Jestem wyłącznym autorem tekstów i zdjęć zamieszczonych na blogu, kopiowanie i rozpowszechnianie dla własnej korzyści bez zgody autora jest niezgodne z prawem.

Obserwatorzy

POLECAM

sobota, 1 marca 2014

Uwaga Łodzianki!

Witajcie moi Drodzy:)

Dziś tylko szybka notka niestety z zakupami... Miałam nic nie kupować, ale hebe na Piotrkowskiej postanowiło dziś zorganizować reotwarcie i przepuściłam trochę pieniędzy. 
Tylko dziś w promocji -30% są szafy: maxfactor, bourjois, catrice i essence. Promocja jest dla posiadaczek kart hebe nawet na produkty już objęte promocją!
Ponadto tylko dziś darmowy makijaż! 
Do koszyka wpadły: 
Kallos szampon(6,99/1l) i maska  (4,99/250ml), 
Bourjois podkład healthy mix (34,99 sesesese:))
essence glitter(5,59), utwardzacz/wysuszacz(5,59), korektor (6,99), maskara(8,39), 
catrice kamuflaż (9,09), cień liquid metal(11,89).
Saszetkę z maską i próbkami kremów i płynu do prania dostałam w gratisie.
I cały czas nie wiem czy dobrze zrobiłam... To w sumie produkty, które zawsze chciałam wypróbować (z wyjątkiem tych do włosów - maski nie mam obecnie żadnej, a szampon się szybko zużywa), a szkoda się nie skusić w takich cenach:) 
Jest tu ktoś z Łodzi w ogóle? Byłyście już na zakupach? 
Czekam również na Wasze opinie o tych produktach:)
Buziole:*
SW

20 komentarzy:

  1. Też sie czaję na ten szampon, maskę mam litrowa i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam znać co i jak:) Kompletnie nie znam firmy, a szczerze chciałam kupić maskę gliss kura, której oczywiście nie było i się odwróciłam o 180 stopni i zobaczyłam produkty fryzjerskie w cenach no hmmm... po prostu śmiesznych:) Żeby było zabawniej, nikt nic nie umiał mi powiedzieć poza przeczytaniem napisu na opakowaniu :/ Więc stałam w hebe jak ten wazon i wertowałam wizaże i blogi na smartfonie szukając opinii:)

      Usuń
  2. z wersji waniliowej miałam tylko maskę i dla mnie była koszmarna ;p ciekawe jak szampon :)
    ale jak widać udane zakupy!! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I szampon, i maska miały różne opinie, czasem skrajne - ale w tej cenie to ja nawet mogę prać w szamponie jak się nie sprawdzi :) Sama jestem ciekawa działania:)

      Usuń
  3. Oh jak szkoda, że nie jestem z łodzi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem z Łodzi, niestety kilka dni wcześniej byłam w hebe i zrobiłam mega zakupy a tak to mogłabym oszczędzić te 30%...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda:/ dziś mega promocje tam mają:)

      Usuń
  5. Szkoda, ze nie mam hebe po drodze, bo zapewne zaszłabym i kupiła masę produktów, a tak to mój portfel sporo zaoszczędzi. Jednak podklad by mi się przydał, tyle że lenistwo górą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się dotychczas z healthy mixem w tak niskiej cenie! Ubierz wygodne buty, słuchafony jak dzwony, zapuść energetyczną muzykę i wybierz się na spacer! Te promocje są tego warte :)

      Usuń
  6. Chętnie wypróbowałabym szampon Kallosa, a nie tylko maski i maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba jechać do Łodzi... Dobrze zrobiłaś, kupując :) mam ten sam podkład, bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskoczył mnie bardzo pozytywnie kryciem:)

      Usuń
  8. Ale super zakupy :D Szkoda, że tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co prawda hebe nie mam pod nosem, ale wyprawa po zakupy była tego warta:)

      Usuń
  9. Ten szampon Kallosa strasznie kusi, widziałam go ostatnio u mnie w hebe :)

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam zawsze blogi osób, które zostawiają i te dobre słowa ale i te złe. Jeżeli koniecznie chcecie mi zostawić namiary na siebie - napiszcie mi wiadomość prywatną, nie spamujcie komentarzy. Wszelkie z linkami i adresami zostaną usunięte.