowolona. Pędzelki z Essence też bym chciała kupić ale w Naturze ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od kilku tygodni jestem regularnie w hebe i u mnie też ich już nie ma:(

      Usuń
  4. Z żadnym z tych produktów osobiście nie miałam styczności. Mój Luby miał bloker ale bardzo się z nim nie polubił i wrócił do Iwostinu. Czekam na recenzję kremu Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. antyperspirantu iwostin nigdy nie używałam, zaciekawiłaś mnie:)

      Usuń
  5. Hahaha, może w takim razie zamkniemy się razem ? ;D Zawsze to raźniej ;-)
    Prawdą jest, że co do Ciebie zaglądam, to widzę nowe nabytki! ;D Ale na pocieszenie dodam, że u mnie znowu stoi reklamóweczka z produktami do pokazania. A drogerie jak na złość wyrastają w pobliżu niczym dorodne grzyby po deszczu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja się chętnie dołączę do Was :)

      Usuń
  6. ta świeca z Hebe - cudo!! :) tylko nie moge sie zdecydowac który zapach kupic :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na załączonym obrazku widać, miałam pomarańczowo waniliową i o zapachu owoców leśnych, obie pachną fenomenalnie, ale niestety za słabo na mój duży pokój:(

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.