Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

czwartek, 4 września 2014

Skoncentrowane serum do rzęs 3 w 1 od Eveline i rzęsy jak malowane :)

Witajcie moi Drodzy. Zapraszam Was dziś na recenzję odżywki do rzęs od Eveline.
To Skoncentrowane serum do rzęs 3 w 1 Advance Volumiere.


Produkt na półce sklepowej zapakowany jest w taki oto kartonik z wszystkimi informacjami od producenta.
A więc co obiecuje producent? To produkt 3 w 1 także: 
1. Baza pod tusz do rzęs
2. Odbudowujące serum
3. Aktywator wzrostu rzęs
Serum zawiera w sobie  bio RESTORE COMPLEX: zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu. Gwarantuje głęboką odbudowę, regenetację i ochronę struktury włosa.
Cena tego cuda: 12zł za 10 mL
Opakowanie w kształcie standardowego tuszu do rzęs. Kolorystyka przyjemna dla oka - zielono-biała. Szczoteczka jest silikonowa i bardzo precyzyjna! Wspaniale dociera do wszystkich włosków, rozdziela je i pokrywa każdą rzęsę porcją kosmetyku. 
Co do stosowania to używam jej zazwyczaj rano jako baza pod tusz do rzęs i może z raz w tygodniu na noc - jak mi się przypomni:)
  
Zdjęcia oka bez niczego i po prawej z jedną warstwą odżywki - od razu pięknie podkreśla i wydłuża rzęsy. Produkt zaczęłam stosować w grudniu ubiegłego roku. Od tamtej pory stan moich rzęs się poprawił. 
Po pierwsze - nie gubię już rzęs - a przynajmniej nie zauważam tego. Wcześniej zdarzało mi się znajdywać po 2-3 na płatku kosmetycznym podczas demakijażu oczu - teraz w ogóle nie zauważam takiego problemu.
Po drugie jedna warstwa tuszu prezentuje się na tym serum znakomicie! Sami popatrzcie:
(lewe oko serum+tusz, prawe oko samo serum:)
Po trzecie: rzęs jest ewidentnie więcej i stały się zdecydowanie dłuższe. Zwykłam zazdrościć ludziom z wachlarzami rzęs jak u lalek z dzieciństwa - teraz moje są w równie dobrej kondycji, że jestem z nich bardzo dumna.
Po czwarte: to serum jest naprawdę wydajne! Używam od grudnia, a ani nie zmieniło konsystencji, ani nie zapowiada się, że miałoby się już skończyć. Ważne, że kosmetyk jest delikatny i nie podrażnia skóry wokół oczu i samych oczu.
Ocena: 10/10 i nie mam się do czego przyczepić!
Dajcie znać czy znacie to serum i w jaki sposób Wy pielęgnujecie rzęsy:)
Buziole:*
SW

32 komentarze:

  1. Piękne masz te rzęsiska :-D takie zalotne i długie !!!
    Kurcze chyba też się na nią skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy szczególnie mnie nie kusiło, ale po tej recenzji muszę je wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę dobre:) Wypróbuj koniecznie:)

      Usuń
  3. Miałam to serum i też byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i u Ciebie się spisało:)

      Usuń
  4. ja niestety jestem uczulona na to serum.. płacze jak wściekła gdy go użyję, oczy mi puchną. dla mnie paskudztwo nad paskudztwa...
    dobrze że dostałam je na spotkaniu blogerek a nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz długie rzęsy !
    Nie miałam okazji jeszcze użyć tego, może niedługo uda mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam ją w sklepie, ale myślałam że to kolejny pic na wodę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie i dzięki Bogu:) Bardzo ją moje rzęsy polubiły:)

      Usuń
  7. pokochałam ten kosmetyk - i u mnie nagle nie dość że rzęsy nie wypadają to jest ich więcej. No i jako baza działa rewelacyjnie. Też nie stosuję na noc tylko rano pod tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że i u Ciebie spisuje się znakomicie:)

      Usuń
  8. całkiem niedawno i u mnie była jego recenzja ;) już ponad 2 tygodnie go nie używam, a rzęsy nadal nie wypadają, więc jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, byłam, widziałam i nawet komentowałam:) Przypomniałaś mi jak mało systematyczna jestem :) Szczególnie wieczorami:)

      Usuń
  9. Nigdy nie miałam tego produktu. Jako odżywkę stosuję pomadkę z Alterry, ale używam jej tylko na noc.

    A efekt, jaki daje to serum, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, o ponadce Alterry dużo czytałam - i zamierzam zakupić w celu właśnie pielęgnacji brwi i rzęs jak wykończę to serum :)

      Usuń
  10. o łał widać różnice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna zbieram się do zakupu serum do rzęs, ale jakoś zawsze mi nie po drodzę :P Muszę wreszcie w jakieś zainwestować, bo mi także marzą się piękne rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałąm o tej odżywce niejednokrootnie, ale jakoś nigdy nie sięgnałam po niej w drogerii. Do tej pory używałam kremu z L'Biotici i na początku widziałam kolosalną różnicę, ale teraz moje rzęsy już chyba się do niego przyzwyczaiły... Możliwe, że wypróuję w końcu Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to dużo czytałam o odżywce L'Biotici, pewnie się w przyszłości na nią skuszę:)

      Usuń
  13. Kiedyś bardzo zastanawiałam się nad jego zakupem, jednak stwierdziłam, że muszę wykończyć wszystko co mam do pielęgnacji rzes i dopiero zastanowie się co kupić dalej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie - zużywać, nie magazynować! Brakuje mi takiej silnej woli:)

      Usuń
  14. Może się skuszę :)
    Recenzja bardzo zachęcająca.

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam go chwilę temu, ale nie zauważyłam jakiś specjalnej różnicy. Jako baza do rzęs spisywał się super tak jak piszesz, ale żeby coś zrobił z rzęsami to nie wiem. Może wypróbuję go jeszcze raz, bo to dawno temu było, może wpisze się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak nie miałaś problemów z rzęsami albo masz je naturalnie piękne i długie - to serum już nie mogło pomóc? Mnie odbudował je rewelacyjnie:)

      Usuń
  16. Właśnie skończyłam testy Laura Conti Inveo, niedługo coś o nim skrobnę

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.