Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

poniedziałek, 12 maja 2014

Darmoszki kwietniowo - majowe:)

Witajcie moi Kochani:)Dziś chcę Wam zaprezentować co "za darmo" lub prawie wpadło do mojej kosmetyczki w przeciągu ostatniego miesiąca.

Pierwsze to przesyłka od Love me green. 
Taką można było otrzymać za zarejestrowanie się w ich sklepie i zapisanie do newslettera.
W środku 6 saszetek z próbkami:)

Wspólna akcja Vichy i SuperPharm owocowała w próbki kosmetyków Vichy.
Produkty był wklejone w taki oto katalog z saszetkami. Ponadto pomagał on określić typ cery i dobrać odpowiednie produkty.

Otrzymałam również przesyłkę od Everyday me.
Zarejestrowałam się na tej stronie i co jakiś czas wpadam by zobaczyć co dobrego i nowego mają. Można również wnioskować  o bezpłatne próbki. Tym sposobem przyszły do mnie saszetki z szamponami do włosów Head&shoulders. Bardzo się cieszę ponieważ nigdy nie miałam tych szamponów, a to będzie świetna okazja by je przetestować.

Teraz porcja z SuperPharm.
Peeling Joanny wzięłam za punkty, jako że mój już mi się kończył, tusz AStor dostałam za 0,01 zł:) Zdążyłam zarejestrować się do testów na profilu Lifestyle i otrzymałam kupon by zakupić ten tusz za 1 grosz:) Wam też się udało?

Ostatnie to maszynka Quattro i żel Luksja.
Maszynkę Wilkinson Quattro "kupiłam za 1 zł podczas akcji promocyjnej Rossmanna na Prima Aprilis. Wystarczyło opowiedzieć dowcip przy kasie zaczynający się na "przyszła baba do lekarza" i maszynkę kupowało się za 1 zł:) Wy też kupiłyście? Podzielcie się dowcipami:)
Luksja Care pro to żel pod prysznic, który można było otrzymać w gratisie  majowego numeru JOY. Próbka, którą miałam sprawdziła się świetnie, także skusiłam się na JOY - mimo, że nie przepadam za nim. 

Wam się udało coś zdobyć za darmo?
Chwalcie się:) 
Buziole:* 
SW

14 komentarzy:

  1. Fajne darmoszki:) a o co dokładnie chodzi z tymi produktami za 1gr? Gdzie na to polować?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze trzeba mieć kartę Lifestyle. Po drugie: ja poluję na fejsie:) W sensie śledzę ich profil na Fb i takm ogłaszają, że dla posiadaczy karty lifestyle maja 200 produktów do przetestowania jakiśtam. W tym ich poście ogłaszającym jest link przekierowujący do zapisów, gdzie trzeba podać nr karty lifestyle. I jeśli miałaś dużo szczęścia i obdarzono Cię refleksem jest nadzieja, że się człowiek załapie:)

      Usuń
    2. Aha to ja mam kartę i polubione, ale rzadko mi sie coś wyświetla od nich.

      Usuń
    3. Wejdź na ich profil na fb i sprawdź, czy obok guzika lubię to masz odznaczony jeszcze do obserwowania - wtedy żaden post nie powinien Cię ominąć:)

      Usuń
  2. Oj mi w maju wpadła paczuszka do Clareny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja!!! Zazdraszczam:) Niech Ci się fenomenalnie spisuje:)

      Usuń
  3. Oprócz katalogu Vichy sa jeszcze takie z La Roche-tez dostałam w aptece-warto zapytać, może jeszcze są, bo mają bardzo fajne kremiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, popytam jak będę przy okazji:)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawi mnie ten peeling truskawkowy od Joanny, tego jeszcze nie mialam, daj znac jak sie sprawuje :) Na te kremowe zele od Luksji mam wielka ochote od dawna i jak bede w Polsce to na pewno sobie z dwa kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luksja jest naprawdę fajna i jak się zraziłam do mydeł, to te żele mnie zaskoczyły pozytywnie:). Oczywiście dam znać co i jak z Joanną:)

      Usuń
  5. Darmoszki są fajne, byle nie zbzikować:)) Dziękuję za odwiedziny u mnie i komplement :)
    Vichy, dobra firma.Ma u mnie plusy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie komplement i lizusostwo tylko czysta prawda:) Będę zaglądać częściej:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Żadne polowania:) Raczej zbieractwo, polowania to ja uprawiam na wyprzach:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.