Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Rimmel 60 seconds - 825 sky high?

Witajcie moi Drodzy. Dziś o niebiańskim lakierze do paznokci. To Rimmel 60 seconds, kol. 825 SKY HIGH. 

60 seconds to linia szybkoschnących lakierów Rimmela - producent zapewnia, że emalia w pełni wyschnie w mniej niż 60 sekund, a aplikacja ma zajmować sekundę dzięki szerokiemu pędzelkowi.
 Cena: 10 zł - 8 mL
Pędzelek rzeczywiście jest szeroki - ale nie na tyle by jednym pociągnięciem pomalować cały paznokieć.
Opakowanie jest standardowe, trzonek pędzelka dobrze leży w dłoni.
Lakier dobrze się rozprowadza, nie pozostawia smug i uwaga, uwaga! Rzeczywiście schnie w 1 minutę:)
Co do krycia - poniżej jedna warstwa i końcówki odrobinę prześwitują - to  nie wina aparatu. Dla pełnego efektu konieczne są dwie warstwy. No ewentualnie jedna - gruba.
 Kolor jest iście letni - to soczysty turkus. Nic dodać, nic ująć:)
Teraz zoom na dwie warstwy.
Z lampą chyba nawet kolor jest wierniej pokazany
Pokrywa pięknie i równo płytkę, zero prześwitów, piękne, "bogate", błyszczące wykończenie:)
Lakier prezentuje się na pazurkach bardzo ładnie. Niestety już po pierwszym dniu nieładnie ściera się na końcówkach. Co ciekawe, mimo to nie odpryskuje. 
Na wizażu czytałam opinie, że lakier gęstnieje - ale mój nawet po tylu miesiącach stania i kurzenia się jest dalej w fantastycznej formie.
 Ocena: 7/10 i mimo niedogodności chętnie sięgnę po jeszcze:)
A Wy, znacie lakiery Rimmela? Może możecie polecić mi inne szybkoschnące?
Czekam na sugestie:)
Buziole:*
SW

32 komentarze:

  1. <3 <3 <3 kolor <3 po prostu jestem zakochana w tym kolorze :)) taki smerfny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze żadnego ale przyznam, że kolorek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbuj - cena jest niska, a są godne polecenia:)

      Usuń
  3. ale wspaniały kolorek :)
    moja kolekcja chyba się powiększy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za lakierami z tej serii, ale kolor jest piękny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja je lubię:) i za kolory (no prawie:) i za sam produkt:) Mnie nie przypadły do gustu natomiast Salon Pro:)

      Usuń
  5. Jejku, kolor normalnie obłędny

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo iż nie lubię niebieskiego na twoich paznokciach ten kolor mi sie baaaardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny kolorek lakieru ;) pięknie prezentuje się na Twoich pazurkach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny jest ten kolor, skusiłam się na niego i jeszcze jeden z tej serii ale jakoś nie przypadły mi do gustu, pojawiają mi się smugi niestety na paznokciu, oraz bardzo szybko lakier odpryskuje.

    Zapraszam do siebie : http://kosmetycznykufereksylwii.blogspot.com/

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smużyć - trochę smuży, dwie warstwy kryją perfekcyjnie i właśnie ja się zdziwiłam, że u mnie nie odpryskują ale się ścierają z końcówek:/
      idę już obczaić :)

      Usuń
  9. Śliczny ten kolorek, uwielbiam taki odcień niebieskiego :) Chyba nigdy nie miałam żadnego lakieru od firmy Rimmel więc czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor jest fenomenalny:) Mimo, że zupełnie nie mój:) Zdradziłam moje kochane czerwienie:)

      Usuń
  10. Kolor jest wspaniały, taki intensywny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo intensywny:) i taki nieoczywisty:)

      Usuń
  11. śliczny jest! choć nie lubię takich kolorków :D

    dziękuje, już poprawione :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do usług:* i ja też takich nie lubię:) dla mnie to ekstrawagancja:)

      Usuń
  12. mam go! a oprócz niego 2 inne kolory z tej serii
    lakier sam w sobie nie jest rewelacyjny, ale kolor owszem :)
    uwielbiam mieć go na paznokciach u stóp latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! na stopy do intensywnego koloru odkrytych sandałek:)

      Usuń
  13. Ładny kolor - podobny do tych nowych lakierów z Bell :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam w Bell takiego soczystego turkusu, zwrócę na nie uwagę w hebe:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.