Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

poniedziałek, 10 marca 2014

Wielka Akcja Zerowania! Włosy

Witajcie moi Drodzy w kolejnej części cyklu "zużywania".

Akcja zerowania trwa, a ja kosmetyków nie kupuję (pewnie dopóki nie trafię na super hiper promocję:). Dzisiaj pod nóż idą włosy (ale nie moje na szczęście). Tak jak poprzednio pokazuję otwarte produkty, plus info o zapasach poniżej. Dzisiejszy post zakończy serię "pielęgnacja".
Podzielę się z Wami co chcę zużyć zanim wyciągnę nowe opakowania. 

Do mycia:
Herbal Care szampon skrzyp polny,
Nizoral,
Ziaja szampon do włosów przetłuszczających.
Do mycia na sucho:
Batiste suchy szampon i
Salon Selectivenes suchy szampon.
Zapasy wyglądają tak:
szampon do włosów - 1L.

Do odżywiania:
Biosilk jedwab w płynie,
Chi jedwab w płynie,
Marion 7 efektów kuracja z olejkiem arganowym,
Cece odzywka z mlekiem kokosowym i biotyną,
Gliss kur ekspresowa odżywka regeneracyjna,
Oriflame wzmacniający tonik do słabych włosów.
Zapasy:
3 x maska 20 mL
1 x maska 275 mL
2 x maska 15 mL
1 x odżywka 200 mL
1 x olejek 30 mL

I oleje:
Olej migdałowy i
olej rycynowy.
Olejów w zapasie nie posiadam, bo jak mniemam te starczą mi na bardzo, bardzo długo.

A jak wyglądają Wasze zapasy do pielęgnacji włosów?
Dajcie znać czy też chomikujecie:)
Buziole:*
SW

12 komentarzy:

  1. Ja z używam na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Wy to robicie??? Ja nie potrafię:( Powinnam poćwiczyć silną wolę, albo po prostu wolę jakąkolwiek...

      Usuń
  2. Sporo tych kosmetyków :-D
    Ja wzięłam udział w akcji 40 dni bez kupowania kosmetyków , więc myślę że to dobry sposób aby zużyć do końca inne :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie wiedziałam o tej akcji wcześniej?? Muszę sobie sama coś takiego urządzić:) Ktoś się przyłączy?

      Usuń
  3. sporo tego,ja ograniczam sie do jednego szampony,jednej odzywki,serum na koncowki i czasem cos na wzmocnienie w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam postanowienie, że też się będę ograniczać :)

      Usuń
  4. Ja też jak dopiero coś zużyje otwieram nowy kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja właśnie przestałam kupowac produkty do włosów :D mam ich tyle, że teraz musze się wziąść za zerowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za sumienne zużywanie:)

      Usuń
  6. troszke chomikuję, ale staram się po prostu nioe zaniedbywać pielęgnacji. Wtedy wszystko idzie jak woda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zdecydowanie za mało systematyczna:(

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.