Obserwatorzy

POLECAM

sobota, 8 marca 2014

Wygrana u Paulla Beauty:)

Witajcie moi Drodzy:)
Wczoraj dobrodziej-listonosz przyczaił się na mnie podczas spaceru z psem i wręczył mi paczuszkę:). To wygrana u Palla Beauty w rozdaniu. 
A to wspaniałości jakie znalazłam w paczce:
Czyli mydełko, krem do rąk i żel pod prysznic serii You Dazzle, róż oriflame beauty w przepięknym brzoskwiniowo-koralowym odcieniu (dokładnie taki chciałam:); Glowing peach), i kredkę do ust Power Shine w intensywnej czerwieni (Glazed Strawberry).
Szczęście ostatnio mi sprzyja, a Wam:)?
Znacie coś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdziły?
Buziole:*
SW

6 komentarzy:

  1. Cieszę się że dotarła cała i zdrowa
    Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć wszystkiego dobrego z okazji Dnia Kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:* Tobie również :) Nie ma to jak refleks :D

      Usuń
  2. Gratulacje ;) kosmetyków nie znam, więc chętnie poczytam recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.