Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

środa, 23 kwietnia 2014

Ziaja szampon lawendowy

Witajcie moi Drodzy w recenzji szamponu do włosów.Dziś o taniutkim produkcie Ziaja - szampon do włosów przetłuszczających się lawendowy.

Czego oczekuję od szamponu do włosów? Żeby przede wszystkim pięknie domywał nawet naolejowane kosmyki i żeby nie obciążał moich włosów. Reszta to walory dodatkowe:)
Jak było w tym przypadku? Sprawdźcie sami:)
Cena: 7,99 za 500 mL 
Ta linia kosmetyków do pielęgnacji włosów to linia szamponów rodzinnych odpowiednia dla (no prawie) każdej skóry głowy i dla każdych włosów.
Opakowanie: duże, ogromne wręcz:) Przez to niewygodne, a do tego jeszcze śliskie. Butelka pięknością nie powala i na pewno nie zdobi półki w łazience.
Zamknięcie za to poręczne typu klik. 
Konsystencja bardzo gęsta, wręcz żelowa. Sam kosmetyk jest bezbarwny. Co do wydajności - nie jest z nim najlepiej. Szybko się zużywa i nie pieni za dobrze. Zapach jest przyjemny, nie za ostry ale nie zostaje na włosach na dłużej. Niestety plącze włosy i potrafi je przesuszyć.
A treraz najważniejsze - czy rzeczywiście ograniczył przetłuszczanie się włosów? Tak! I to bardzo! Myłam głowę codziennie (z racji wypadania włosów stosuję spraye, odżywki, maski i oleje w ilościach hurtowych), teraz swobodnie mogę myć co drugi dzień, a jak nie olejowałam włosów wcześniej to i co trzeci! Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem tego szamponu na ograniczenie produkcji łoju przez skórę głowy. Włosy długo po umyciu zachowują świeżość.
Ocena: 6/10 - mimo dobrego działania i niskiej ceny - to break up! 
Plątanie i wysuszanie włosów? Nie, nie tego oczekuję po szamponie.
A Wy? Znacie ten szampon? Jaki jest Wasz ulubiony?
Dajcie znać koniecznie, buziole:*
SW

32 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć, że radzi sobie z przetłuszczjącymi się włosami

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś włosowe kosmetyki Ziaji nigdy mnie do siebie nie ciągnęły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafiłam na niego przypadkiem bo w gratisie (w tej cenie) był micel który ja uwielbiam:)

      Usuń
  3. Nigdy nie miałam szamponów z tej serii, ale fajnie, że ogranicza przetłuszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To również moje pierwsze starcie z Ziają do włosów

      Usuń
  4. Miałam okazję używać tego szampony jakiś czas temu. Pamiętam , że nie byłam zbytnio zadowolona z jego działania ponieważ spowodował u mnie straszne przetłuszczanie włosów i łupież :-/ więc nie polecam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy na przełomie lutego i marca włosy zaczęły mi lecieć z głowy garściami i gdy wyciągnęłam ciężką artylerię (maski, wcierki, napary i oleje) włosy tak się przetłuszczały tak bardzo, że mogłam je myć dwa razy dziennie - teraz myję co dwa dni, a nawet co trzy jak sobie grzywkę odświeżę suchym szamponem - także u mnie podziałał bez zarzutu.

      Usuń
  5. platanie mi nie przeszkadza, bo i tak używam odżywki, jak gdzieś znajdę ten szampon to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tak, to polecam z czystym sercem. Fenomenalnie oczyszcza!

      Usuń
  6. Nie znam i raczej nie poznam bo mam włosy jak siano :) ale jak chcesz szampon wysuszający tłuste włosy polecam 8w1 z Eveline linia z olejkiem arganowym - brzmi jak zaprzeczenie ideii wysuszenia ale naprawdę jest koszmarnie odtłuszczający :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie w życiu bym się nie spodziewała, że szampon wzbogacony w oleje może przeciwdziałać przetłuszczaniu:) Dziękuję bardzo za radę :*

      Usuń
  7. Nie cierpię plątania włosów !

    OdpowiedzUsuń
  8. Mialam go i okropnie mi wlosy plątał.
    To najgorszy szampon jaki miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam włosy proste i sztywne jak druty (co prawda cienkie) i owszem plątał mi kosmyki podczas mycia, jednak po zastosowaniu odżywki włosy juz nie były splątane. Ale mimo wszystko no szału nie robił:)

      Usuń
  9. Miałam go jeszcze zanim zainteresowałam się pielęgnacją włosów, ale z tego co pamiętam to nawet wtedy nie byłam z niego zbyt zadowolona. Myślę, że teraz byłby dla mnie zbyt mocny, bo na co dzień wolę szampony z ALS lub lżejszymi detergentami.
    Choć nie ma to większego znaczenia dla mnie, to akurat opakowanie uważam za bardzo ładne. Lubię minimalizm i taka butelka moim zdaniem zdobi łazienkę lepiej niż większość drogeryjnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten brąz nie przypadł jednak do gustu. No i nie oceniam produktu po opakowaniu:) To tylko moje spostrzeżenie, subiektywna opinia. Co do lżejszych detergentów, myślę, że jak zużyję zapasy i zacznę się rozglądać za czymś delikatniejszym sięgnę do pólek z artykułami dla dzieci:)

      Usuń
  10. Też myję włosy codziennie, więc kwestia zmniejszenia przetłuszczania kusi niezmiernie, ale z drugiej strony plątanie, przesuszenie i jeszcze brak piany skutecznie zniechęca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piana, pianą - oczyszcza dobrze:) Plątanie rozwiązuję odżywką, na przesuszanie ona też pomaga:) Ale rozumiem obawy:)

      Usuń
  11. nienawidze jak mi się włosy plątają :( potem przy czaseniu zawsze się boje, że będę w końcu łysa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po myciu wyjmując włosy z odpływu mam zawsze takie wrażenie :/

      Usuń
  12. Wg mnie szampony Ziaji są całkiem przyzwoite. Przynajmniej u mnie się spisują nieźle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działanie przeciw przetłuszczaniu się włosów ma bez zastrzeżeń, niestety moim włosom nie przypasował pod innymi względami:(

      Usuń
  13. Uwielbiam szampony z Ziaji, bo przede wszystkim nie testują na zwierzętach :) A co do tego szamponu to raczej nie będzie mi potrzebny, bo włosy mi się nie przetłuszczają. Ale jeśli kiedyś się tak zdarzy to przynajmniej będę wiedziała czego użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze i uczciwie - nie wiedziałam, że nie testują na zwierzętach.

      Usuń
  14. Miałam go kiedyś, ale dawno temu. O ile dobrze pamiętam to się nie sprawdził, gdyż przesuszał mi włosy i powodował łupież :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził :(

      Usuń
  15. O to jak plączę włosy to nie dobrze,ja mam długie,gęste i by mi się nie przydał,ja używam z Timotei Róża z Jerycha ;)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaufanie:) Mnie te Timoteie nie przypadły do gustu. Były ok, ale bez szału.

      Usuń
  16. lubię Ziaję ale dawno już nic nie kupiłam z niej

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.