Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Rossmann promocji część druga:) +Natura:)

Rossmann postanowił rozpieszczać nas dalej:)


 Od dziś do niedzieli:

Drogeria natura wychodzi naprzeciw konkurencji: 

I to szansa by dorwać Pierre Rene, MIYo, CAtrice, Essence i Kobo w zniewalająco niskich cenach:)

Macie swoje typy? A może już jesteście po zakupach? Dajcie znać!
Buziole:*
SW


6 komentarzy:

  1. Ja jestem uziemiona w domku, więc zaoszczędzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym, szczerze:) Może poćwiczę silną wolę za tydzień i w ogóle nie pójdę?

      Usuń
  2. Ja mam do końca czerwca detoks zakupowo-kosmetyczny więc nie mogę nic kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po jutrzejszym dniu będę miała taki detoks chyba do końca życia... :p

      Usuń
  3. W rossmanie nakupowałam pełno produktów do ust, a w Naturze tylko rozsławiony błyszczyk KOBO. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja i tu i tu wydałam masę złotówek :(

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.