Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

sobota, 8 marca 2014

Wielka Akcja Zerowania! Dłonie i stopy.

Witajcie moi Drodzy w kolejnym poście z serii "Zerowania" i po raz drugi dzisiaj w tym wyjątkowym dniu - Dniu Kobiet.

Tym razem skupimy się na pielęgnacji stóp, dłoni, oraz lakierach do paznokci. Tak jak poprzednio pokazuję otwarte produkty, plus info o zapasach poniżej. Zaczynamy od stóp. 
To kremy i peelingi.
Avon foot works krem heel softening cream,
Avon foot works maska peelingująca z glinką Lavender Comfort Exfoliating Clay Mask,
Neutrogena formuła norweska krem do stóp na zrogowacenia,
Avon foot works peeling rough skin remover,
ziaja krem do stóp na pękającą skórę pięt.
Zapasy:
1 x krem 150 mL,
1 x krem 75 mL,
1 x scrub 75 mL.

Dezodoranty do stóp.
Oriflame Feet up Reviving Foot spray - orzeźwiający dezodorant dla stóp,
Oriflame Feet up Arctic Scandinavia spray do stóp,
Oriflame Feet up deodorising foot powder dezodorujący talk do stóp,
I zapasy:
1 x krem antyperspirujący.

Przejdźmy do dłoni.
Garnier hand  regenerujący krem do rąk (już na wykończeniu),
Oriflame Brazil nuts krem do rąk,
Oriflame Delicacy krem do rąk,
Be beauty regenerujący krem do rąk,
Dove regenerująco odżywczy krem do rąk.
W zapasie mam jeszcze:
1 x krem 10 mL,
2 x krem 75 mL.

Moja kolekcja lakierów do paznokci przestaje się mieścić w pudełku ikei i nie mogę sobie z nią poradzić:/ By wyjść naprzeciw rozszerzającym się zbiorom postanowiłam sobie najpierw zużyć te:
Lovely special effekt - lakier czarny, pękający,
2x Rimmel 60 seconds- turkus i róż,
Diadem - nude,
Julii Rose enamel with hardner - brzoskwinia,
Avon - matte bordowy,
Coral-fioletowy,
inglot - granatowy,
Oriflame very me vinyl - róż.
W tym przypadku oczywiście o zapasie nie ma mowy, lakiery rządzą się innymi prawami:)
Ufff- bardzo dużo tego się nazbierało:) Naprawdę zaczyna mnie moja kolekcja przerażać.
Ale jestem dzielna - zużywam i nie kupuję:) Denko rośnie:)
Jak u Was? Także sumiennie zużywacie?

Na koniec życzenia:

By każda z nas czuła się wyjątkowo i była doceniana w każdej chwili swojego życia, a nie tylko raz w roku! Pamiętajmy, że jesteśmy niepowtarzalne i niezastąpione! Kobitki, bądźcie piękne!

Buziaki:*
SW

13 komentarzy:

  1. U mnie właśnie najwięcej zapasów mam w kategorii pielęgnacji stóp i przyznam, że traktuje je trochę po macoszemu. I oczywiście wszystkiego co najlepsze z okazji dnia kobiet!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swoje też tak traktuje - to stąd te zapasy:)

      Usuń
    2. I Tobie również:* Najlepszego :*

      Usuń
  2. Co do pielęgnacji stóp u mnie nie ma tego bardzo dużo. Ostatnio zaopatrzyłam się w krem do stóp ziaja. ^^ Najlepszego z okazji dnia kobiet! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=npTuZvadJbA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba wszystkiego jest dużo :/
      I Tobie również, wszystkiego Naj:)

      Usuń
  3. U mnie też królował Avon, teraz używam Marizy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie króluje Avon a będzie królował Oriflame:)

      Usuń
  4. właśnie mnie oświeciłaś że mam 6 otwartych kremów do rąk.. muszę je zacząć zużywać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! wreszcie się na coś przydałam! :D

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Spokojnie mogę otworzyć sklep! A przynajmniej sklepik:)

      Usuń
  6. podziwiam :D ja do stóp mam jeden jedyny krem, którego używam raz na ruski rok :)) ale za to o dłonie dbam chętnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety też od czasu do czasu:( najgorsze jest to, że systematyczność sprawiłaby, że stopy byłyby piękne:) o dłonie dbam gdzie tylko mogę :D stąd tyle kremów w użyciu:) (jedna torba, druga torebka, przedpokój, pokój i biurko:)

      Usuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.