Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

piątek, 18 kwietnia 2014

Haul z Cocolita.pl


Witajcie moi Kochani:)
Dziś możecie w przybliżeniu obejrzeć jak idzie mi postanowienie by nie kupować kosmetyków w kwietniu. 

Nie wiem czyśledzicie Cocolitę tak jak ja, ale między 14 a 16 kwietnia obowiązywała promocja -20% na kosmetyki MUA. Historia jest bardzo zabawna, bo ja 8 razy chyba zmieniałam zdanie - kupować i złamać sobie dane słowo, czy byś twardym i kupić kiedyś tam i wydać no - sporo więcej pieniędzy... No i złamałam sobie dane słowo:/ Wstyd mi jak cholera i to najbardziej przed samą sobą, ale po prostu szkoda było nie skorzystać z tak wspaniałej oferty. 
Chcecie zobaczyć co wpadło do mojego koszyka?

 Paczka przyszła już dziś, mimo, że zamóienie było złożone we środę. Plus dla sklepu za prędkość :)
Wszystko zostało pieczołowicie i dokładnie zpakowane:) 
Skusiłam się na 3 palety (16,72 każda): Heaven and earth, maty - Ever after i Undress me too.
 
 Już nie mogę się doczekać testów:)
 Z okazji promocji do koszyka wpadły również dwie szminki - tak ostatnio przekonałąm się do intensywnego różu- (4,72 za sztukę) - odcień 3 i 6. Einsteina dorzuciłam (1,99), bo u Was czytałam, że działa jak Carmex, a mnie się jeden właśnie skończył:) 
Zostałam również posiadaczką wspaniałego H79 (hakuro), które przyszło w tejże samej paczuszce z Cocolity, a to za sprawą niecodziennej współpracy:)
M. ostrzegam - wszystko opiszę:* (w swoim czasie:)
No i jak, znacie któreś z moich zdobyczy? Czegoś jesteście szczególnie ciekawi? Jaką recenzję przygotować najpierw?
Dajcie znać koniecznie:) Czekam na sugestie:)
Buziole:*
SW

12 komentarzy:

  1. Mam paletę MUA "Undress me too" i uwielbiam ją :) Idealnie nadaje się do stosowania na dzień ( uczelnia czy praca ), jak i na wieczór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się spodobała i jak ją zobaczyłam to stwierdziłam, że muszę ją mieć, jednak jak wzięłam je wszystkie (w sensie moje nudowe palety) do ręki to zwątpiłam czy bay na pewno wszystkie je potrzebuję...

      Usuń
  2. Paletki są świetne !
    Gratuluję udanych zakupów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Nie ma to jak wytrwać w postanowieniach :p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak, wiem, [winna]... Przesadziłam...

      Usuń
  4. czekam na recenzję szminek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenia bardzo pozytywne:)

      Usuń
  5. Jakie cudowności :D
    Paletki wyglądają interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same skarby :) Palety MUA są świetne:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.